  • 21. Data: 2015-09-04 23:36:12
    Temat: Re: A gdybysmy tak nie przyjmowali mandatow
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > Przepisy z kodeksu karnego to reguluja.

    już zupełnie odleciałeś.
    Oczywiście masz konkretne artykuły?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 22. Data: 2015-09-05 00:59:03
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > A co ja prokurator jestem zeby znac konkretne przepisy.

    i kolejny raz wykazałeś, że gadasz o czymś o czym nie masz pojęcia

  • 23. Data: 2015-09-05 00:59:46
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A co ja prokurator jestem zeby znac konkretne przepisy.

  • 24. Data: 2015-09-05 02:32:42
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jestes tak glupi ze zadna skala tego nie obejmuje.

  • 25. Data: 2015-09-05 09:16:34
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Jestes tak glupi ze zadna skala tego nie obejmuje.

    W tym wątku udowodniłeś że to ty jesteś głupi, piszesz
    o sprawach o których nie masz pojęcia a jak rozmówca
    to zauważy to zaczynasz go wyzywać.
    Najwyższy czas znowu zmienić nicka głupolu.

    Pozdrawiam

  • 26. Data: 2015-09-05 11:19:15
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wymien w punktach nieprawdziwe informacje jakie podalem.

  • 27. Data: 2015-09-05 12:11:34
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Wymien w punktach nieprawdziwe informacje jakie podalem.

    Nieznajomość przepisów na które się powoływałeś.
    Zmień nicka. :-)

    Pozdrawiam

  • 29. Data: 2015-09-05 12:28:03
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Aha, nie potrafisz w punktach wymienic. To moze opisz, tez nie potrafisz. To co
    potrafisz. A kurwa nic z wyjatkiem klapania bezzebna jadaczka nie potrafisz. Silny w
    pysku slaby na boisku.

  • 28. Data: 2015-09-05 12:28:03
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

  • 30. Data: 2015-09-05 15:53:55
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Aha, nie potrafisz w punktach wymienic. To moze opisz, tez nie potrafisz. To co
    potrafisz. A kurwa nic z wyjatkiem klapania bezzebna jadaczka nie potrafisz. Silny w
    pysku slaby na boisku.

    Waśnie siebie dosyć skutecznie scharakteryzowałeś.