  • 81. Data: 2011-07-02 21:57:48
    Temat: Re: zapinanie kasku
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "kakmar" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    news:iuo06g$5ic$1@news.onet.pl...
    > Przeraża mnie to zdanie, a właściwie ludzie którzy tak łatwo potrafią
    > się nim posługiwać.

    A jaka jest Twoja propozycja ?

    Pzdr

    JKK

  • 82. Data: 2011-07-02 22:35:33
    Od: zefir <z...@S...pl>

    W dniu 02.07.2011 23:57, J_K_K pisze:
    > Użytkownik "kakmar" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    >>
    > A jaka jest Twoja propozycja ?

    Moja jest taka, że jeśli ktoś ma świadomość ryzyka i się z nim liczy to
    nie powinno mu się odbierać prawa do jego podjęcia, a jeżeli ktoś nie ma
    wyobraźni to matka natura i ewolucja powinny się nim zająć.

    --
    pzdr.
    zefir

  • 83. Data: 2011-07-03 00:35:07
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-07-03 00:35:33 +0200, zefir
    <z...@S...pl> said:

    > Moja jest taka, że jeśli ktoś ma świadomość ryzyka i się z nim liczy to
    > nie powinno mu się odbierać prawa do jego podjęcia, a jeżeli ktoś nie
    > ma wyobraźni to matka natura i ewolucja powinny się nim zająć.

    Niby tak... Ale powiedz z ręką na sercu, nigdy nie zrobiłeś w życiu nic
    głupiego, co było bliskie tragedii, a czego później szczerze żałowałeś?
    Bo mi się zdarzyło. I wielu osobom które znam również. I nie idzie tu o
    ludzi, co to są tak głupi, że wcześniej czy później i tak skończą źle.
    Kijowo by było zapłacić za chwilę głupoty cenę najwyższą, nawet jeśli
    to "na własne życzenie".

    de Fresz

  • 84. Data: 2011-07-03 00:52:27
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-07-02 13:51:07 +0200, Kuczu <q...@g...com> said:

    > Ale ja nadal uwazam iz to moj leb i moja sprawa. Ja wole jezdzic w
    > kasku bo tak. Ale dlaczego mialbym innym nakazywac ? Dlaczego chcesz
    > decydowac za mnie jak zgine i czy bede roslina czy nie ?

    Bo Cię lubię i nie chciałbym, żebyś przez chwilę zaciemnienia
    umysłowego później wstukiwał pracowicie literki na tę grupę ołówkiem
    trzymanym w zębach. Może być? ;-)
    A tak serio, poza grupą ludzi inteligentych, którzy z własnego wyboru
    nawet bez nakazu i tak jeździli by w kaskach, a tu się gardłują o ten
    zupełnie teoretyczny brak wyboru, są i tacy, którym brak czy to
    wyobraźni, czy podstawowych informacji jak bardzo źle może się skończyć
    głupia gleba przy 30 i mogła by ich nadmiernie pociągać chęć poczucia
    wiatru we włosach na moturze, czy inszy lans na maczo. Niby to ich
    dupska, ale zawsze szkoda, gdy ktoś za chwilę nierozsądku płaci cenę
    najwyższą.

    de Fresz

  • 85. Data: 2011-07-03 05:40:17
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    On 2011-07-03 00:35:33 +0200, zefir
    <z...@S...pl> said:

> [...]

    ludzi, co to są tak głupi, że wcześniej czy później i tak skończą źle.
    Kijowo by było zapłacić za chwilę głupoty cenę najwyższą, nawet jeśli

    ==========

    Czy nie zdajesz sobie sprawy, że sprawa kasków to tylko czubek góry lodowej?
    Dzisiaj urzędnikom wydaje się, że wiedzą lepiej, co dla mnie dobre.
    Tymczasem jest to zwyczajne kłamstwo. Człowiek jako gatunek ma mnóstwo
    mechanizmów chroniących przez wypadkami. Instynkt samozachowawczy to potężny
    oręż w walce z głupotą.

