  • 221. Data: 2014-01-02 12:41:31
    Temat: Re: 5 trupów i BMW - Szczęśliwego Nowego Roku.
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2014-01-02 09:07, Andrzej Lawa pisze:

    > Wg mnie w takich przypadkach powinno być prawnie dopuszczalne
    > niewolnictwo - skurwysynowi obrożę kontrolną na szyję i niech przez
    > najbliższe 15 lat odrabia dług wobec społeczeństwa chociażby własnymi
    > rękami psie gówna zbierając.
    >
    > Oczywiście konfiskata majątku to tak na dzień dobry.
    >
    > A jadącej z nim blacharze - podobny wyrok za współudział. Skoro miał 2
    > promile to musiało być to zauważalne.

    Zaczynam czuć się szczęśliwy że krajem rządzi tylko taki szkodnik jak
    Tusk, Kaczyński czy Miller a nie niejaki Lawa czy Kogutek. Ty w ogóle
    się czasem zastanowisz zanim cos palniesz.?

  • 222. Data: 2014-01-02 12:42:34
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2014-01-01 19:19, Cavallino pisze:

    > Racja, powinniśmy ich nagradzać za zabijanie po pijaku.

    Prawo Rzymskie opierało się na jasnych zasadach - przestępca jest tylko
    wtedy gdy i jest ktoś poszkodowany. Tobie jak widzę marzy się zakładanie
    innym na mordę kagańca i prowadzenie na smyczy.

  • 223. Data: 2014-01-02 12:43:53
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2014-01-02 00:13, mk4 pisze:

> [...]
    >
    > No i ciagnac to dalej dojdzemy do pytania dla kogo jest droga? Ja
    > uwazam, ze w dziesiejszych czasach droga jest dla _pojazdow_ po to aby
    > sie nimi sprawnie przemieszczac. W zwiazku z tym inne aspekty powinny
    > byc podporzadkowane temu wyzszemu celowi.
    > A nie takie pieprzenie jak tu uskuteczniasz - zrobmy tu przejscie bo
    > raz dziennie ktos tedy przechodzi a tu ustawmy ograniczenie, itp.
    >
    > Trzeba wazyc wiele czynnikow a nie ulegac emocjom i populistycznym
    > nastrojom.
    >
    > Co do tego ile wypadkow powoduja kierowcy (nie zamroczeni) po spozyciu

    Każde moje zdanie w tym temacie jest przemyślane i skonfrontowane z
    ponad 30 letnim stażem jako kierowcy. A więc o pleceniu i emocjach pod
    wpływem chwili nie ma mowy.
    Zadzam się co do tego pierwszego - droga (jezdnia) to nie miejsce do
    spacerów. Stać kogoś na zbudowanie drogi, a więc musi także być stać na
    to aby były przy niej pobocza, dla pieszych, cyklistów i innych
    wolnobieżnych pojazdów. A także bezkolizyjne skrzyżowania, precz także z
    potężnymi drzewami-zabójcami kierowców z poboczy dróg.
    Być może i jest te 10% pijaków wśród powodujących wypadki, ale znacznie
    ważniejsze jest jaki procent na spowodowanie tych wypadków miał wypity
    przez nich alkohol?

  • 224. Data: 2014-01-02 12:44:23
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2014-01-02 00:47, masti pisze:

    > to już było. Nazywało się Red Flag Act

    Może teraz zamiast polowań na czarownice, szukania na lewo i prawo
    winnych wrócić do tego co już się kiedyś sprawdziło?

  • 225. Data: 2014-01-02 13:06:54
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 02.01.2014 01:17, Tomasz Stiller pisze:
    > Wszystkie instancje po kolei się pomylą? Ty tak serio??

    Zdarza się. Polskie sądy to niejednokrotnie parodia sądów.

    --
    anacron
    aba/

  • 226. Data: 2014-01-02 13:22:29
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 02 Jan 2014 12:44:23 +0100 osobnik zwany Trybun
    napisał:

    > Może teraz zamiast polowań na czarownice, szukania na lewo i prawo
    > winnych wrócić do tego co już się kiedyś sprawdziło?

    jak widać z tego, że zostało zniesione to się nie sprawdziło.

    --
    Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 227. Data: 2014-01-02 14:23:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 02 Jan 2014 12:11:53 +0100, fifak napisał(a):

    > nie wierze w statystyki, byłem przed wigilią w wielu sklepach, nagminnie
    > ludzie wywozili całe siaty wódy (nie browaru),

    Skoro ze sklepu, to pewnie ujete w statystykach. I z banderola akcyzy.

