  • 31. Data: 2021-02-01 00:25:15
    Temat: Re: zwykły opornik jako grzałka [OT]
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 1 lutego 2021 o 00:06:40 UTC+1 LordBluzg(R) napisał(a):
> [...]
    drobinki tłuszczu. W akumulatorach uzupełnia się wodę bo kwas nie paruje. Ale żeby go
    nie ubywało jak by był unoszony na tlenie i wodorze w korkach robią labirynt żeby się
    wytrącił.
    > Nie wiem dlaczego sobie nagle wymyśliłeś akumulator samochodowy :) ale
    > odkręć mu korki i poczekaj aż zacznie gazować. Są przecież akumulatory
    > otwarte i tam ten efekt widać lepiej. Chodzi o efekt a nie jego tłumienie.
    > --
    > LordBluzg(R)
    > <<<Pasek Grozy TVPiS>>>
    > PORTFELE POLAKÓW PĘKAJĄ W SZWACH
    > (coraz więcej bezwartościowych pieniędzy)
    Akumulator samochodowy nie może gazować bo to go niszczy. Nawet nie jestem w stanie
    wyobrazić sobie za sam mógłbym popsuć swój akumulator. A co do unoszenia cieczy. Jak
    już chcesz żebym zrobił eksperyment to też dostaniesz pracę domową. Weź kreta, tego
    do rur. Rozpuść w wodzie włóż do roztworu kawałek aluminium. Opisz co się będzie
    dalej działo.

  • 32. Data: 2021-02-01 00:55:40
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 31.01.2021 o 23:48, LordBluzg(R) pisze:

    > Nie kolego. Bada się aerometrem stężenie kwasu, który podczas dużego
    > gazowania w postaci aereozolu wydostaje się z akumulatora i go
    > zwyczajnie ubywa. Nie hurtowo przecież, powoli ale sukcesywnie :)

    A więc jednak nie paruje :-)

    > No cóż. Roztwór wodny soli właśnie tak działa w oparciu o parę a to, że
    > sól ładnie się rozpuszcza w wodzie to możesz sobie sprawdzić w
    > kuchni...i nad morzem :)

    "Roztwór wodny soli właśnie tak działa w oparciu o parę" - nie wiem o
    czym bredzisz, ale...

    Nota bene, cukier jeszcze lepiej rozpuszcza się w wodzie. Czy on też
    może jonizować powietrze w oparciu o parę :-)))

    > Taki cytat:
    > "Najsilniej wzbogacone w jony ujemne powietrze znajdziemy nad morzem, w
    > lasach, przy wodospadach, a także po deszczu i burzy. ... W naturalnym
    > środowisku jony ujemne powstają częściej i dzięki temu jest ich w
    > otoczeniu znacznie więcej."

    Cytat nie wiadomo skąd. Jakiś Zięba? Albo inny nieuk?

    > Jakieś pytania? Nie sadzisz chyba że będę kopał w google w tak
    > oczywistych sprawach i przeklejał Tobie na grupę. Wędkę  dostałeś :)

    No cóż, dla wierzących pewne sprawy są oczywiste, dla inteligentnych
    niekoniecznie.

    A pytanie tylko jedno, mój guru. Dlaczego jony ujemne powstają częściej?

    --
    Kaczin

  • 33. Data: 2021-02-01 03:29:34
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

  • 34. Data: 2021-02-01 04:56:26
    Temat: Re: zwykły opornik jako grzałka
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-01-31, LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    dzialanie-zalety-i-wlasciwosci-lecznicze-pj46

    > Zgadza się. Domniemałem że twórca posta ma wiedzę na temat działania tej
    > lampy i że nie jest to typowy element ozdobny, stąd moje zastrzeżenia :)

    Tak, jestem w pełni świadom.

    --
    Marcin

  • 35. Data: 2021-02-01 13:04:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2021-01-30, LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> wrote:

    >To jest jakaś 3-5kg lampa. W tej chwili jest tam LED 3W (2.4W poboru)
    >jest dokładnie na granicy - leciutko wyczuwalne ciepło, lampa sucha
    >ale
    >tak jakby nie do końca.
    >Na razie wstawiłem 2x 100k i obserwuję.

    Wstaw LED 4-5W.

    No chyba, ze juz za jasno bedzie :-)

    J.

  • 36. Data: 2021-02-01 13:09:12
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-02-01, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Wstaw LED 4-5W.
    >
    > No chyba, ze juz za jasno bedzie :-)

    Będzie za jasno - tak mam już w innej lampie :)

    --
    Marcin

  • 37. Data: 2021-02-01 14:21:25
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .01.2021 o 22:38 Kaczin <j...@p...interia.pl> pisze:

    dzialanie-zalety-i-wlasciwosci-lecznicze-pj46

    ent.baztech-article-BPC1-0007-0003/c/httpwww_bg_utp_
    edu_plartzn20inzynieria20ladowa20i2042011moga.pdf

    Swoje wątpliwości wyjaśnij tutaj:

    https://www.kopalniawieliczka.eu/pl/kontakt

    bo one na p.m.e są zwykłym śmieciem.

    --
    Trefniś

  • 38. Data: 2021-02-01 15:22:58
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 31 stycznia 2021 o 10:59:57 UTC+1 Trefniś napisał(a):

> [...]
    > zdolność do emitowania ze swojej powierzchni jonów ujemnych, co przyczynia
    > się do zachowania równowagi cząsteczek. "

    A po co jakaś lampa. Wystarczy kupić kilo soli (cena poniżej złotówki) i trochę w
    puszcze po szprocie w sosie pomidorowym postawić na kaloryferze. Powierzchnia soli ze
    sklepu przeogromna w stosunku do bryły solnej. W związku z czym zdolność emitowania
    jonów też wieksza. Na dodatek pojawia się jony jodu bo sól do pomidora jest jodowana.
    Ciekawostka ze strony sprzedawcy takich lamp. Właściwości lampy solnej na tym się nie
    kończą, bowiem jest ona naturalnym jonizatorem powietrza, co powoduje zwiększenie
    ilości tlenu w powietrzu.

  • 39. Data: 2021-02-01 16:20:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2021-02-01, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Będzie za jasno - tak mam już w innej lampie :)

    Uzyj czarnej farby, Luke :-)

    J.

  • 40. Data: 2021-02-01 16:25:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kaczin" napisał w wiadomości grup
    W dniu 31.01.2021 o 23:21, LordBluzg(R) pisze:

    >Trywialne pytania.

    >1. Podczas wrzenia wody tworzy się aereozol porywający ze sobą
    >cząstki tłuszczu.

    Nie tylko - przypomnij sobie destylacje z para wodną.

    J.