  • 121. Data: 2021-01-15 18:27:40
    Temat: Re: samochody, energia, wodór
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 15-01-2021 o 18:17, J.F. pisze:

    > No, zaryzykowalbym stwierdzenie, ze lepiej dac sie wylaczyc niz zepsuc.

    Czyli co, codziennie nieudane pranie w imię ochrony pralki?
    I to ma być lepiej?

    Chyba w Twoim świecie.

    > Jak widzisz - 5 minut wystarczy.

    5 minut czego?

    > Przy "cokolwiek" to sie reklamuje, ze nic nie chce uprac :)

    Mieli to gdzieś.
    Powiedzieli, że jak sie nie ułoży, to się nie odwiruje BO TAKI JEST
    ALGORYTM i mogę im nagwizdać.
    Reklamowałem chyba z 5 razy.

    > A to bardzo dobre zabezpieczenie i niezbedne ...

    O ile ktoś inny nie zrobił równie dobrych i mniej upierdliwych.
    A zrobili praktycznie wszyscy.

    To że producent zawalił chłodzenie, to już jego problem i wada
    fabryczna, a nie mój.

    > o ile nie wlacza sie w
    > normalnych warunkach jazdy :-)

    Moment, ja pisałem o prędkości ŁADOWANIA.

  • 122. Data: 2021-01-15 18:31:45
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 15-01-2021 o 18:21, J.F. pisze:

    > Ja tam zrozumialem, ze "stwierdzil ze naprawa nieoplacalna".

    Byłaby, gdyby to nie było zamrznięcie.

    > A gdyby nie pomoglo ... naprawa nieoplacalna ?

    No z grubsza tak, elektronika wraz z serwisem to ponad 1000 zł miała wyjść.

    Pokazał na zdjęciu, co zastosował u siebie zamiast lodówki side by side:

    dwie zwykłe lodówki ze zwykłymi agregatami, stojące obok siebie i z
    drzwiami odwróconymi kierunkiem otwierania.
    Ponoć zużycie prądu mniejsze, agregaty naprawialne w 100%, elektroniki
    niewiele, a i cena sumaryczna niższa.

    Wizualnie różnica niewielka, praktycznie różnią je tylko ścianki
    pośrodku ;-)

  • 123. Data: 2021-01-15 19:07:01
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-01-15 o 18:05, Cavallino pisze:

    > A to że się siedzi wyżej jest dość kluczowe - mnóstwo ludzi właśnie
    > dlatego kupuje vany i suvy.

    A na czym ta kluczowość polega?

  • 124. Data: 2021-01-15 19:12:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >No z grubsza tak, elektronika wraz z serwisem to ponad 1000 zł miała
    >wyjść.

    Pewnie takie ceny ... ale pamietasz, jak narzekales na moduly
    elektroniki Renault kontra Fiat ...

    >Pokazał na zdjęciu, co zastosował u siebie zamiast lodówki side by
    >side:
    >dwie zwykłe lodówki ze zwykłymi agregatami, stojące obok siebie i z
    >drzwiami odwróconymi kierunkiem otwierania.

    Ostroznie - niektore lodowki maja wymiennik nie z tylu, a z boku ...

    >Ponoć zużycie prądu mniejsze, agregaty naprawialne w 100%,
    >elektroniki niewiele, a i cena sumaryczna niższa.
    >Wizualnie różnica niewielka, praktycznie różnią je tylko ścianki
    >pośrodku ;-)

    No i pol swini w calosci sie nie wsadzi :-)
    Ale po co komu taka wielka lodowka :-)

    No i miala byc no frost, a tu dwie zwykle :-)

    J.

  • 125. Data: 2021-01-15 19:18:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Czyli co, codziennie nieudane pranie w imię ochrony pralki?
    >I to ma być lepiej?
    >Chyba w Twoim świecie.

    Jak masz miec uszkodzona pralke ... i pewnie tez niedokonczone pranie
    ... no ale zakladam, ze nie codziennie.

    >5 minut czego?

    5 minut telepania na wysokich obrotach :-)

    >Mieli to gdzieś.
    >Powiedzieli, że jak sie nie ułoży, to się nie odwiruje BO TAKI JEST
    >ALGORYTM i mogę im nagwizdać.
    >Reklamowałem chyba z 5 razy.

    Ale przyznaj - czasem jednak sie dobrze ukladalo ?
    I to pewnie czesciej niz zle ...

    >O ile ktoś inny nie zrobił równie dobrych i mniej upierdliwych.
    >A zrobili praktycznie wszyscy.

    Raczej wszyscy maja takie zabezpieczenia ...

    >To że producent zawalił chłodzenie, to już jego problem i wada
    >fabryczna, a nie mój.