    > po co kurwa im wóda na wigilie???? zachlane moczymordy

    Potem sa jeszcze dwa dni swiat.
    A inne nacje jakos nie maja nic przeciwko zeby z okazji swieta napic
    sie wina, szampana czy wodki.

    A tak w ogole to od kiedy nie wolno na wigilie alkoholu pic ? Jezus
    przypominam ze tez pil. Nawet Ostatnia Wieczerza nie obyla sie bez
    kielicha.

    > każde nowe osiedle jakie jest budowane a jeszcze nie oddane to pierwsze
    > co powstaje to monopolowy24

    Ale nie tylko wodke mozna tam kupic ?
    Dzieki temu obywatele maja prace, spoznieni kupic zagryzke, a pijani
    nie musza jezdzic po alkohol samochodami :-)

    > na każdym starym osiedlu jest po 4 wódopoje na 10 bloków(liczyłem!)
    > przecież sklepy nie miały by racji bytu gdyby nie klienci
    > cały czas powstają nowe
    > nie widziałem takiej ilości sklepów ani w checzach ani w GB czy szwecji\

    W Czechach przy granicy to przy kazdym przejsciu kilka sklepow :-)
    Szwecji nie znam, ale w Norwegii jeden monopol na trzy komuny
    przysluguje, mozliwe ze i inne skandynawskie kraje maja podobny pomysl
    na propagowanie trzezwosci.
    Za to znajomi twierdza ze przejechali cala Norwegie bez placenia za
    paliwo - wystarczylo dwie flaszki postawic na ladzie :-)

    > kraków w którym mieszkam ma najwięcej monopolowych w polsce, jest
    > stolicą chlejomord zamiast kultury

    A, Krakow, przyznaje - nasycenie monopolami jest tam imponujace :-)
    A na tym swiatecznym jarmarku - beczka z grzancem co kilkadziesiat
    metrow. I kolejka do kazdej. Ale grzaniec kulturalny :-)

    A poza tym nie wiesz ze kultura wymaga wodki ? Artysta bez wodki nie
    tworzy :-)

    J.

  • 228. Data: 2014-01-02 14:31:30
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2014-01-02 13:22, masti pisze:

    > jak widać z tego, że zostało zniesione to się nie sprawdziło.

    Niekoniecznie się nie sprawdziło, nie sprawdza się na pewno ten
    dzisiejszy stan rzeczy na drogach świata, te dziesiątki, o ile nie setki
    tysięcy zabitych i o wiele więcej rannych ofiar dzisiejszych porządków
    na drogach.

  • 229. Data: 2014-01-02 14:32:17
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-02, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >
    > A tak w ogole to od kiedy nie wolno na wigilie alkoholu pic ? Jezus
    > przypominam ze tez pil. Nawet Ostatnia Wieczerza nie obyla sie bez

    Widac gosc ma jakis problem z alkoholem. Dla niego kazdy Polak to pijak a
    jak pijak to pewnie zlodziej ;-)

> [...]
    > Za to znajomi twierdza ze przejechali cala Norwegie bez placenia za
    > paliwo - wystarczylo dwie flaszki postawic na ladzie :-)

    Ja nie rozumiem czemu tak wielu tutaj sie meczy piszac teksty o GB,
    Norwegii, Szwecji. Przeciez mozna emigrowac bez zadnych problemow.

    BTW. W Szwecji jest podobnie ZTCP na caly Sztokholm jest kilkanascie
    monopoli gdzie mozna kupic cos mocniejszego, a w normalnych sklepach
    to jakies piwa-siki ;-) Ale za to jak jedziesz do Szwecji, to w miescie
    skad odplywasz kupujesz piwo i wodke ktore po uplynnieniu na miejscu
    sponsoruje Ci koszt przeprawy promowej ;)

    > A, Krakow, przyznaje - nasycenie monopolami jest tam imponujace :-)

    No co? Duzo ksiezy...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 230. Data: 2014-01-02 14:53:05
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 02 Jan 2014 14:31:30 +0100 osobnik zwany Trybun
    napisał:

> [...]
    > dzisiejszy stan rzeczy na drogach świata, te dziesiątki, o ile nie setki
    > tysięcy zabitych i o wiele więcej rannych ofiar dzisiejszych porządków

    jasne. Zakażmy w ogóle uzywania samochodów. A po mięsko będziesz łaził z
    buta na wieś.