  • 161. Data: 2009-09-10 22:54:46
    Temat: Re: nie ma cwaniaka nad Polaka czyli prasa o wyłudzaniu odszkodowań
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Za 5 zeta oszczednosci nie chce mi sie
    >gadac przez telefon z debilem z Link4. Zreszta pewnie i tak ta roznice
    >pochlonie rachunek za telefon.

    Ee... w moim przypadku zetknalem sie z pania i to relatywnie rzecz
    biorac raczej bystra:) I to ona dzwonila wiec i rachunek odpadl.
    Tyle ze wychodzilo jakos pare zloty wiecej niz w PZU ale i to by mnie
    satysfakcjonowalo, byle tylko nie miec juz nic wspolnego z PZU.
    Od zawarcia umowy powstrzymalo mie tylko to, ze motor mi zaniemogl i
    ten stan sie utrzymuje dotad:(
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 162. Data: 2009-09-11 12:18:04
    Od: john graciee <p...@g...com>

    Nie każdy ma czas i możliwość, żeby iść za róg wykupić ubezpieczenie.
    A w directcie załatwiasz wszystko nie wychodząc z domu, możesz nawet z
    pracy załatwić formalność, likwidowanie szkód też się tak odbywa. Poza
    tym nie każdy ma kolege agenta, który na pewno daje po znajomości
    jakieś upusty.

  • 163. Data: 2009-09-11 12:19:45
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    john graciee pisze:
    > Nie każdy ma czas i możliwość, żeby iść za róg wykupić ubezpieczenie.

    Ale jezdzic ma czas ?

    > A w directcie załatwiasz wszystko nie wychodząc z domu, możesz nawet z
    > pracy załatwić formalność,

    No jakos nie lubie rozmawiac z konsultantami

    > likwidowanie szkód też się tak odbywa.

    Na odleglosc ? Bez ogladania ?

    > Poza tym nie każdy ma kolege agenta, który na pewno daje po znajomości
    > jakieś upusty.

    No, za bezszkodowa jazde, wedlug taryfikatora.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 164. Data: 2009-09-11 12:27:42
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kuczu pisze:

    > Na odleglosc ? Bez ogladania ?

    zgłaszasz, przyjeżdża rzeczoznawca na podany przez Ciebie adres. w PZU
    też tak jest. tylko czasem szybciej jest podjechać niż czekać 2 tyg na
    termin przyjazdu.
    w PZU jest jak w directach. zglaszasz szkode telefonem (jest szybciej
    niz na miejscu, bo jak sie tam pojawisz, musisz zglosic wczesniej i tak
    telefonem, ale tym co stoi na miejscu), podajesz dane. przysyłają do
    domu formularze do uzupełnienia i podpisania. odsyłasz wraz z
    potrzebnymi im dokumentami (xero dokumentów i oświadczenia) i czekasz na
    telefon, aby umówic wizytę rzeczoznawcy.
    jednak szybciej jest pojechać od razu na miejsce, ale wtedy trzeba
    trochę odstać w kolejeczkach :)
    jest tak samo jak w directach. tak to działa.

    --
    gildor
    ...już za chwileczkę, już za momencik...

  • 165. Data: 2009-09-11 12:29:13
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    gildor pisze:
> [...]

    > telefonem, ale tym co stoi na miejscu)

    > jednak szybciej jest pojechać od razu na miejsce, ale wtedy trzeba

    troche pomieszałem z tymi szybciej, ale zrozumiecie :)

  • 166. Data: 2009-09-11 12:38:48
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    gildor napisał(a):

    > troche pomieszałem z tymi szybciej, ale zrozumiecie :)

    ja nie

    mozesz jeszcze raz?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 167. Data: 2009-09-11 12:41:29
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > ja nie
    >
    > mozesz jeszcze raz?

    szybciej szybciej szybciej szybciej

    nie wiem... czy wystarczy?

  • 168. Data: 2009-09-11 19:03:37
    Od: Marek Borowski <m...@l...com>

    krzychut wrote:
    > On 1 Wrz, 13:27, gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:
    >

    > To trzeba zmusic do kupowania rowerzystow pieszych, psy, sarny dziki
    > itd. Jakby system ubezpieczen nie byl obowiazkowy to pewnie taniej by
    > bylo kupic auto kasko i niech przed maske wyskakuje sobie co chce.

    Oczywiscie ze tak. To ubezpieczenie byloby zawarte w powszechnych
    podatkach i szkody pokrywane przez panstwo. Ale z polskimi cfaniaczkami
    to niestety nie przejdze, bo przeciez panstwo to twoj wrog, i trzeba je
    oszukiwac na kazdym kroku.

    Marek

  • 169. Data: 2009-09-14 08:53:51
    Od: "luca_brasi" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Gardeła" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Dlatego, żeby potencjali poszkodowani przez ciebie mogli dożyć do swojej
    > naturalnej śmierci a nie zdychać pod mostem, dlatego, żeby ich mienie
    > zostało im zwrócone z twojego OC, a nie poszło się jebać bo nie miałeś
    > kasy, żeby im oddać.
    > Japierdole, to są podstawy teorii ubepezpieczenia jakotakiego, a po co ci
    > potrącają z wypłaty dość sporą sumkę na ubepzieczenie zdrowotne poza
    > wykarmieniem armii urzędasów?
    od placenia za tych co nie mieli ubezpieczenia jest fundusz gwarancyjny
    (gwarantowany przez panstwo), ktory potem domaga sie od sprawcy pokrycia
    szkody wiec Twoje wywody o umieraniu pod mostem to bzdura
    obowiazkowe ubezpieczenie jest efektem lobbingu duzych firm dzialajacych w
    eurosojuzie, ktore w imie socjalistycznego uszczesliwiania na sile grabia
    nas na kazdym kroku zgodnie z prawem, tak samo jak : globalne ocieplenie,
    jazda na swiatlach, zarowki energooszczedne...
    ograniczanie wolnosci obywateli jest niestety nagminne i jak widac ma tez
    poparcie w zmanipulowanym spoleczenstwie:(
    i kupowanie spokoju na sile to po prostu grabiez obywatelli
    pozdr
    lukasz

  • 170. Data: 2009-09-14 11:29:18
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    luca_brasi pisze:

> [...]
    > ograniczanie wolnosci obywateli jest niestety nagminne i jak widac ma tez
    > poparcie w zmanipulowanym spoleczenstwie:(

    zawsze mozesz tak:

    http://tinyurl.com/amisze

    --

    pozdr