  • 11. Data: 2010-06-28 12:51:26
    Temat: Re: 7 latek szybko zleci...
    Od: Marek Giz.yn'ski <_...@g...pl>

    J.F. pisze:
    > Uzytkownik "Marek Giz.yn'ski" <_...@g...pl> napisal
    -zabil-3-braci-dostal-10-lat,wid,12414068,wiadomosc.
    html

    > Nie wyczytalem jakoby jechal bez uprawnien.

    Bo nie znasz sprawy - moze dlatego?

    > Ale jakby byl trzezwy to by byla ich wina ?

    Biegli sa w stanie +/- okreslic jak szybko jechalo auto przed kolizja.
    Tak jak napisal Ci LEPEK - kierowca mogl nie widziec tej Omegi...

    > Widac im tez sie zdarza jechac 100 po bankiecie i nie maja ochoty zeby
    > jakies szczyle wysylaly ich do wiezienia tylko dlatego ze jezdzic nie
    > umieja i maja przerdzewialego zloma :-P

    Powiedz to rodzicom owej trojki jak taki twardziel jestes.

    > Bo co by nie mowic - kierowca omegi chyba nie doznal powazniejszych
    > obrazen.
    > Zadzialala fizyka czy 160 bylo tylko w dziennikarskiej wyobrazni.

    Hyundai dostal w bok. Dziwi Cie to?

    > Oczywiscie bede sie cieszyl jak dziecko ze ja zawinilem, a on zaplaci,
    > zawsze to lepiej niz odwrotnie :-)

    Tu masz wiecej na ten temat:
    http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Tragiczny-wypade
    k-w-Gdyni-n34422.html

    m.

  • 12. Data: 2010-06-28 13:19:15
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    Przemysław Bernat pisze:
    > 160 km/h wyliczyli biegli.

    http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Tragiczny-wypade
    k-w-Gdyni-n34422.html

    "Strzałka szybkościomierza opla zatrzymała się po zderzeniu na 160 km/h
    - mówi Joanna Kowalik-Kosińska z biura prasowego pomorskiej policji."

    --
    kamil d

  • 13. Data: 2010-06-28 15:16:47
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Marek Giz.yn'ski" <_...@g...pl> wrote in message

    > Biegli sa w stanie +/- okreslic jak szybko jechalo auto przed kolizja.
    > Tak jak napisal Ci LEPEK - kierowca mogl nie widziec tej Omegi...

    No to moze niech wezma sie za okreslanie?

    "Swiadkowie twierdza, ze winny jest mlody kierowca opla, który jechal z
    bardzo duza predkoscia. Potwierdza to policja. - Strzalka szybkosciomierza
    opla zatrzymala sie po zderzeniu na 160 km/h - mówi Joanna Kowalik-Kosinska
    z biura prasowego pomorskiej policji."

    Podnies przod samochodu z pedalem w podlodze i moze sie nawet na milion
    pincet zatrzymac, czegokolwiek to dowiedzie?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 14. Data: 2010-06-28 18:43:36
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2010-06-28 15:16, kamil pisze:

> [...]
    >

    > Podnies przod samochodu z pedalem w podlodze i moze sie nawet na milion
    > pincet zatrzymac, czegokolwiek to dowiedzie?

    Ale czy gdzieś widzisz napisaną nieprawdę? ;)
    Świadkowie mówią, że jechał szybko.
    Kierowca był młody.
    Strzałka zatrzymała się na 160 km/h.

    Nic _tu_ nie piszą, że jechał 160 km/h. ;)

    Ale na pewno jechał bardzo szybko, co widać po zniszczeniach Hyundaia, i
    zapewne biegli w toku postępowania określili prawdopodobną prędkość.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 15. Data: 2010-06-28 18:45:24
    Od: Bydle; <b...@b...com>

    Marek Giz.yn'ski wrote:

    > Powiedz to rodzicom owej trojki jak taki twardziel jestes.

    Rodziny trupów jakos' sie; obraz.a;, z.e "polska elita, artys'ci oraz
    politycy" od czasu do czasu "jez'dz.a; 100 po bankiecie i nie maja; ochoty
    by wysy?ac' ich do wie;zienia tylko dlatego, z.e nie umieja; jez'dzic' i maja;
    przerdzewia?ego z?oma"?

    --
    Bydle;

  • 16. Data: 2010-06-28 20:28:27
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 28 Jun 2010 13:19:15 +0200, kamil d napisał(a):

> [...]
    >
    > "Strzałka szybkościomierza opla zatrzymała się po zderzeniu na 160 km/h
    > - mówi Joanna Kowalik-Kosińska z biura prasowego pomorskiej policji."

    A później biegli wyliczyli podobnie. Ot przypadek

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 17. Data: 2010-06-29 13:49:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemysław Bernat" <p...@w...pl> napisał w
    k-w-Gdyni-n34422.html

    > A później biegli wyliczyli podobnie. Ot przypadek

    No coz, Omega widac bezpieczne auto skoro po takim wypadku
    czlowiekowi nic sie nie dzieje i moze zbiec ..

    J.

  • 18. Data: 2010-06-29 13:56:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LEPEK" <g...@w...pl> napisał
    > Ale na pewno jechał bardzo szybko, co widać po zniszczeniach
    > Hyundaia, i

    Ale jechal tez na tyle wolno ze ludziom w Omedze sie nic nie stalo.
    Co to byl za hultaj ? Fizyka robi swoje, 160+0 to tak jakby po 80,
    ale przy 80 zniszczenia tez sa spore.

    > zapewne biegli w toku postępowania określili prawdopodobną
    > prędkość.

    Pare opini bieglych czytalem i teraz im wstepnie nie dowierzam.

    J.

  • 19. Data: 2010-06-29 14:09:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Marek Giz.yn'ski" <_...@g...pl>
    > Bo nie znasz sprawy - moze dlatego?

    Dlatego ze ktos kiepskiego linka dal :-P

    > Biegli sa w stanie +/- okreslic jak szybko jechalo auto przed
    > kolizja.

    Z duzym +/- niestety. A odkad opony nie zostawiaja sladow na
    asfalcie to ich mozliwosci znacznie spadaja.

    > Tak jak napisal Ci LEPEK - kierowca mogl nie widziec tej Omegi...

    No coz, zajrzalem w google - Chylonska dluga, prosta, chodnik
    szeroki .. ale z Piaskowej to chyba widok akurat zaslania drzewo.

    >Powiedz to rodzicom owej trojki jak taki twardziel jestes.

    A jakby drugi kierowca byl trzezwy, to co bys powiedzial ?

    > Hyundai dostal w bok. Dziwi Cie to?

    Tak. Trzy osoby nie mogly siedziec przy lewym oknie .

    J.

  • 20. Data: 2010-06-29 14:46:39
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 29 Jun 2010 13:49:34 +0200, J.F. napisał(a):

    > No coz, Omega widac bezpieczne auto skoro po takim wypadku
    > czlowiekowi nic sie nie dzieje i moze zbiec ..

    Omega walnęła przodem w bok Hundaya. Zatrzymała się niezły kawałek dalej.
    Ja na przykład wczoraj miałem śmiertelny wypadek przy 80km/h - gołąb trup
    na miejscu, auto nawet nie zwolniło na skutek zderzenia, a na antenie CB,
    którą go strzeliłem najmniejszego śladu nie ma.
    Tak serio: omega ważyła pewnie ze dwa razy tyle, co Hunday, walnęła go
    idealnie przodem i nie trafiła w nic twardego później. Przeleciała przez
    Hundaya jak przez kartonowe pudło.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek