  • 11. Data: 2011-01-22 21:16:36
    Temat: Re: transmisja - Netia czy Crowley
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Jacek,

    Tuesday, January 18, 2011, 11:14:00 AM, you wrote:

    > Ale pod warunkiem, że napisze pod adres podany linijkę wyżej? ;-)

    Możesz pisać na 2:484/8 - o ile potrafisz ;P

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 12. Data: 2011-01-22 22:11:40
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Marcin,

    Saturday, January 22, 2011, 10:14:52 PM, you wrote:

    > Blah, ja to 2:480/128 juz na sam koniec, jak jeszcze cos sie dzialo :-)

    Jaki koniec? Jeszcze światła nie zgasiłem. Tylko co to ma wspólnego z
    tematem grupy, to ja już nie wiem. Proponuję EOT.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 13. Data: 2011-01-22 22:24:13
    Od: Marcin Gondek <d...@e...net>

    On 2011-01-22 22:16:36 +0100, RoMan Mandziejewicz said:

    > Możesz pisać na 2:484/8 - o ile potrafisz ;P

    ;; ANSWER SECTION:
    [cenzura].z2.fidonet.org. 86400 IN MX 1000 mail.micha.waw.pl.

    Da rade :-P

    Marcin Gondek / Drixter
    http://drixter.e-utp.net

  • 14. Data: 2011-01-25 12:06:36
    Od: Jacek Zapala <j...@i...pl>

    On Sat, 2011-01-22 at 22:16 +0100, RoMan Mandziejewicz wrote:
    > Możesz pisać na 2:484/8 - o ile potrafisz ;P

    Brawo, jest nawet na aktualnej nodeliście.
    Ciekawe, czy rzeczywiście po 23:30 modem by odebrał :)

    Ja byłem 2:480/10.14, ale to było ze 20 lat temu.

    Pozdrawiam,
    Jacek

  • 15. Data: 2011-01-25 16:04:43
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Jacek,

    > Brawo, jest nawet na aktualnej nodeliście.
    > Ciekawe, czy rzeczywiście po 23:30 modem by odebrał :)

    Jeszcze nie tak dawno - tak. Ale była burza, kupa sprzętu poszła do
    wymiany i na modem już kasy pożałowałem.

    > Ja byłem 2:480/10.14, ale to było ze 20 lat temu.

    Wtedy to ja byłem 2:480/8.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 16. Data: 2011-01-26 08:03:59
    Od: "Pawel Sikora" <n...@n...pl>

    "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Stary i sklerotyczny jestem i Cię nie pamiętam...
    >
    > 2:480/8

    Zwykle sie pamietalo tylko tych co mieli nizsze numery....

    Dla tych co nie wiedza o czym mowa, to niezly snapshot historii sprzed 95r
    jest tu:
    http://mrc.tychy.pl/fidonet/pracamgr.html
    - juz wtedy zajmowali sie nami specjalisci od resocjalizacji ... :)

    P/

  • 17. Data: 2011-01-26 13:30:49
    Od: Daniel <d...@n...ma.pl>

    W dniu 21.01.2011 21:01, Pawel Sikora pisze:

    > Defaultem - sam go wymyslilem :)
    > Oczywiscie na takie cele inny limit jest konieczny i mozliwy - zatem
    > wykreslic 10 i wpisac
    > rozs?dn? wartosc (powolac sie na niniejsze).
    > Czasem realizacja przebiega przez obszary sieci na zwyklych Cisco switchach
    > z QinQ
    > i ogolnie nie pilnowanie tego parametru moze grozic adekwatnymi skutkami.
    > W sieci na ALU7750 nie ma limit?w bo jest EoMPLS i AFAIR calosc Twojej
    > realizacji
    > jest tylko na alcatelach.

    Witam,

    Czyli w takim wypadku rozumiem, że w takiej usłudze mogę sobie
    przerzucać dowolną ilość vlanów przez zestawioną transmisję?

    Jacy inni operatorzy umożliwiają przerzucenie dowolnej ilości vlanów
    między moimi urządzeniami (z punktu A do B) bez konieczności
    konfigurowania czegokolwiek po stronie operatora?

    Pozdrawiam
    Daniel

  • 18. Data: 2011-01-26 13:37:20
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    W dniu 26.01.2011 14:30, Daniel pisze:

> [...]
    > między moimi urządzeniami (z punktu A do B) bez konieczności
    > konfigurowania czegokolwiek po stronie operatora?

    W zasadzie chyba wszyscy.

    Darek

  • 19. Data: 2011-01-26 14:02:39
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Dnia 26.01.2011 Sied@r <s...@d...lub.pl> napisał/a:
    > W zasadzie chyba wszyscy.

    Chyba jednak nie ;) Przynajmniej ja obecnie nie mam takiej mozliwosci.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * Jabber ID: v...@n...pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ5JIV *

  • 20. Data: 2011-01-27 12:03:23
    Od: Daniel <d...@n...ma.pl>

    W dniu 26.01.2011 15:02, Przemyslaw Frasunek pisze:

    > Chyba jednak nie ;) Przynajmniej ja obecnie nie mam takiej mozliwosci.

    Przydała by się jakaś lista operatorów, którzy takie rozwiązania
    umożliwiają, choć to pewnie zależy jaki sprzęt mają w danej lokalizacji.

    Pozdrawiam
    Daniel