  • 211. Data: 2014-01-02 10:23:19
    Temat: Re: 5 trupów i BMW - Szczęśliwego Nowego Roku.
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Tomasz Pyra wrote:

    > Raczej problemem jest wykrywalność.
    > Gdyby trzeźwość była kontrolowana równie skrupulatnie jak prędkość, to
    > wystarczyłoby pewnie 1000zł grzywny żeby ich oduczyć jazdy po
    > pijanemu.
    >
    > Kontrolowany jestem na trzeźwość gdzieś raz na pięć lat.
    > Więc w zasadzie pojechać gdzieś po pijaku to kierowca nie czuje żeby
    > groziła mu kara.
    > Gdyby każdy był kontrolowany przeciętnie pięć razy do roku, to już by
    > to nie było takie oczywiste. Niejeden by się zaczął bać.

    a kiedy cie ostatni raz patrol sprawdzał tak z głupia frant?

    bo mnie jak przekroczyłem prędkość...

  • 212. Data: 2014-01-02 10:24:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 2 Jan 2014 01:09:37 +0000 (UTC), Tomasz Stiller napisał(a):

    > Pytanie czy mamy żenująco niską wykrywalność? Bo niskie kary to na pewno,
    > szczególnie na tle reszty eu.

    Reszta EU niekoniecznie ma wysokie kary.
    Niemcy np mieli bardzo stonowane i straszyli wiezieniem dopiero
    powyzej 1.1 promila.
    I wiekszosc ma znacznie wiekszy limit.

    > Sugerujesz, że ktoś z premedytacją kupi sobie taki wóz do jazdy po pijaku?

    Jak beda konfiskowac to tak :-)

    J.

  • 213. Data: 2014-01-02 10:31:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 02 Jan 2014 09:07:30 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Wg mnie w takich przypadkach powinno być prawnie dopuszczalne
    > niewolnictwo - skurwysynowi obrożę kontrolną na szyję i niech przez
    > najbliższe 15 lat odrabia dług wobec społeczeństwa chociażby własnymi
    > rękami psie gówna zbierając.

    Poki w wiezieniu bedzie brakowac pracy to mozesz miec racje.
    Obroza oczywiscie w celu rejestracji czy nie jezdzi samochodem :-)

    > Oczywiście konfiskata majątku to tak na dzień dobry.

    A on ma 26 lat i majatek stanowi rozbite bmw ...

    J.

  • 214. Data: 2014-01-02 10:34:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 02 Jan 2014 08:38:51 +0100, fifak napisał(a):

    > a dlaczego jest przyzwolenie społeczne ? bo 89% polaków to takie same
    > moczymordy
    > polska to kraj proalkoholowy
    > rządzą chlejomordy, w policji są chlejomordy, w straży są chlejomordy

    Przypominam ze spozycie na glowe mamy mniejsze niz wielu pobliskich
    krajach.
    Tylko ze oni pija czesciej a mniej.

    J.

  • 215. Data: 2014-01-02 11:03:44
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello mk4,

    Thursday, January 2, 2014, 12:19:19 AM, you wrote:

    > Moze trzymajmy sie faktow - zabil 6 osob. Po co zabarwienie w stylu
    > "niewinnych"?
    > Kazdy kto troche po ziemi chodzi wie, ze nie ma niewinnych.

    Jakie to ma znaczenie? Po czorta rozmydlasz sprawę?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 216. Data: 2014-01-02 11:10:18
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello WOJO,

    Thursday, January 2, 2014, 9:15:11 AM, you wrote:

    > A aparatura potanieć o 500%.

    Znaczy sprzedawca ma dopłacać 4-krotną cenę?

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 217. Data: 2014-01-02 11:11:14
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 2 Jan 2014 00:21:19 +0100, John Kołalsky <j...@k...invalid>
    wrote:

    >Mogła np
    >prowadzić jego kobieta.

    Mogła. Ale ten kolo z 2 promilami musiałby wtedy być kompletnym idiotą
    żeby wziąć coś takiego na siebie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 218. Data: 2014-01-02 11:16:13
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 1 Jan 2014 16:18:57 -0800 (PST), k...@g...com wrote:

    >A jak trafią na ulicy samo dziecko do iluś tam lat to rodzice mają przejebane
    bardziej niż chłop w kieleckim.

    U nas też są takie przepisy. Granicą jest bodajże 7 lat.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 219. Data: 2014-01-02 12:11:53
    Od: fifak <f...@w...pl>

    > Przypominam ze spozycie na glowe mamy mniejsze niz wielu pobliskich
    > krajach.
    > Tylko ze oni pija czesciej a mniej.

    nie wierze w statystyki, byłem przed wigilią w wielu sklepach, nagminnie
    ludzie wywozili całe siaty wódy (nie browaru), po co kurwa im wóda na
    wigilie???? zachlane moczymordy

    każde nowe osiedle jakie jest budowane a jeszcze nie oddane to pierwsze
    co powstaje to monopolowy24

    na każdym starym osiedlu jest po 4 wódopoje na 10 bloków(liczyłem!)

    przecież sklepy nie miały by racji bytu gdyby nie klienci

    cały czas powstają nowe

    nie widziałem takiej ilości sklepów ani w checzach ani w GB czy szwecji\

    kraków w którym mieszkam ma najwięcej monopolowych w polsce, jest
    stolicą chlejomord zamiast kultury

  • 220. Data: 2014-01-02 12:14:44
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 02 Jan 2014 12:11:53 +0100, fifak <f...@w...pl> wrote:

    >nie wierze w statystyki, byłem przed wigilią w wielu sklepach, nagminnie
    >ludzie wywozili całe siaty wódy

    Gdzie Ty mieszkasz?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280