  • 161. Data: 2011-07-07 19:13:32
    Temat: Re: zapinanie kasku
    Od: TaDzik <t...@g...pl>

    W dniu 07-07-2011 20:20, Piotr May pisze:

    > Nie odpowiadaj, to było pytanie retoryczne. Odpowiedziałeś powyżej.

    hehe....
    ale Cię nie posłucham i jednak odpowiem
    Ostatnie czego potrzebują moje pociechy to Twoje współczucie :]

    Dzięki za konstruktywną krytykę i wskazanie drogi postępowania w
    wychowaniu dzieci :)
    --
    Pozdro
    TaDzik

  • 162. Data: 2011-07-07 23:07:43
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 188 roku bieżącego, Anjay zeznał(a) jak następuje:

    > a przypadkiem dodatkowo nie redukował biegu ?
    > trochę mi wygląda na uślizg tylnego koła przy redukcji biegu
    > w końcówce 24 sekundy filmu - przyjrzyjcie się lewej nodze

    Też mi się tak wydawało ale nie chciałem się wychylać.
    Od razu mi się nasunęło, że zredukował bez międzygazu.
    Ale ja tam nawet sezonu nie przejeździłem to się nie znam i słucham
    mądrzejszych.

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 163. Data: 2011-07-08 15:08:05
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    W dniu 01-07-2011 16:53, de Fresz pisze:

    > I w którym kraju europejskim można jeździć bez kasku?

    W Grecji
    oprocz autostrad gdzie sa nawet znaki ktore nakazuja zalozenie beretow.

    --
    pozdr
    Rogal