  • 31. Data: 2014-02-27 19:37:36
    Temat: Re: problem z odpaleniem
    Od: p47 <k...@w...pl>

    On 2014-02-27 18:14, Arni wrote:

    > Kolega tu chyba od niedawna? Google zna długa historię związku między
    > pl.rec.motocykle a pewnym portalem, związku pełnego cierni i wybojów
    > więc nie będę opisywał tych lat męki.
    > W skrócie: bywalcy newsów bardzo dbają, żeby poziomu tego portalu nie
    > zawyżyć powyżej średniej gimbusowej, mogłaby się przetoczyć przez Polskę
    > fala tajemniczych zgonów z powodu wybuchu resztek mózgu (przegrzanie).
    > Tak to jest, kiedy na siłę łączy się dwie rożne kultury, zły pieniądz
    > wypiera dobry. Pomijam, że potencjalny czytelnik traci możliwość wyboru
    > medium a więc jest to działanie antyrynkowe.

    Nie , "kolega" tu nie od niedawna i w związku z tym napotkałem juz wiele
    podobnych "dyskusji"...
    Czy jestes w stanie wykazac, ze opisywana wyżej reakcja grupowych
    medrców ma jakikolwiek realny wpływ na poziom postów w grupie??
    MZ słuzy ona jedynie wentylowaniu kompleksów tych "mędrców" i
    tajemniczemu podniesieniu ich samopoczucia pt.: "jaki ja mądry, dowcipny
    i przystojny jestem" ;-)

  • 32. Data: 2014-02-27 19:52:41
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-02-27, p47 <k...@w...pl> wrote:

> [...]
    > Czy jestes w stanie wykazac, ze opisywana wyżej reakcja grupowych
    > medrców ma jakikolwiek realny wpływ na poziom postów w grupie??

    Oczywiscie, ze nie ma wplywu. Ale wielu jest juz tak tym wkurwionych, ze
    wypisuje takie rzeczy. Skoro sikaczowcom wolno pisac lamiac wszelkie zasady
    o jezyku juz nie wspominajac, to chyba wolno sobie grupowym medrcom troszke
    ponarzekac co?

    > MZ słuzy ona jedynie wentylowaniu kompleksów tych "mędrców" i
    > tajemniczemu podniesieniu ich samopoczucia pt.: "jaki ja mądry, dowcipny
    > i przystojny jestem" ;-)

    Nie powiedzialbym, to raczej z rozpaczy.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 33. Data: 2014-02-27 20:25:41
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-02-27 17:45, p47 pisze:

    > Nie ma wszak obowiązku zabierania tu głosu, a nawet czytania wpisów!
    > Autor zadał pytania, Kuczu udzielił mu merytorycznej odpowiedzi i chwała
    > mu za to (do tego momentu)!
    > Ale dalej to już było typowe dla wielu, niczym nieuprawnione
    > werntylowanie kompleksów, popisywanie się itp, zajmujace wielu, MZ
    > całkowicie niepotrzebnych i nic nie wnszacych postów.
    > Nic bowiem nie uprawnia kuczu i pozostałych do wypisywania ocen
    > poziomu innego uczewstnika grupy

    O kurde, ale mi glupio !

    A te twoje "MZ" to tak wrzucasz zeby motocyklowo bylo troche ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 34. Data: 2014-02-28 02:59:09
    Od: p47 <k...@w...pl>

    On 2014-02-27 20:25, Kuczu wrote:

    > O kurde, ale mi glupio !
    >
    > A te twoje "MZ" to tak wrzucasz zeby motocyklowo bylo troche ?

    Jesli ci na tym zalezy to się i do tego przyznam, zauważając
    jednoczesnie, że ci krytykowani przeze mnie "dyskutanci" nawet czegoś
    takiego nie wrzucili, aby ich wynurzenia nt autora watku choc te
    postulowane "trochę" motocyklowe były;-)

  • 35. Data: 2014-02-28 11:31:05
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "p47" napisał

    > Nie , "kolega" tu nie od niedawna

    Tak? A "kolega" jako stary wyjadacz usenetowy nie
    słyszał o zwyczaju podpisywania postów?

