  • 11. Data: 2014-09-30 09:39:02
    Temat: Re: 3 lata jak z bicza strzelił - chwalę się.
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    > Możesz nie dbać o swoje życie ale w wypadku możesz też zabić kogoś
    > innego...

    mam na myśli ostatnie 3 lata, a nie tą podróż.

  • 12. Data: 2014-09-30 10:56:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.09.2014 09:39, megrimsES pisze:

    > mam na myśli ostatnie 3 lata, a nie tą podróż.

    Pamiętaj, że "zawinięcie" w kontekście samochodów często oznacza
    wjechanie na drzewo czy inny słup.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 13. Data: 2014-09-30 13:31:19
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Pamiętaj, że "zawinięcie" w kontekście samochodów często oznacza wjechanie
    > na drzewo czy inny słup.

    To by było raczej "zawinąłem się" :)
    W tym wypadku (jakby nie patrzeć) to znaczy odebrać, ukraść...
    http://www.miejski.pl/slowo-Zawinąć

  • 14. Data: 2014-09-30 18:12:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "megrimsES" <m...@i...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > dołem przez Wrocław i zawinąłem 911 turbo.
    >
    > I czym się chwale? nadal żyje, nikomu nic się
    > nie stało. Żadne blachy nie zostały pogięte.

    Skasowałeś auto bez gięcia blach?
    Zdolnyś.
    Co dokładnie zrobiłeś?

  • 15. Data: 2014-09-30 20:03:45
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2014-09-29 23:19, megrimsES pisze:

    > wieśniakom trzeba upierdoilić lusterka bo i tak
    > nie korzystają z nich. Jedzie sobie człowiek
    > spokojnie 310 km/h i nagle jakiś debil wylatuje
    > na lewy pas wlekąc się niemiłosiernie 180.

    O to to to ... mam to samo w berlingo ;) ... ale moje vmax to
    160 km/h ;)

    BTW - czemu nie ma na Twoim koncie tego filmiku z przejazdu
    przez poznań bodaj 3 pasową jezdnią ? Daj na priva ;) ...

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 16. Data: 2014-09-30 20:36:45
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

> [...]

    > nie korzystają z nich. Jedzie sobie człowiek
    > spokojnie 310 km/h i nagle jakiś debil wylatuje
    > na lewy pas wlekąc się niemiłosiernie 180.

    nie pomyliłeś tej obwodnicy z pasem startowym?
    No i chyba za małe skrzydełka masz w tym 911. 747 wystarcza mniejsza
    prędkość do startu.

    --
    Pozdr.
    Michal

  • 17. Data: 2014-09-30 21:43:36
    Od: Jerry <j...@g...com>

    Ogólnie - nie pomyliłeś forów? Chwalisz się łamaniem przepisów, stwarzaniem
    zagrożenia dla innych uczestników ruchu i wreszcie rozbijaniem drogich samochodów...
    Masz problemy z erekcją?

  • 18. Data: 2014-09-30 22:08:58
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    megrimsES wrote:

    [...]

    mialy byc smieszne filmiki z autostrady

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 19. Data: 2014-09-30 22:11:52
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-09-30 o 21:43, Jerry pisze:
    > Ogólnie - nie pomyliłeś forów? Chwalisz się łamaniem przepisów,
    > stwarzaniem zagrożenia dla innych uczestników ruchu i wreszcie
    > rozbijaniem drogich samochodów... Masz problemy z erekcją?

    Ja nie. A ty? Chcesz o tym porozmawiać?

  • 20. Data: 2014-09-30 22:19:12
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-09-30 o 22:08, Rafał Grzelak pisze:
    > megrimsES wrote:
    >
    > [...]
    >
    > mialy byc smieszne filmiki z autostrady

    Mam porównanie: CL600 waży ponad 2 tony, jebnięcie
    ma (517KM i 840Nm) do tego wieeeelkie kowadło
    z przodu i zawieszenie hydrauliczne ABC. Można taką
    szafą jechać 250 autostradą i auto jest całkowicie
    przyklejone do drogi, nic się nie trzęsie, stabilnie
    i pewnie się prowadzi.

    911 turbo, które również jebnięcie ma waży pół tony
    mniej. w CL z tyłu 275 na 20" w Turbinie z tyłu 305
    na 19". Ceramika lżejsza - mniejsza masa wirująca.

    W 911 zawias jest koszmarnie twardy. Czuć każdą
    nierówność drogi. Przy prędkości 250 trzeba na
    prawdę mocno trzymać kierownicę.

    Jak ktoś nakręci sam z ręki filmik 911 przy prędkości
    250-300 km/h to stawiam 0.7 jacka danielsa. Z odwagę.

    Ja tam pierdolę i oszukać przeznaczenie 17 kręcić nie
    będę.