    No wlasnie - zle jest chlodzenie, nie zabezpieczenie.

    >Moment, ja pisałem o prędkości ŁADOWANIA.

    Przy rozladowywaniu tez sie grzeje.
    A potem moze byc potrzeba schlodzenia na poczatku ladowania ...

    J.

  • 126. Data: 2021-01-15 19:24:37
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-01-14 o 22:46, Myjk pisze:

    > Są ekologiczne, tylko skrajny ignorant może twierdzić inaczej.

    > Głównie dlatego, że nie każdy myśli logicznie. Patrz świta grupowa z cef,
    > JF i Temu podobnymi. W życiu koło elektryka nie stali, ale wszystko o nich
    > wiedzą.

    Jak już zostałem wywołany, to zapytam: po co ten hejt?
    Sami każdy post wyciągający od Was jakiekolwiek informacje
    na temat eksploatacji elektryka uwązacie za hejt, a ludzie
    po prostu zamiast czytać słodkopierdzące sponsorowane
    teksty w opłacanych portalach wolą tu zapytać i się
    dowiedzieć jak fajnie/czy niefajnie jest jeździć elektrykiem,
    jakie to problemy i ograniczenia. I te wszystkie negatywne
    sprawy związane z eksploatacją lepiej jest usłyszeć
    od użytkowników i bardzo dobrze, że to piszecie.
    Dzięki temu niektórzy może się zdecydują
    a inni utwierdzą w przekonaniu, że to na razie nie dla nich.

    Ostatnio widziałem też ze Cavallino płakał, że go hejtują tutaj.
    Dlaczego dyskusję wokół tego tak nazywacie?
    Ja więcej się dowiedziałem czytając tutaj niż na
    jakichkolwiek stronach o tematyce eko-elektro-mobile.
    Odpowiadajcie jak pytają, a jeśli Wasze opowieści
    nie zachęcają specjalnie do zakupu, to Wasz problem.

  • 127. Data: 2021-01-15 19:56:23
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 15-01-2021 o 19:07, cef pisze:

    > A na czym ta kluczowość polega?

    Na wygodzie wsiadania/wysiadania głównie, ale też lepszej widoczności
    drogi, bardziej naturalnym ułożeniu nóg, mniejszym zapotrzebowaniu na
    długość auta (bo nogi idą bardziej w pionie) itd

  • 128. Data: 2021-01-15 19:57:13
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 15-01-2021 o 19:12, J.F. pisze:

    > Ale po co komu taka wielka lodowka :-)

    Side by side też są duże.

  • 129. Data: 2021-01-15 19:59:35
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 15-01-2021 o 19:18, J.F. pisze:

    > Jak masz miec uszkodzona pralke ... i pewnie tez niedokonczone pranie
    > ... no ale zakladam, ze nie codziennie.

    No właśnie - inne wytrzymują po parę lat bez tego typu problemów.

    > 5 minut telepania na wysokich obrotach :-)

    Ale one się wcale nie telepią zbytnio wbrew pozorom, gdy się w końcu
    algorytm podda i zacznie wirować.

    > Ale przyznaj - czasem jednak sie dobrze ukladalo ?

    Rzadko.

    > I to pewnie czesciej niz zle ...

    Raczej nie.

    > Raczej wszyscy maja takie zabezpieczenia ...

    Ale niektórzy wspomagają się chłodzeniem/ogrzewaniem.

    > No wlasnie - zle jest chlodzenie, nie zabezpieczenie.

    Ale efekt jest właśnie taki jw.

    > Przy rozladowywaniu tez sie grzeje.
    > A potem moze byc potrzeba schlodzenia na poczatku ladowania ...

    Dokładnie.
    Albo podgrzania.

  • 130. Data: 2021-01-15 20:09:08
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 15-01-2021 o 19:24, cef pisze:

    > Jak już zostałem wywołany, to zapytam: po co ten hejt?

    No właśnie też nie wiem po co ten hejt elektrofobów.
    Obstawiam zawiść, brak wiedzy, albo wykonywanie płatnych usług na
    zlecenie lobby spalinowego.

> [...]
    > teksty w opłacanych portalach wolą tu zapytać i się
    > dowiedzieć jak fajnie/czy niefajnie jest jeździć elektrykiem,

    Akurat zupełnie nie o to chodzi, tylko o ludzi, którzy negują i nie
    przyjmują do wiadomości faktów, które się im przekazuje.
    Jak ktoś chce się dowiedzieć, to pyta, a nie wygłasza swoje hejterskie
    opinie.

    Pytanie to zdanie z pytajnikiem na końcu, jak byś nie wiedział.