  • 21. Data: 2021-02-12 08:59:09
    Temat: Re: skrzyzowania
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 8 Feb 2021 14:39:08 +0100, J.F.

    > Teoria
    > https://www.youtube.com/watch?v=yITr127KZtQ
    >
    > jak kto znudzony, to niech przewinie do 3:20, albo od razu do 5:00

    Ale wiesz że to jest gra komputerowa a nie rzetelny symulator?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 22. Data: 2021-02-12 09:00:38
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 10 Feb 2021 11:30:33 +0100, J.F.

    > A masz racje, widac taka jakosc symulacji ...

    To jest gra komputerowa, niemniej i w niej się da wymusić aby pojazdy
    zajmowały konkretny pas i nie powodowały takiego syfka drogowego.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 23. Data: 2021-02-12 11:14:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Wed, 10 Feb 2021 11:30:33 +0100, J.F.

    >To jest gra komputerowa, niemniej i w niej się da wymusić aby pojazdy
    >zajmowały konkretny pas i nie powodowały takiego syfka drogowego.

    No to widac ktos zle ustawil, skoro na 3 pasach wszyscy jada jednym
    :-)

    J.

  • 24. Data: 2021-02-12 11:14:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Mon, 8 Feb 2021 14:39:08 +0100, J.F.

    >Ale wiesz że to jest gra komputerowa a nie rzetelny symulator?

    Rob film z rzetelnego symulatora :-)

    J.

  • 25. Data: 2021-02-12 12:04:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 11.02.2021 o 15:06, J.F. pisze:

    >Zawsze trzeba zmienić pas.

    Tak zawsze to niekoniecznie, bo jesli autostrada ma 3 pasy wlotowe i 3
    wylotowe ... gdzies tam trzeba bedzie zmienic pas, ale to daleko moze
    byc :-)

    >No ale w tradycyjnej koniczynce też prawie tego problemu nie ma -
    >rozbiegówki wymyślono. Nie o tym mówimy a o pomyśle, żeby się
    >przebijać przez trzy pasy bez celu.

    Ale duza koniczynka czy mala?
    Duza za duzo kosztuje, bo trzeba duzo ziemi wywlaszczyc, a mala ...
    mala masz na animacji, gdzie tam pas rozbiegowy ?

    albo tu
    https://goo.gl/maps/bwjyTcSLopFbjw9c8

    slupki za wiaduktem sa chwilowe - normalnie ich nie ma.

    >Nie rozumiem. Znika, to musisz go zmienić;)

    Ale tylko zanik, bez pojazdow, ktore chca koniecznie na ten pas
    wjechac ..

    >Oj tam oj tam. Od wjazdu z koniczynki w drugi zjazd spokonie dojdę do
    >140:)

    Jesli wjechales z tej koniczynki ... to dochodz sobie, choc moze ci
    ktos droge zajechac.
    No i na koniczynce bylo 50, maly promien.

    A jesli jechales z autostrady ... to po co 140, skoro zaraz zjezdzasz
    ?

    tu masz przyklad takiego wezla, choc jak widac - koniczynka tylko w
    polowie ...

    https://www.google.com/maps/@51.0441405,16.926675,14
    .75z

    J.

  • 26. Data: 2021-02-12 13:22:21
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 12 Feb 2021 11:14:50 +0100, J.F.

    > Rob film z rzetelnego symulatora :-)

    Już jeden zrobiłem :P wcześniej chciałem m.in. zrobić symulację w tej
    "grze". Ale jak obejrzałem więcej filmów to sobie to odpuściłem.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 27. Data: 2021-02-12 13:23:17
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 12 Feb 2021 11:14:12 +0100, J.F.

    > No to widac ktos zle ustawil, skoro na 3 pasach wszyscy jada jednym
    > :-)

    Żeby dało się ustawić to trzeba stesowny MOD zainstalować. :P
    Podstawowa wersja gry takich możliwości nie posiada.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 28. Data: 2021-02-12 16:51:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.02.2021 o 12:04, J.F. pisze:

    > Tak zawsze to niekoniecznie, bo jesli autostrada ma 3 pasy wlotowe i 3
    > wylotowe ... gdzies tam trzeba bedzie zmienic pas, ale to daleko moze
    > byc :-)

    Bez znaczenia - gdzieś trzeba.

    > Ale duza koniczynka czy mala?

    Dla dużych prędkości duża, dla małych mała. Tak czy inaczej nie mam
    pomysłu dlaczego miałbym się z prawego od rau przebijać w lewy pas,
    mając wczesniej dwa wolne prawe jak na tej animacji.

    > Duza za duzo kosztuje, bo trzeba duzo ziemi wywlaszczyc,

    Dlatego autostrady i eski są drogie. Trudno. Inne skrzyżowania
    specjalnie mniej miejsca nie zajmują.

