  • 11. Data: 2015-09-04 20:36:15
    Temat: Re: A gdybysmy tak nie przyjmowali mandatow
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-09-04 16:42, J.F. wrote:

    > Hm,
    > a) czemu takie s-f, skoro straszakom odebrano,

    Już, czy dopiero mają zabierać? W sensie nie od kiedy, tylko czy ustawa
    przeszła?

    > b) przeciez jesli jest ograniczenie, to dlatego, ze jest uzasadnione
    > bezpieczenstwem ruchu :-)

    Dobrze, że dodałeś emotka na końcu. Najlepszym przykładem jest tunel
    wisłostrady, gdzie dano znaczki ledowe które są w stanie wyswietlić
    tylko 30/50. Potem podniesiono prędkośc dla wisłostrady do 80/70, tylko
    z powodu przypału ze znakami (za milion PLN bodajże) w tunelu zostawiono
    50. I zamiast coś ze znakami zrobić postawiono fotoradar:P

    > Ale pomysl inaczej - czemu chcesz taka akcje protestacyjna, zamiast
    > wybrac sobie lepszy rzad ?
    > A do wyborow przeciez tylko 2 miesiace ...

    A która to partia będzie te ograqniczenia weryfikować? Korwin? No to nie
    będzie:P

    Shrek.

  • 12. Data: 2015-09-04 20:36:17
    Od: masti <g...@t...hell>

    Shrek wrote:

    > Już, czy dopiero mają zabierać? W sensie nie od kiedy, tylko czy ustawa
    > przeszła?

    ustawa przeszła. odbierają od nowego roku
    Więc teraz starszaki wystawiają wszystko co mają by podgonić budżety

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 13. Data: 2015-09-04 20:56:32
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Teraz juz zupelna fantazja, odlot i sojuz-fikszyn: kontrole predkosci sa
    > tylko w miejscach, gdzie jest to uzasadnione bezpieczenstwem ruchu
    > drogowego, a nie budzetu.
    Jakby to powiedzieć.... Nieda się krótko. Sam dostałem mandat, 62@50 i
    byłem wściekły. Za miastem, dwa domy, puste pole, 2m chodnika, i straż
    miejska. (zachodniopomorskie). W 100% kontrola nastawiona na trzepanie
    kasy.
    Ale mieszkam w pobliżu serwisu który żyje z chip-tuningu. każdy, ale to
    każdy 300 metrów za warsztatem musi przetestować ile ma koni więcej. W
    dupie ma że 700 mieszkańców kilka razy dziennie słyszy jak super turbo
    silnik 1.6 litra rozkręca się do odcięcia. że mija boisko szkolne. Tu
    niema i prawdopodobnie nie będzie fotoradaru. czy to w porządku?
    Patrząc na to jestem za tym żeby radary stały wszędzie, z wyjątkiem
    miejsc właśnie takich jak w zachodniopomorskim - gdzie łoili wszystkich
    jeleni jak popadnie.
    ToMasz

  • 14. Data: 2015-09-04 21:02:54
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nikt nikomu nic nie odbierze. Jak robili fotki tak beda robic. Kase za fotki dostana
    z innego zrodla. A ze pewno beda dostawali mniej niz sami utargowali to zwieksza
    wydajnosc. Same zyski propagandowe i materialne z tego beda a i ilosc wypadkow pewno
    troche spadnie. Zabrac fotoradarow nikt im nie moze. Zakazac robienia zdjec tez im
    nikt nie moze. Za to straszniki maja obowiazak informowania sluzby odpowiedzialne o
    wszystkich wykroczeniach. Beda sobie mogli ustawiac fotoradary gdzie im sie bedzie
    podobalo i nikogo o tym nie beda musieli informowac.

  • 15. Data: 2015-09-04 21:22:25
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

> [...]
    im sie bedzie podobalo i nikogo o tym nie beda musieli informowac.

    i znowu gadasz bzdury.
    Postaw sobie fotoradar i powiadom policję, że zrobiłeś zdjęcia.

  • 16. Data: 2015-09-04 21:22:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2015-09-04 16:42, J.F. wrote:

> [...]
    >tylko z powodu przypału ze znakami (za milion PLN bodajże) w tunelu
    >zostawiono 50. I zamiast coś ze znakami zrobić postawiono fotoradar:P

    No ale to przeciez prawidlowo - w tunelu i uciec nie ma gdzie, i
    skutki wypadkow trudniejsze do usuniecia, i pozar moze byc zabojczy -
    wiec 50 jest uzasadnione, nic ci sie nie stanie, jak kawalek drogi
    przez miasto pojedziesz 50 :-P

    A - no i przeciez woda tunel moze zaatakowac :-P

    J.

  • 17. Data: 2015-09-04 22:01:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-09-04 21:22, J.F. wrote:

> [...]
    > wypadkow trudniejsze do usuniecia, i pozar moze byc zabojczy - wiec 50
    > jest uzasadnione, nic ci sie nie stanie, jak kawalek drogi przez miasto

    Gówno prawda - największe skutki wypadków, to te z udziałem pieszych. A
    pieszych tam w przeciwieństwie do np okolic mostu Śląsko Dąbrowskiego
    nie ma (z wyjątkiem przystanku, ale on jest jak każdy inny - również tam
    gdzie jest 80). Co do utrudnionego dostępu to pomijając brak możliwosci
    lądowania śmigłowca niczym nie różni się to od ekranów. W sumie między
    ekranami śmigłowiec też chyba nie wyląduje. Po to żeby mieć dostęp masz
    przejącia miedzy tunelami co jakieś 100 metrów. A od dymu na wypadek
    pożaru masz wentylatory strumieniowe. To wszystko powoduje, że jazda w
    tunelu 70 jest bezpieczniejsza niż kilometr wszcześniej gdzie są
    skrzyżowania a po chodnikach obok łażą piesi (często nie dokońca
    trzeźwi). A jedynym uzasadnieniem 50 jest to, że na znaku możesz
    wyświetlić albo 30 albo 50. 70 czy 80 już nie.

    Shrek.

  • 18. Data: 2015-09-04 22:09:15
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To ze duren jestes wiem i nie musisz ciagle mi tego przypominac.

  • 19. Data: 2015-09-04 22:12:46
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > To ze duren jestes wiem i nie musisz ciagle mi tego przypominac.

    tak, tak. I oczywiście wskażesz przepisy na podstawie których można
    mierzyć prędkość i wysyłać policji?

  • 20. Data: 2015-09-04 23:35:47
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Przepisy z kodeksu karnego to reguluja.