  • 11. Data: 2021-01-31 18:20:55
    Temat: Re: zwykły opornik jako grzałka
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 31.01.2021 o 10:59, Trefniś pisze:

    > Żarówka w lampie solnej nie tylko ogrzewa, jak się wydaje.
    >
    > Kopalnia soli Wieliczka, można mieć IMHO zaufanie:
    > https://www.kopalnia.pl/kopalnia-wiedzy/lampa-solna-
    dzialanie-zalety-i-wlasciwosci-lecznicze-pj46

    > "bryły soli kamiennej pod wpływem ciepła wydzielanego przez żarówkę,
    > mają zdolność do emitowania ze swojej powierzchni jonów ujemnych, co
    > przyczynia się do zachowania równowagi cząsteczek. "

    A co z jonami dodatnimi? Gorsze jakieś są czy co? To jawny przejaw
    kationofobii, to jest karalne, a nawet jeśli nie jest, to powinno być.

    --
    Kaczin

  • 12. Data: 2021-01-31 19:32:43
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .01.2021 o 18:20 Kaczin <j...@p...interia.pl> pisze:

    dzialanie-zalety-i-wlasciwosci-lecznicze-pj46

    > A co z jonami dodatnimi? Gorsze jakieś są czy co? To jawny przejaw
    > kationofobii, to jest karalne, a nawet jeśli nie jest, to powinno być.

    Żartować można, ale...

    http://yadda.icm.edu.pl/baztech/element/bwmeta1.elem
    ent.baztech-article-BPC1-0007-0003/c/httpwww_bg_utp_
    edu_plartzn20inzynieria20ladowa20i2042011moga.pdf

    To zostało dokładnie zbadane i wcale nie jest obojętne dla zdrowia.
    Jony ujemne mogą też szkodzić!

    --
    Trefniś

  • 13. Data: 2021-01-31 19:43:43
    Temat: Re: zwykły opornik jako grzałka [OT]
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 31.01.2021 o 18:20, Kaczin pisze:

    > A co z jonami dodatnimi? Gorsze jakieś są czy co? To jawny przejaw
    > kationofobii, to jest karalne, a nawet jeśli nie jest, to powinno być.

    "To właśnie cząsteczki dodatnie powodują apatię, obniżenie nastroju i
    senność. Jony dodatnie przyciągają kurz, pył, alergeny i wszelkie
    mikroorganizmy, które znajdują się w powietrzu."

    https://filtryplus.pl/2019/10/01/jonizacja-powietrza
    -zasada-dzialania-skutki-i-zagrozenia/

    Jony dodatnie produkuje PiS napszykłat :]

    500+
    Emerytura+
    itd:)
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 14. Data: 2021-01-31 22:38:39
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 31.01.2021 o 19:32, Trefniś pisze:

> [...]
    edu_plartzn20inzynieria20ladowa20i2042011moga.pdf

    > To zostało dokładnie zbadane i wcale nie jest obojętne dla zdrowia.

    Taaa... ale w tej publikacji nie pisano o lampach solnych. Ja myślę, że
    trzy zdrowaśki równie skutecznie (jak nie lepiej) jonizują powietrze co
    taka lampa.

    --
    Kaczin

  • 15. Data: 2021-01-31 22:48:24
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 31.01.2021 o 19:43, LordBluzg(R) pisze:

> [...]
    >
    > https://filtryplus.pl/2019/10/01/jonizacja-powietrza
    -zasada-dzialania-skutki-i-zagrozenia/

    > Jony dodatnie produkuje PiS napszykłat :]

    Cała ta jonizacja to gusła, które przyrównać można jedynie do pierdół,
    które wygadują i wypisują tzw. audiofile.

    Czy są jakieś naukowe dowody na dobroczynny wpływ jonów ujemnych na
    zdrowie - poza wypocinami z epoki późnego Gierka?

    --
    Kaczin

  • 16. Data: 2021-01-31 23:00:08
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 31.01.2021 o 22:48, Kaczin pisze:

> [...]
    >
    > Czy są jakieś naukowe dowody na dobroczynny wpływ jonów ujemnych na
    > zdrowie - poza wypocinami z epoki późnego Gierka?

    Oczywiście. Będąc w temacie poruszaj się tą ścieżką:
    https://www.medonet.pl/zdrowie,grota-solna---dzialan
    ie--prozdrowotne-wlasciwosci--wskazania--przeciwwska
    zania,artykul,1729487.html

    + setki artykułów, badań i dowodów bo jest to powiązane :)

  • 17. Data: 2021-01-31 23:11:33
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 31.01.2021 o 23:00, LordBluzg(R) pisze:

    -zasada-dzialania-skutki-i-zagrozenia/

    >>> Emerytura+

> [...]
    zania,artykul,1729487.html

    > + setki artykułów, badań i dowodów bo jest to powiązane :)

    O, to super, że są setki. Poleciłbyś jeden, ale taki z renomowanego
    źródła. Bo w internecie, to sam wiesz... Zięba różne rzeczy wypisuje, itd.

    Nawiasem mówiąc, jako czytelnik tej grupy, zapewne znający chociażby
    podstawy zagadnień związanych z elektroniką, jak wytłumaczysz fakt, że w
    grotach solnych w powietrzu utrzymuje się wysoki poziom jonów ujemnych
    (ale to już zupełnie bez znaczenia, mogą być jakiekolwiek jony).
    Jak to jest, że one powietrze w grocie zachowuje się jak okładka
    kondensatora? Gdzie jest druga? W jaki sposób taki kondensator ulega
    naładowaniu?

    --
    Kaczin

  • 18. Data: 2021-01-31 23:15:38
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

> [...]
    >
    > Czy są jakieś naukowe dowody na dobroczynny wpływ jonów ujemnych na
    > zdrowie - poza wypocinami z epoki późnego Gierka?

    Cytat: "Pomieszczenie groty solnej jest wyposażone w specjalny system
    podgrzewania i wentylacji, co powoduje, że *sól paruje, a powietrze
    staje się przez to ujemnie zjonizowane*"
    za takie brednie powinni autorkę pozbawić prawa wykonywania zawodu lekarza.

    --
    Kaczin

  • 19. Data: 2021-01-31 23:21:02
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 31.01.2021 o 23:15, Kaczin pisze:

> [...]
    > staje się przez to ujemnie zjonizowane*"
    > za takie brednie powinni autorkę pozbawić prawa wykonywania zawodu lekarza.

    Zapewne skrót myślowy ale przy okazji, zapytaj żony, dlaczego jak gotuje
    zupę to pokrywka pokrywa się tłuszczem, a tłuszcz nie paruje przecież.

    Później spróbuj wyjaśnić, dlaczego uzupełnia się kwas w akumulatorze,
    skoro kwas nie paruje...itd :]

  • 20. Data: 2021-01-31 23:25:11
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 31.01.2021 o 23:11, Kaczin pisze:
    [...]
> [...]
    > Jak to jest, że one powietrze w grocie zachowuje się jak okładka
    > kondensatora? Gdzie jest druga? W jaki sposób taki kondensator ulega

    Zacznij może czytanie o jonizacji i ozonie w tym przypadku :)

    Takie tam opowieści o wybijaniu elektronów z powłok atomowych w wyniku
    absorpcji kwantu promieniowania elektromagnetycznego :]