    > a mala ... mala
    > masz na animacji, gdzie tam pas rozbiegowy ?

    No właśnie nigdy takiego cuda nie widziałem - trzy pasy i brak
    rozbiegówki? W sumie na trasie łazienkowskiej są miejscami takie
    porąbane miejsca - ale tam nie ma nawet klasycznych koniczynek

    > albo tu
    > https://goo.gl/maps/bwjyTcSLopFbjw9c8
    >
    > slupki za wiaduktem sa chwilowe - normalnie ich nie ma.

    No przecież masz dodatkowy pas przeplatania (robiegowy + zjazdowy) -
    normalnie masz dwa, na skrzyżowaniu jest trzeci.

    > Ale tylko zanik, bez pojazdow, ktore chca koniecznie na ten pas wjechac ..

    No dobra - chodzi ci o to, że pas przeplatania jest zły. Poniekąd tak -
    dlatego jak już napisałeś się go izoluje w myśl wytycznych dla esek i
    autostrad. Ale nie zmienia to jakoś zasadniczo koncepcji koniczynki

    > Jesli wjechales z tej koniczynki ... to dochodz sobie, choc moze ci ktos
    > droge zajechac.

    No to się jebniemy zapierdajając - a pisałeś że się nie da:P

    > No i na koniczynce bylo 50, maly promien.

    No ale 200 metrów będzie. Nawet jak nie 140 to raczej szybko będzie.
    Generalnie nie mam problemów żeby na rozbiegówce się rozpędzić do
    autostradowej. Pasy rozbiegowe na płaskim dla esek i autostrad mają miec
    po 270 metrów. Przy koniczynkach wiele krótsze nie będą.

    > A jesli jechales z autostrady ... to po co 140, skoro zaraz zjezdzasz ?

    Bo piszesz, że się nie da. Potrzymaj mi piwo;)

    Shrek

  • 29. Data: 2021-02-12 16:51:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.02.2021 o 13:23, Myjk pisze:

    > Żeby dało się ustawić to trzeba stesowny MOD zainstalować. :P
    > Podstawowa wersja gry takich możliwości nie posiada.

    Czyli podstawka jest do dupy.

    --
    Shrek

  • 30. Data: 2021-02-12 18:56:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Bez znaczenia - gdzieś trzeba.

    Jak sie rozlozy na 10 czy 100 km, to nie takie grozne :)

    >Dla dużych prędkości duża, dla małych mała. Tak czy inaczej nie mam
    >pomysłu dlaczego miałbym się z prawego od rau przebijać w lewy pas,
    >mając wczesniej dwa wolne prawe jak na tej animacji.

    Tu sie zgadzamy.

    >Dlatego autostrady i eski są drogie. Trudno. Inne skrzyżowania
    >specjalnie mniej miejsca nie zajmują.

    A rzeczywistosc taka, ze na zakrecie koniczynki masz ograniczenie do
    80, 60, czy 50km/h :-)

    >No właśnie nigdy takiego cuda nie widziałem - trzy pasy i brak
    >rozbiegówki? W sumie na trasie łazienkowskiej są miejscami takie
    >porąbane miejsca - ale tam nie ma nawet klasycznych koniczynek

    Zobacz jak koniczynka wyglada - jest wjazd z prawej, i za chwile zjazd
    na prawo.
    Nie oplaca sie rozbiegowki, albo za malo miejsca.

    Owszem - mozna by zrobic za tym zjazdem ...

    >No przecież masz dodatkowy pas przeplatania (robiegowy + zjazdowy) -
    >normalnie masz dwa, na skrzyżowaniu jest trzeci.

    To tak, tylko ze jedni chca z prawego na srodkowy i sie rozpedzic,
    drudzy ze srodkowego na prawy - i hamuja.
    A czasem korek na zjezdzie jest pod wiadukt, albo i do miejsca skad
    fotka pokazan.

> [...]
    >tak - dlatego jak już napisałeś się go izoluje w myśl wytycznych dla
    >esek i autostrad. Ale nie zmienia to jakoś zasadniczo koncepcji

    Koniczynka jest zla, skoro tam taki zly pas jest :-)

    >No to się jebniemy zapierdajając - a pisałeś że się nie da:P

    Ale nie oto chodzi, zeby sie jebnac :-)

> [...]
    >autostradowej. Pasy rozbiegowe na płaskim dla esek i autostrad mają
    >miec po 270 metrów. Przy koniczynkach wiele krótsze nie będą.

    A jak tir jedzie z 40 tonami ? :-)

    >Bo piszesz, że się nie da. Potrzymaj mi piwo;)

    Dac sie da, ale jak zaraz musisz ostro skrecic, to zwalniasz wczesniej
    ... i jest bezpiecznie :-)

    J.