  • 21. Data: 2014-09-30 22:19:25
    Temat: Re: 3 lata jak z bicza strzelił - chwalę się.
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2014-09-29 23:19, megrimsES pisze:

    > 29 września do tego to moje urodziny.

    A moje i urodziny i imieniny :)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 22. Data: 2014-09-30 22:21:16
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-09-30 o 22:19, LEPEK pisze:

    > A moje i urodziny i imieniny :)
    >
    > Pozdr,

    Michałów paru co znam też mają imieniny.

  • 23. Data: 2014-09-30 22:56:26
    Od: tá´Ź

    megrimsES wrote:

    > Dzisiaj dokładnie 3 lata później przyjechałem dokładnie do tego samego
    > klienta :D tym razem dołem przez Wrocław i zawinąłem 911 turbo.

    Co zrobiłeś? ;)

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 24. Data: 2014-10-01 00:32:38
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 30 września 2014 18:12:31 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:
    > Użytkownik "megrimsES" <m...@i...pl> napisał w wiadomości grup

    > Skasowałeś auto bez gięcia blach?
    >
    > Zdolnyś.
    >
    > Co dokładnie zrobiłeś?

    Przecież napisał ze w chuja cie zrobił.

  • 25. Data: 2014-10-01 16:49:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jerry" <j...@g...com> napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    > Ogólnie - nie pomyliłeś forów? Chwalisz się łamaniem przepisów,
    > stwarzaniem zagrożenia dla innych uczestników ruchu

    Można tak to odbierać, jak komuś kapelusz mocno mózg uciska.
    Ale generalnie grupa jest dla takich jak megrims, a kapelusze won gdzie
    indziej.
    KAPELUSZ PLONK WARNING

  • 26. Data: 2014-10-01 22:14:46
    Od: tadzik <t...@n...gmailu.com>

    W dniu 30-09-2014 o 22:19, LEPEK pisze:
    > A moje i urodziny i imieniny :)

    Rodzice zrobili Cię w bambuko, żebyś dwa razy w roku prezentów nie
    dostawał! ;)

    --
    Pozdro
    tadzik

  • 27. Data: 2014-10-02 06:53:08
    Od: depros <d...@g...com>

    W dniu 2014-09-30 22:19, megrimsES pisze:

> [...]
    > przyklejone do drogi, nic się nie trzęsie, stabilnie
    > i pewnie się prowadzi.
    >
    > 911 turbo, które również jebnięcie ma waży pół tony
    > mniej. w CL z tyłu 275 na 20" w Turbinie z tyłu 305
    > na 19". Ceramika lżejsza - mniejsza masa wirująca.
    >
    > W 911 zawias jest koszmarnie twardy. Czuć każdą
    > nierówność drogi. Przy prędkości 250 trzeba na
    > prawdę mocno trzymać kierownicę.
    >
    > Jak ktoś nakręci sam z ręki filmik 911 przy prędkości
    > 250-300 km/h to stawiam 0.7 jacka danielsa. Z odwagę.
    >
    > Ja tam pierdolę i oszukać przeznaczenie 17 kręcić nie

    Nie ma jazdy bez gwiazdy. Zapamiętaj Megrims.