  • 91. Data: 2011-07-03 15:43:22
    Temat: Re: zapinanie kasku
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-07-03 17:21, Marcin N pisze:
    > Użytkownik "TaDzik" napisał w wiadomości grup
    >
    > (...)
    > Młodzież ma coraz
    > mniej wyobraźni i trzeba nakazami dbać o ich zdrowie i naszą przyszłość
    >

    > =========
    >
    > Bzdura. To Ty jesteś coraz bardziej stetryczały i bardziej Ci się
    > wydaje, że za Twojej młodości...
    Taa,ja nie jestem jeszcze zbyt (chyba stetryczały)ale za mojej
    młodości nie było w modzie serfowanie na dachu wagonu czy inne wybitne
    pomysły typu skakanie z drabiny szczebelek w rozkroku.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 92. Data: 2011-07-03 16:50:58
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-07-03 17:43, Monster pisze:

    > Taa,ja nie jestem jeszcze zbyt (chyba stetryczały)ale za mojej młodości
    > nie było w modzie serfowanie na dachu wagonu czy inne wybitne pomysły
    > typu skakanie z drabiny szczebelek w rozkroku.

    To ze Ty tego nie robiles nie oznacza ze nikt tego nie robil. Tyle ze
    kiedys nie bylo TV i Youtube wiec malo kto postronny wiedzial o takich
    wyczynach.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 93. Data: 2011-07-03 17:17:39
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-07-03 18:50, Kuczu pisze:

    > To ze Ty tego nie robiles nie oznacza ze nikt tego nie robil. Tyle ze
    > kiedys nie bylo TV i Youtube wiec malo kto postronny wiedzial o takich
    > wyczynach.
    Wychodzi że miałem w miarę normalne towarzystwo:-)fakt, było kilka
    dziwnych wypadków,gość wlazł na słup itp,ale na szczęście ci jeszcze
    mniej rozgarnięci nie mieli
    skąd brać inspiracji.
    Najmodniejsze w okolicy zejście było chyba przez utopienie się w jeziorze.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 94. Data: 2011-07-03 17:18:10
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Monster" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Taa,ja nie jestem jeszcze zbyt (chyba stetryczały)ale za mojej
    > młodości nie było w modzie serfowanie na dachu wagonu czy inne
    > wybitne pomysły typu skakanie z drabiny szczebelek w rozkroku.

    Oj, wydaje Ci się.

    Huśtawka zawinięta dookoła poprzeczki, bo dwóch 7latków postanowiło
    pobujać się jednocześnie "do podbity". Wypierdzieliło ich tak, że
    jeden skrócił sobie język o centymetr.
    Dziura w piaskownicy o średnicy i głębokości z 5metra, rozpalone
    ognisko a w nim zebrane z całej okolicy puszki aerozoli. Dobrze, że
    żadna szyba nie poszła. (:
    3 osoby na motorynce Pony jednocześnie.(bez kasków)
    Ciągnięcie wrotkarza za wspomnianą motorynką. (bez kasku)

    Tak na szybko przykłady sprzed jakichś 25 lat.

    Dziękujemy bogu, że wtedy nie było telefonów komórkowych z możliwością
    kręcenia filmów - bo pewnie część tych zabaw nie skończyłaby się tylko
    podwórkową sławą.
    Do żadnego z w/w przypadków nie była wzywana milicja, pogotowie, ani
    nie powiadomiono psychologa szkolnego/przedszkolnego.
    I jakoś wyszliśmy na ludzi.

    --
    Jasio
    vfr etz

  • 95. Data: 2011-07-03 17:20:10
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Jasio" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > Dziura w piaskownicy o średnicy i głębokości z 5metra, rozpalone
    > ognisko a w nim zebrane z całej okolicy puszki aerozoli. Dobrze, że

    0,5 metra, 0,5 (:

    --
    Jasio
    vfr etz

  • 96. Data: 2011-07-03 17:23:53
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-07-03 19:18, Jasio pisze:

> [...]
    > nie poszła. (:
    > 3 osoby na motorynce Pony jednocześnie.(bez kasków)
    > Ciągnięcie wrotkarza za wspomnianą motorynką. (bez kasku)
    Było było,ale celem tych zabaw była zabawa, a nie sprawianie sobie bólu

    > Do żadnego z w/w przypadków nie była wzywana milicja, pogotowie, ani nie
    > powiadomiono psychologa szkolnego/przedszkolnego.
    > I jakoś wyszliśmy na ludzi.
    Chyba dzięki temu:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 97. Data: 2011-07-03 18:07:54
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Jasio" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    > I jakoś wyszliśmy na ludzi.

    Samoocena only,
    czy potwierdzone opinie społeczeństwa również ;-) ?

    Pzdr

    JKK

  • 98. Data: 2011-07-03 18:17:22
    Od: TaDzik <t...@g...pl>

    W dniu 03-07-2011 17:21, Marcin N pisze:
    > To Ty jesteś coraz bardziej stetryczały

    Pewnie masz rację, jestem... I moim dzieciom każę kaski zakładać, pewnie
    dla uspokojenia mojego sumienia, żeby w razie czego nie pluć se w brodę,
    że "mogłem im kazać założyć kask i nic by się nie stało"...

    > i bardziej Ci się wydaje, że za Twojej młodości...

    a już (z tej stetryczałości) nie pamiętam jak to było za mojej
    młodości... :|

    --
    Pozdro
    TaDzik

  • 99. Data: 2011-07-03 21:09:38
    Od: zefir <z...@S...pl>

    W dniu 03.07.2011 02:35, de Fresz pisze:

    > Niby tak... Ale powiedz z ręką na sercu, nigdy nie zrobiłeś w życiu nic
    > głupiego, co było bliskie tragedii, a czego później szczerze żałowałeś?
    > Bo mi się zdarzyło. I wielu osobom które znam również. I nie idzie tu o
    > ludzi, co to są tak głupi, że wcześniej czy później i tak skończą źle.
    > Kijowo by było zapłacić za chwilę głupoty cenę najwyższą, nawet jeśli to
    > "na własne życzenie".

    Też mi się zdarzyło, ale nie wpadłem na pomysł, żeby po tym jak jako
    4-ro latek spadłem z okna z wysokiego I-go piętra na solidny poniemiecki
    kamienny chodnik, zakazać ustawowo siadania na parapecie po zewnętrznej
    stronie okna.

    --
    pzdr.
    zefir

  • 100. Data: 2011-07-03 21:37:00
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "zefir" <z...@S...pl> napisał w
    wiadomości news:iuqlqj$d2k$1@news.onet.pl...
> [...]
    > latek spadłem z okna z wysokiego I-go piętra na solidny poniemiecki
    > kamienny chodnik, zakazać ustawowo siadania na parapecie po zewnętrznej

    Siadania nie.
    Ale zapewne słyszałeś,
    że po takich sytuacjach pociągają do odpowiedzialności opiekunów.

    Pzdr

    JKK