    --
    Hinek

  • 36. Data: 2014-02-28 17:15:15
    Od: Prawy <r...@g...com>

    Dobrze wiemy, że ludzie często co innego mówią, co innego myślą, ... Czy mogą być
    sytuacje, w których takie postawy są uzasadnione i moralne? ... ponieważ adwersarz w
    danej chwili nie jest gotowy na przyjęcie okrutnej dla niego nowiny.

  • 37. Data: 2014-02-28 20:13:54
    Od: krak <s...@g...pl>

    W dniu 2014-02-19 13:24, bartek999 pisze:
    Nie jestem mechanikiem
    > wiec sie na tym nie znam

    Jeśli jesteś takim ignorantem to proponuję sanki. Temat sanek powinieneś
    ogarnąć

  • 38. Data: 2014-03-03 10:39:51
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    AZ <a...@g...com> wrote:

    > Cos Ci sie pomerdalo albo probujesz manipulowac. Bo gdyby to miala byc
    > ta sytuacja to wiejski medrek by odpowiedzial "prosto i w prawo" a pytajacy
    > na to "co to znaczy prosto i w prawo?".

    Majster do czeladnika:
    - Tu jest zawór. O 20.00 go odkręcasz, a o 6.00 zakręcasz, kapujesz?
    - Nie.
    - Kuźwa. To zawór. O 20.00 - odkręcasz, a o 6.00 zakręcasz, rozumiesz?
    - Nie.
    - Żesz w mordę kopany... To jest zawór. O 20.00 go odkręcasz, a o 6.00
    zakręcasz, pojmujesz?
    - Panie majster, czy pan jesteś debilem?! Trzeci raz mówię, że NIE
    ROZUMIEM!

    Był sobie człowiek, ktory posiadał swoja własna fabryke miesna, jednakze
    był juz w podeszłym wieku i postanowił przekazac interes swojemu jedynemu
    synowi (jak to zwykle bywa). Przyprowadza syna do fabryki i mowi:
    - Synu widzisz ta maszyne? do niej wkładasz barana i wychodzi parówka,
    rozumiesz?
    - Nie - odpowiada syn
    Ojciec tłumaczy wiec jeszcze raz:
    - Maszyna, Baran, parowka... rozumiesz?
    - Nie - ponownie odpowiada syn
    Ojciec nie wytrzymuje ale tłumaczy jeszcze raz:
    - Tu masz maszyne, w nia wkładasz barana i wychodzi parowka... ROZUMIESZ?
    - Nie tato, ale powiedz mi czy jest maszyna w ktora sie wkłada parówke i
    wychodzi baran?
    - TAK, TWOJA MATKA!

    Tak mi się skojarzyło.

    http://motogof.tumblr.com/

  • 39. Data: 2014-03-03 10:44:27
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    bartek999 <bartek092@_nospam_onet.pl> wrote:

    > Kurwa pisze o pomoc wlasnie po to zeby nie brac mechanika bystrzaki ale
    > widzę tez macie wiedzę nie chudą w temacie a zwlasza ten pajac na gumce od
    > majtek"KUCZU" pierdolony filozof po podstawówce i po huj wam ta kurwa
    > strona czlowiek próbuję się czegoś dowiedzieć a tu kuuczu zapierdala na
    > "MZ"tce w aviatorach po wioskach i zapierdala na Trynkiewicza pedofil
    > zajebany!!!
    > Nie pozdrawiam

    Zadanie domowe: rozbiór gramatyczno-logiczny powyższego zdania.

    P.S.

    http://www.fotka.pl/profil/Bartek092/albumy/1,Ja/424
    69831,?ref=104

    Grubo!

    http://motogof.tumblr.com/

  • 40. Data: 2014-03-03 11:11:01
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-03-03 10:44, Adam Wysocki pisze:

    > http://www.fotka.pl/profil/Bartek092/albumy/1,Ja/424
    69831,?ref=104

    > Grubo!

    ROTFL !!