  • 151. Data: 2011-07-06 15:53:40
    Temat: Re: zapinanie kasku
    Od: Monster <a...@o...pl>

    samo założenie kasku może być trochę niebezpieczne:-)
    http://observerzparadise.com/2011/07/all/women-drive
    rs/
    Wiem,stare:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 152. Data: 2011-07-06 16:19:13
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    W dniu 2011-07-03 14:59, TaDzik pisze:

    > Właśnie! Ostatnio mamy sposobność modlić się o powrót do zdrowia dwóch
    > młodych miłośników motocyklizmu co to na motorowerze bez kasku się
    > przewieźli i niewesoło się to dla nich skończyło! Młodzież ma coraz
    > mniej wyobraźni i trzeba nakazami dbać o ich zdrowie i naszą przyszłość
    > (nasze emerytury itd... ktoś musi na nie pracować no nie? ;))

    Przepisami ? Masz dzieci ?

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 153. Data: 2011-07-06 16:19:55
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    W dniu 2011-07-03 18:50, Kuczu pisze:

    > To ze Ty tego nie robiles nie oznacza ze nikt tego nie robil. Tyle ze
    > kiedys nie bylo TV i Youtube wiec malo kto postronny wiedzial o takich
    > wyczynach.

    amen

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 154. Data: 2011-07-06 19:21:11
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-07-06, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    > O widzisz. Film jest stary i zapewne powszechnie znany. Mnie zawsze
    > zastanawia, czy gość wpadł w panikę, bo nie umiał przeciwskręcić, czy może
    > najpierw uślizgnął tylne koło na jakimś oleju, potem wpadł w panikę, itd. A
    > może zaczął hamować tyłem (tylko w jakim celu) tak mocno, że zablokował
    > koło, wpadł w panikę, itd.?

    O jakim przeciwskrecaniu Ty piszesz? Nie za duzo sie
    naczytales/naogladales? Przeciez wszystko widac na filmie, gosc jedzie,
    sklada sie, tyl sie uslizguje, gosc traci metry na opanowanie moto i
    braklo troche zeby uniknac przeszkody.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 155. Data: 2011-07-07 07:04:27
    Od: Anjay <g...@i...pl>

    W dniu 2011-07-06 21:21, AZ pisze:

> [...]
    > naczytales/naogladales? Przeciez wszystko widac na filmie, gosc jedzie,
    > sklada sie, tyl sie uslizguje, gosc traci metry na opanowanie moto i

    a przypadkiem dodatkowo nie redukował biegu ?
    trochę mi wygląda na uślizg tylnego koła przy redukcji biegu
    w końcówce 24 sekundy filmu - przyjrzyjcie się lewej nodze

    pozdrawiam
    Andrzej

  • 156. Data: 2011-07-07 07:40:54
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-07-07 09:04, Anjay pisze:

    > a przypadkiem dodatkowo nie redukował biegu ?
    > trochę mi wygląda na uślizg tylnego koła przy redukcji biegu
    > w końcówce 24 sekundy filmu - przyjrzyjcie się lewej nodze
    w skrócie -zredukował,uśliznął,spanikował,zerkał na most coby nie
    przywalić i tradycyjnie pojechał tam gdzie patrzył.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 157. Data: 2011-07-07 09:02:30
    Od: TaDzik <t...@g...pl>

    W dniu 06-07-2011 18:19, Piotr May pisze:
    > Przepisami ?
    nooo... nakazami, dzieciom trzeba nakazywać

    > Masz dzieci ?
    no mam, to dla mnie lepiej czy gorzej? :)

    --
    Pozdro
    TaDzik

  • 158. Data: 2011-07-07 13:28:02
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Wed, 06 Jul 2011 13:44:46 +0200, de Fresz <d...@n...pl> wrote:

    [...]
> [...]
    > ludzi. W tym sezonie powróciłem do pedałowania do tyrki dla zdrowotności
    > i póki co na 8 km nie jestem w stanie podskoczyć powyżej średniej 22
    > km/h. A daje z siebie ile mogę. Parę lat temu, jak przez ze 3 sezony
    > pedaliłem dzień w dzień od marca do listopada, na podobnych odcinkach
    > średnia mi wychodziła góra ~26-28, przy przelotowej na poziomie 32-35.
    > Ale wtedy byłem jeszcze młody i się mi chciało. Wszystko MTB 26" po
    > śmieszkach rowerowych i chodnikach, bo za lękliwy jestem na jazdę
    > rowerem po jezdni. No i oczywiście w kasku.

    Bo po śmieszkach szybsza jazda to męczarnia. :-) Dlatego ja wybieram
    raczej te ulice gdzie nie ma DDRów, szosówka z mocno nabitymi dętkami
    bez problemu utrzymuje te 30+ km/h na asfalcie.

    Ale przeciętny rowerzysta którego mijam to pewnie z 15 jedzie, owszem.

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 159. Data: 2011-07-07 13:32:27
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Mon, 04 Jul 2011 01:25:16 +0200, The_EaGle <t...@p...onet.pl>
    wrote:

    [...]
    > OO właśnie i to jest taki lewacki argument. Choćby jedna osoba przeżyje
    > to :

    Lewacki? Lewacki? Pfff, bo partie prawicowe to są całe za maksymalną
    wolnością
    wyboru. :-))

    [...]
    > A ja natomiast mówię nie ty rozporządzasz czyimś życiem i nie zatruwam
    > innym tego życia - niech robi co chce o ile innym nie szkodzi.

    Niestety, to brzmi dobrze w teorii, a w praktyce libertariańskie raje
    bez rządów i innych takich to różne Somalie, a gdzie tylko jest cywilizacja
    tam jest nawarstwianie się nakazów i ograniczeń szeroko pojętej "wolności".
    I tak od setek lat.

    Ja tam jestem za, porównując jakość życia w bastionach osobistej swobody z
    jakością życia w faszystowskiej Unii czy Skandynawii :->

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 160. Data: 2011-07-07 18:20:43
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    W dniu 2011-07-07 11:02, TaDzik pisze:
    > nooo... nakazami, dzieciom trzeba nakazywać

    Chyba wspolczuje Twoim dzieciom

    > no mam, to dla mnie lepiej czy gorzej? :)

    Sluchaja nakazów czy wolą jak tata im coś wytłumaczy i sami wierząc że
    tata ma racje się do tego stosują ?

    Nie odpowiadaj, to było pytanie retoryczne. Odpowiedziałeś powyżej.

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl