  • 11. Data: 2011-06-28 12:40:11
    Temat: Re: zapinanie kasku
    Od: "Marcin \"bydle\" Szwarc" <x...@s...o2.pl>

    "Grzybol" <g...@w...pl> wrote in message
    news:iuch2e$o9j$1@mx1.internetia.pl...

    > Napisz o tem cus wiency. Jakies badania wypadków w których zginęli
    > motorzysci w chujowych garnkach a ci w drogich przeżyli. Weż cus podrzuć.

    Podrzuce rysunke zza sciany.
    To w sumie nie to samo, ale temat bardzo podobny. Tez dwa kola i tez duzo
    watpliwosci na temat kaskow...
    http://tinyurl.com/4xm86ak

    bydle

  • 12. Data: 2011-06-28 14:00:51
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> napisał w wiadomości
    > Normalnie mi poprawiłeś humor na koniec pracy :)
    > WOJO

    Jułelkom:-)

    --
    Grzybol

  • 13. Data: 2011-06-28 15:21:19
    Od: Glub <g...@g...com>

    moonraker <m...@e...pl> wrote:
    > W dniu 2011-06-28 14:04, Glub pisze:

    > Nie.
    > Ci pod 16 lat i na kiBejach to je|d| w kaskach zamknitych.
    > Ja mam na my[li tych 40+ z kas co je|d| na skuterach 150ccm w z wy|
    > (maxi-skuterach?) w kaskach typu Jet.

    Sie nie lapie... Maxiskuters, Wiek 30+ i multitek

    --
    Glub SW-T400

  • 14. Data: 2011-06-28 15:47:26
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Marcin \"bydle\" Szwarc" <x...@s...o2.pl> wrote:

> [...]

    I jeszcze z tymi w czapkach z daszkiem

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 15. Data: 2011-06-28 19:48:36
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "moonraker"
    Czy w kodeksie drogowym jest jakoś sprecyzowane że kask podczas jazdy ma
    mieć zapięty pasek pod broda?

    Z tego co wiem to nie ma nic o zapinaniu w PORD, ale byc moze jest to ujete
    w atestacji garnka, w sensie ze ma zapewniac takie to a takie zapiecie. Na
    tor dopuszczone jest tylko DD
    BTW te starsze typy kaskow to miewaly takie patenty do zapinania ze nie daj
    bog miec w nich wypadek i trafic na nierozgarnietego ratownika.

    ***Pytam bo często widuje osobników z nonszalancko zatkniętym na czubek
    głowy kaskiem a po bokach powiewają sobie na wietrze zapięcia.

    Widzialem juz kilka wypadkow przy malych predkosciach gdzie motocyklista
    prawdopodobnie nie mial zapietego kasku, ale juz go nie mozna zapytac.
    Oczywiscie przy kraszu z wieksza predkoscia to pomoze podobnie jak
    zaslanianie sie gazeta przed smith & wesson'em

    ***Zwykle to stare zarozumiałe dziady na wypasionych skuterach. Wiem że to
    ich sprawa co robią ze swoją głową ale pytam z czystej ciekawości.

    To nie ja, ani stary, ani wypasiony i zawsze w zapietym kasku

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 16. Data: 2011-06-28 19:49:50
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-28, Tytus z domQ <t...@g...pl> wrote:

    > BTW te starsze typy kaskow to miewaly takie patenty do zapinania ze nie daj
    > bog miec w nich wypadek i trafic na nierozgarnietego ratownika.

    Ratownik nie duma nad zapieciem tylko tnie od razu pasek.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 17. Data: 2011-06-28 20:01:40
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 28 Jun 2011 19:49:50 +0000 osobnik zwany AZ wystukał:

    > Ratownik nie duma nad zapieciem tylko tnie od razu pasek.

    plastikowe taśmy z zębami się cieżko tnie :(

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 18. Data: 2011-06-28 20:06:10
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"AZ"
    Ratownik nie duma nad zapieciem tylko tnie od razu pasek.

    ...i zdejmuje szczekowca bez otwarcia

    --
    Tytus
    zólta motorynka

  • 19. Data: 2011-06-28 20:12:15
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-28, masti <g...@t...hell> wrote:

    > plastikowe taśmy z zębami się cieżko tnie :(

    Jakimi zebami? Bylem swiadkiem szlifa goscia, przyjechala karetka,
    pierwsze co zrobili to przecieli pasek i zdjeli kask.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 20. Data: 2011-06-28 20:42:27
    Od: "Marcin" <f...@g...pl>

    > Sam powinienem decydować czy chcę ponosić ryzyko czy nie. W końcu to
    > Pełna zgoda.

    Bzdura.
    No chyba, że nosisz w portfelu podpisane oświadczenie, że w przypadku szkód
    na Twoim ciele wywołanych brakiem kasku/jego zapięcia odmawiasz leczenia po
    to, by NIE BLOKOWAĆ ŁÓŻKA W SZPITALU PRAWDZIWIE POTRZEBUJĄCEMU.