  • 11. Data: 2020-11-29 09:36:21
    Temat: Re: pytanie do blacharzy / lakierników
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 29.11.2020 o 08:55, zhbick pisze:

    > Dzięki. A zużycie takiego filtra przejawia się w postaci wzrostu oporów
    > oddychania, czy zmniejszenia skuteczności filtrowania (bardziej śmierdzi)?

    tak powinno być, ale może sie okazać, ze to nie tylko filtr ale ....
    wyłapywacz. jak "cząsteczki" wyłapujące zrobią robotę, będa miały zajęte
    "rączki", to dupa. tak działają "filtry" wody brita.
    W zasadzie pisze żeby dołożyć wskazówkę praktyczną. zdarza mi się że
    wyciąg(dupiaty) nie działa przez wiatr, albo rozpylam coś co
    ewidentnie będzie "latać" wszędzie zamiast siadać na
    malowanej powierzchni. biorę wtedy zwykłe chusteczki do nosa, i mocuje
    je na wlocie filtrów gumkami do włosów. koszt 2 grosze, możesz wymieniać
    co malowanie i na 100% chusteczka będzie mała kolor który miałeś w
    pistolecie

    ToMasz

  • 12. Data: 2020-11-29 15:45:29
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 28.11.2020 o 22:07, zhbick pisze:

    > A czy ABEK nie będzie krócej pochłaniał, niż dedykowany do farb i
    > lakierów A?
    Będzie. Nie warto do farb i rozpuszczalników kupować pochłaniaczy
    innych, niż A.
    Jacek