  • 11. Data: 2021-02-09 11:18:09
    Temat: Re: skrzyzowania
    Od: KrzysiekSX <k...@u...gdzies>

    W dniu 2021.02.08 o 14:39, J.F. pisze:

    > Teoria
    > https://www.youtube.com/watch?v=yITr127KZtQ
    >
    > jak kto znudzony, to niech przewinie do 3:20, albo od razu do 5:00
    >

    > Praktyka:
    > https://www.youtube.com/watch?v=aVJcPWgCDHQ
    >
    > Troche nam do swiata brakuje ... ale jakos nie zaluje :-)
    >
    > J.

    A w międzyczasie w Krakowie zarząd dróg dziwi się po co takie skomplikowane
    konstrukcje robić, skoro ludzie mogą jeździć rowerami lub MPK. A problem
    skrzyżowań z >1 pasem wyeliminowano przez zastąpienie nadmiarowych pasów
    parkingami i ścieżkami rowerowymi.
    Pozdrawiam Krzysiek

  • 12. Data: 2021-02-10 11:30:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 08.02.2021 o 14:39, J.F. pisze:

    >https://youtu.be/yITr127KZtQ?t=291

    >Co to za pomysł, żeby się na lewy pas (w lewej dolnej ćwiartce)
    >wbijać?

    A masz racje, widac taka jakosc symulacji ...
    ale ...po wbiciu prawy pas moze byc do skretu w ... lewo w sumie.

    Wiec trzeba szybko choc na srodkowy sie przebic, a w ogole mamy tam
    drobne krzyzowanie kierunkow ruchu.

    W ogole jakos im sie udalo zrobic korek na drodze z lewej ... i ladny
    zamek.

    J.

  • 13. Data: 2021-02-10 11:51:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "TomN" napisał w wiadomości grup
    Shrek w

    >Szanowny Idioto: animacja jest pięknym przykładem TEORETYCZNYM
    >"pchania się
    >na lewy pas z Rostafińskich, żeby skręcić w Banacha". Ale masz czerep
    >zryty,
    >co już kilka razy udowodniłeś, więc nie zrozumiesz PRAKTYKI...

    Na animacji masz 3 lub 4 pasy prosto i zadnego zjazdu w lewo.
    Wiec czemu wszyscy sie pchaja na lewy pas ?

    Cos tam w tej animacji skopane ...

    J.

  • 14. Data: 2021-02-10 15:14:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.02.2021 o 11:51, J.F. pisze:

    > Na animacji masz 3 lub 4 pasy prosto i zadnego zjazdu w lewo.
    > Wiec czemu wszyscy sie pchaja na lewy pas ?
    >
    > Cos tam w tej animacji skopane ...

    No właśnie. I w muzgu (nie poprawiać) tomna. Nikt z nim nie chce gadać,
    to wyzywa innych licząc, że ktoś mu odpisze żeby spierdalał i chociaż
    tak zaistnieje. Olej kretyna.

    --
    Shrek

  • 15. Data: 2021-02-10 15:16:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.02.2021 o 11:30, J.F. pisze:

    > A masz racje, widac taka jakosc symulacji ...
    > ale ...po wbiciu prawy pas moze byc do skretu w ... lewo w sumie.

    Jakby tak było to źle zaprojektowane skrzyżowanie - na oko ma być
    bezkolizyjne, a tam takich akcji co do zasady nie ma. No ale nie na
    -jakaś z dupy symulacja.

    > Wiec  trzeba szybko choc na srodkowy sie przebic, a w ogole mamy tam
    > drobne krzyzowanie kierunkow ruchu.
    >
    > W ogole jakos im sie udalo zrobic korek na drodze z lewej ... i ladny
    > zamek.

    No zajebisty - trzy pasy i zamek na jednym;)

    --
    Shrek

  • 16. Data: 2021-02-10 15:33:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Jakby tak było to źle zaprojektowane skrzyżowanie - na oko ma być
    >bezkolizyjne, a tam takich akcji co do zasady nie ma. No ale nie
    >na -jakaś z dupy symulacja.

    Na "koniczynie" drobna kolizyjnosc z zasady jest.
    A jak sie jej nie chce ... dalej na filmie sa kolejne pomysly :-)

    Czy chocby dziejsze polskie rozwiazania - koniczynka jest poza jezdnia
    autostrady, trzeba zjechac w bok kilometr wczesniej.
    A na tej "drodze wezlowej" to juz kolizje moga byc - tu sie nie
    zapierdala.

    J.

  • 17. Data: 2021-02-10 15:45:41
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Shrek w

    [...]

    >Olej kretyna.

    Może się chcesz spotkać twarzą w twarz i otwarcie porozmawiać -- wiem, gdzie
    mam przyjechać, zaproponuj termin, i nie, nie obawiaj się inżynierze -- chcę
    temat wyjaśnić merytorycznie, dlaczego mnie anonim obraża na usenecie.

    --
    'Tom N'

  • 18. Data: 2021-02-10 17:22:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.02.2021 o 15:33, J.F. pisze:

    > Na "koniczynie" drobna kolizyjnosc z zasady jest.

    Jakaś zawsze jest. Ale jest różnica między pasem rozbiegowym a cięciem
    przez trzy pasy.

    > A jak sie jej nie chce ... dalej na filmie sa kolejne pomysly :-)

    W sumie nie ma. Zawsze jakaś zmiana pasa występuje.

    > Czy chocby dziejsze polskie rozwiazania - koniczynka jest poza jezdnia
    > autostrady, trzeba zjechac w bok kilometr wczesniej.

    Ale gdzieś się potem łączy.

    > A na tej "drodze wezlowej" to juz kolizje moga byc - tu sie nie zapierdala.

    taa jasne;)

    --
    Shrek

  • 19. Data: 2021-02-11 15:06:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Jakaś zawsze jest.

    No - masz tam potem przyklady bezkolizyjne :-)

    >Ale jest różnica między pasem rozbiegowym a cięciem przez trzy pasy.

    >W sumie nie ma. Zawsze jakaś zmiana pasa występuje.

    Zmiana tak, ale niekoniecznie tak, ze jedni chca z prawa na lewo, a
    drudzy z lewa na prawo.

    >Ale gdzieś się potem łączy.

    A tak, ale tam juz zwykly zanik pasa.

    >taa jasne;)

    Ograniczenie predkosci jest :-)

    No i gdzie chcesz zapierdalac, skoro za chwile masz ostry zakret ? :-)

    J.

  • 20. Data: 2021-02-11 19:39:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.02.2021 o 15:06, J.F. pisze:

    > No - masz tam potem przyklady bezkolizyjne :-)

    Zawsze trzeba zmienić pas.

    > Zmiana tak, ale niekoniecznie tak, ze jedni chca z prawa na lewo, a
    > drudzy z lewa na prawo.

    No ale w tradycyjnej koniczynce też prawie tego problemu nie ma -
    rozbiegówki wymyślono. Nie o tym mówimy a o pomyśle, żeby się przebijać
    przez trzy pasy bez celu.

    > A tak, ale tam juz zwykly zanik pasa.

    Nie rozumiem. Znika, to musisz go zmienić;)

    > Ograniczenie predkosci jest :-)
    >
    > No i gdzie chcesz zapierdalac, skoro za chwile masz ostry zakret ? :-)

    Oj tam oj tam. Od wjazdu z koniczynki w drugi zjazd spokonie dojdę do 140:)

    --
    Shrek