    Popatrz, jak teraz urzędnicy zaczęli argumentować najnowsze regulacje
    przepisów drogowych: powstaję rejony miast, gdzie praktycznie nie ma znaków
    ani pierwszeństwa przejazdu. Podobno w takich sytuacjach człowiek zaczyna
    SAMODZIELNIE MYŚLEĆ i staje się ostrożniejszy. Identycznie sprawa wygląda w
    innych dziedzinach: im mniej nakazów i zakazów, tym bardziej używamy
    własnego intelektu dla swojego dobra. Państwo (nad)opiekuńcze wychowuje
    bandę niesamodzielnych kretynów.

  • 86. Data: 2011-07-03 07:04:19
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    kakmar <k...@g...com> wrote:

    >Przeraża mnie to zdanie, a właściwie ludzie którzy tak łatwo potrafią
    >się nim posługiwać.

    Ale to jest istota nowozytnej demokracji. Opiera sie na ludziach,
    ktorym sie wydaje, ze maja wlasne zdanie albo raczej, ze sa zdolni do
    tego by je miec.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 87. Data: 2011-07-03 09:21:22
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "kakmar" <k...@g...com> napisał w wiadomości

    > Ja zaś zawsze gdy czytam to zdanie, w kolejnej wersji, zastanawiam
    > się,
    > jakież to gówno tym razem będzie się w ten sposób uzasadniać.

    Jak np. jazdę 24h na światłach.
    Ale już np. delegalizacji tytoniu nie.

    --
    Jasio
    vfr etz

  • 88. Data: 2011-07-03 12:51:03
    Od: TaDzik <t...@g...pl>

    W dniu 03-07-2011 11:21, Jasio pisze:
    > Użytkownik "kakmar" <k...@g...com> napisał w wiadomości

    > Jak np. jazdę 24h na światłach.
    > Ale już np. delegalizacji tytoniu nie.

    Tu się wpie.... w konwersację ale...
    mam dokładnie takie samo zdanie (znaczy pogląd na sprawę czy
    jaktosietamnazywa...)w kwestii tytoniu naprzykład...

    --
    Pozdro
    TaDzik

  • 89. Data: 2011-07-03 12:59:33
    Od: TaDzik <t...@g...pl>

    W dniu 03-07-2011 02:52, de Fresz pisze:

    > Bo Cię lubię i nie chciałbym, żebyś przez chwilę zaciemnienia umysłowego
    > później wstukiwał pracowicie literki na tę grupę ołówkiem trzymanym w
    > zębach. Może być? ;-)
    Bardzo popieram ten tok myślenia! Czasem chwila nieuwagi, pośpiech
    etc... mogą doprowadzić do fatalnych skutków/wyników/dalszejegzystencji....

> [...]
    > wiatru we włosach na moturze, czy inszy lans na maczo. Niby to ich
    > dupska, ale zawsze szkoda, gdy ktoś za chwilę nierozsądku płaci cenę
    Właśnie! Ostatnio mamy sposobność modlić się o powrót do zdrowia dwóch
    młodych miłośników motocyklizmu co to na motorowerze bez kasku się
    przewieźli i niewesoło się to dla nich skończyło! Młodzież ma coraz
    mniej wyobraźni i trzeba nakazami dbać o ich zdrowie i naszą przyszłość
    (nasze emerytury itd... ktoś musi na nie pracować no nie? ;))

    --
    Pozdro
    TaDzik

  • 90. Data: 2011-07-03 15:21:17
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "TaDzik" napisał w wiadomości grup

    (...)
    Młodzież ma coraz
    mniej wyobraźni i trzeba nakazami dbać o ich zdrowie i naszą przyszłość

    =========

    Bzdura. To Ty jesteś coraz bardziej stetryczały i bardziej Ci się wydaje, że
    za Twojej młodości...