  • 301. Data: 2014-01-02 22:05:50
    Temat: Re: 5 trupów i BMW - Szczęśliwego Nowego Roku.
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>

    news:nut1rm0qz5x4.1qa99u6qg901m$.dlg@40tude.net...

    > Do tego, żeby był wiarygodny pewnie coroczna kalibracja za 300zł.

    Kalibracja to podstawa w alkomacie.
    Co około 500 pomiarów i kosztuje troche mniej niż 300zł. No chyba, że sensor
    trzeba wymienić, bo ten też ma swoją określoną żywotność.

  • 302. Data: 2014-01-02 22:18:56
    Temat: Re: Skutki jazdy po alkoholu [było: 5 trupów i BMW - Szczęśliwego Nowego Roku]
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 02.01.2014 21:31, Neolko pisze:
    /.../
    > Wniosek jest taki, że kontrole na drogach powinny być znacznie częstsze.
    > Wtedy szybciej będzie kolejna kara i może coś "przemówi do rozumu".

    Wiadomo, kiedy się wiejskie disko kończy i gdzie postawić kontrole. Ale
    tu od razu antyterroryści powinni zatrzymywać.

  • 303. Data: 2014-01-02 22:25:39
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > Wysyłanie do pracy więźniów, w kraju w którym bezobocie jest poważnym
    > problemem,
    to nie tak. W tym kraju jest więcej pracy, niż polacy są w stanie
    obrobić. problem jest inny. jeśli da sie przeżyć, najeść dzieci
    wyedukować, mieć opiekę medyczną i "emeryturę" na starość, nikt nie
    będzie psich gówien z trawnika sprzątał.
    W tych okolicznościach więźniowie mogliby pracować - wszyscy - dożywotnio.

    ToMasz

  • 304. Data: 2014-01-02 22:39:49
    Od: "Neolko" <r...@n...pl>

    Użytkownik "Pawel Mojski" <p...@p...net> napisał w wiadomości
    > Tak jak wspominałem. Ani nieuchronność egzekucji kary ani jej dotkliwość
    > nie powstrzyma osoby po flaszce przed siadaniem za kierownicą.
    > Pijani tak mają. Ja tak miałem.
    >

    > Pozdrawiam;
    > Paweł Mojski

    Na takich co już im nic nie pomaga to jest jeszcze kaftan bezpieczeństwa.

  • 305. Data: 2014-01-02 22:44:59
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Pawel Mojski wrote:

    > Mogłem mieć pecha. Ale tak jak mówię to wtedy, wsiadając za kierownicę
    > miałem to głęboko w dupie.

    A konkretnie ile razy?

  • 306. Data: 2014-01-02 22:46:08
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2014-01-02 21:34, Leszek Kowalski wrote:

    > Użytkownik "Tomasz Stiller" <k...@l...eu.org> napisał w wiadomości

    > Najlepiej zakazać sprzedaży alkoholu osobom posiadającym PJ.
    > Nie da się ocenić, kto po jakim czasie jest trzeźwy.
    >
    > A co gorsza, to mając tak zwanego kaca, możemy mieć w wydychanym
    > powietrzu 0.00, a czujemy się fatalnie i na pewno nie powinniśmy wsiadać
    > za kierownicę - jak wyleiminować takich skacowanych kierowców z ruchu?

    To od razu trzeba zakazac prowadzenia tym, ktorym chce sie kupe ;)
    Jak mysli tylko o sraniu to dopiero jest niebezpieczny!!

    --
    mk4

  • 307. Data: 2014-01-02 23:00:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pawel Mojski p...@p...net ...

    > Jadąc po Polsce zapieprzam

    W jednym poscie piszesz ze wydoroślałes a w drugim cos takiego...
    Hmm... mam nadzieje, ze po prostu inaczej rozumiemy słow zapieprzam...

  • 309. Data: 2014-01-02 23:00:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik KS "mekar[wytnijto]"@vp.pl ...

    > A Nowak napisał cyt.
    > "ze dotkliwosc kar nie rzutue na ilosc popelnianych przestepst."

    Bo to nie cytat z Nowaka a generalnie z wszystkich karnistów i psychologów.

  • 308. Data: 2014-01-02 23:00:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Pyra h...@s...spam.spam ...

    > Co ciekawe np. kierujący rowerami po pijaku powodują stosunkowo mniej
    > groźne wypadki niż na trzeźwo - trudniej się rozpędzić?

    + mniejsza masa a wiec mniejszy ped ogolnie + najczesciej jeżeli już to
    tylko 1 ofiara smiertelna czyli sam rowerzysta.
    To chyba oczywiste...

  • 311. Data: 2014-01-02 23:00:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Pyra h...@s...spam.spam ...

    > Nie wiem jak jest w innych krajach,

    a to był główny przekaz powyższej mysli

    > ale z tego co mi wiadomo to dwie
    > najliczniejsze grupy osadzone w zakładach karnych, to skazani za
    > recydywę w jeździe po pijaku (nawet nie za wypadki) kierowcy i
    > rowerzyści.

    I cóz to miałoby udowadniać?
    Juz na szczęście zrezygnowano z tego idiotycznego pomysłu wsadzania
    pijanych rowerzystów do wiezienia.