  • 11. Data: 2009-07-08 20:07:36
    Temat: Re: najprostrzy sygnalizator słabej baterii
    Od: Obserwator <m...@t...o2.pl.invalid>

    Andrzej pisze:

    > pralki na baterie to jeszcze nie widziałem (MSPANC)

    Ludzie radzieccy oraz "dobrzy Niemcy" (z NRD) produkowali coś takiego.
    Ojciec przywiózł taką siostrze. Nie dość, że zabawka całkiem fajna, to
    opowiadał, że jego koledzy w podobnych skarpetki w delegacjach prali.

    --
    Miłego dnia!
    ------------

  • 12. Data: 2009-07-08 22:53:10
    Od: mariusz <e...@w...pl>

    Andrzej pisze tak:

    > pralki na baterie to jeszcze nie widziałem (MSPANC)

    i to mówi elektronik? wstyd! :P

    http://www.worldwideshoppingmall.co.uk/toys/magsons-
    10083.asp

    --
    mariusz

  • 13. Data: 2009-07-09 14:05:17
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Wed, 8 Jul 2009 20:17:30 +0200 "Andrzej" <szuwar_ek_wywal@to_wp.pl>
    napisał:

    >pralki na baterie to jeszcze nie widziałem (MSPANC)

    :-D

    A ja kiedyś jak miałem z 6 lat to miałem taką pralkę. Polskiej
    produkcji. Wyglądała zupełnie jak Frania, miała tak samo umieszczony
    wąż do odprowadzania wody, tylko zamiast płaskiego wirnika, miała taki
    stożkowy, karbowany, sięgający gdzieś do 3/4 wysokości pralki.
    Zasilanie - bateria 3R12 :-)

    --
    I really hate this damn machine,
    I wish that they would sell it.