  • 31. Data: 2015-09-05 15:57:58
    Temat: Re: A gdybysmy tak nie przyjmowali mandatow
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Aha, nie potrafisz w punktach wymienic. To moze opisz, tez nie potrafisz. To co
    potrafisz. A kurwa nic z wyjatkiem klapania bezzebna jadaczka nie potrafisz. Silny w
    pysku slaby na boisku.

    Uważasz że napisanie tego samego dwa razy doda tekstowi kretyna
    wiarygodności ? Dla innych kretynów chyba. :-)

    Pozdrawiam

  • 32. Data: 2015-09-05 17:08:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-09-04 21:22, masti wrote:

> [...]
    dostana z innego zrodla. A ze pewno beda dostawali mniej niz sami utargowali to
    zwieksza wydajnosc. Same zyski propagandowe i materialne z tego beda a i ilosc
    wypadkow pewno troche spadnie. Zabrac fotoradarow nikt im nie moze. Zakazac robienia
    zdjec tez im nikt nie moze. Za to straszniki maja obowiazak informowania sluzby
    odpowiedzialne o wszystkich wykroczeniach. Beda sobie mogli ustawiac fotoradary gdzie
    im sie bedzie podobalo i nikogo o tym nie beda musieli informowac.

    > i znowu gadasz bzdury.
    > Postaw sobie fotoradar i powiadom policję, że zrobiłeś zdjęcia.

    BTW tu masz jak wyszło w praktyce:

    http://olsztyn.gazeta.pl/olsztyn/1,35189,18711624,be
    zuzyteczne-fotoradary-w-olsztynie-a-pieniadze-wydane
    .html#MTstream

    Powinno zakończyć dyskusje. Choć z drugiej strony, skoro można wysyłać
    na policję nagrana z kamerek, to...

    Shrek.

  • 33. Data: 2015-09-05 17:09:15
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Z Baden Baden cieniasie wrocilem. Gdzie te wypunktowane moje bzdury. Co do dobrego
    wychowania w stosunku do idiotow mnie nie obowiazuje.

  • 34. Data: 2015-09-05 18:11:11
    Od: masti <g...@t...hell>

    Shrek wrote:

> [...]
    .html#MTstream

    > Powinno zakończyć dyskusje. Choć z drugiej strony, skoro można wysyłać

    czym innym jest wysyłanie zdarzeń typu wyprzedzanie czy parkowanie a
    czym innym pomiar prędkości, który wymaga homologowanego urządzenia.
    Z artykułu wiele jeszcze nie wynika bo to na razie interpretacje a
    trzeba by przeczytać zapis ustawy. Ale nie zdziwię się, gdy zapis jest
    dosyć ostry by uniemożliwić kombinowanie przez zbiedniałych burmistrzów.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 35. Data: 2015-09-05 18:11:44
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > Z Baden Baden cieniasie wrocilem. Gdzie te wypunktowane moje bzdury. Co do dobrego
    wychowania w stosunku do idiotow mnie nie obowiazuje.

    znaczy z lodowych kapieli Cię wypuścili.
    To jak masz te artykuły Kodeksu Karnego?

  • 36. Data: 2015-09-05 18:16:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-09-05 18:11, masti wrote:

> [...]
    >
    > czym innym jest wysyłanie zdarzeń typu wyprzedzanie czy parkowanie a
    > czym innym pomiar prędkości, który wymaga homologowanego urządzenia.

    Ale oni właśnie w tym Olsztynie chyba prędkości mierzyć nie mieli
    zamiaru - raczej przejazdy na czerwonym świetle itp.

    Shrek.

  • 37. Data: 2015-09-05 18:23:33
    Od: masti <g...@t...hell>

    Shrek wrote:

    zuzyteczne-fotoradary-w-olsztynie-a-pieniadze-wydane
    .html#MTstream

    > Ale oni właśnie w tym Olsztynie chyba prędkości mierzyć nie mieli
    > zamiaru - raczej przejazdy na czerwonym świetle itp.

    tak wygląda, ale mówię o takim zapisie, żę te kamery mogły wpaść w
    jakiś zapis o automatycznym rejestrowaniu wykroczeń bez rozróżnienia
    jakich.

    W Warszawie są też takie ustrojstwa, które rejestrują całą masę
    wykroczeń: czerwone, prędkość itd. itp. Ale tu miasto od razu
    stwierdziło, że je zdejmie bo one i tak są wynajęte.
    <http://superauto24.se.pl/galerie/149351/350241/wars
    zawa-nowy-fotoradar-na-skrzyzowaniu-ulic-jana-pawa-i
    i-i-solidarnosci/>

  • 38. Data: 2015-09-05 18:27:51
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Mnie wystary ze wiem ze sa. Kolo chuja mi lata czy je znajdziesz.

  • 39. Data: 2015-09-05 18:28:56
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Milo poczytac jak madrze napisales. Oni mandatow nie beda wystawiali. Nikt im nie
    zabroni badac na zlecenie miasta czy gminy przepustowosci drog i ulic pod katem
    sredniej predkosci. Fotoradar do tego idealny bo liczy i mierzy. A ze maja obowiazek
    powiadamiania tych co zajmuja sie wykroczeniami to zdjecia z przekroczeniami beda im
    odsylali. W budzetach gmin pojawi sie niedobor spowodowqny tym ze nie zarabiaja na
    mandatach i im budzet uzupelni bo bedzie mial z czego. Strasznikom poprawi sie PR bo
    przestana byc kojarzeni z mandatami. Kierowcom pogorszy bo ze strasznikami szlo sie
    dogadac zeby jakis upust dali. Krokodylki beda zawsze z ostatniego zeba widelek
    brali. Ich i tak nikt nie lubi i im PR kolo chuja lata, liczy sie tylko zysk dla
    budzetu. Jak mawiali starozytni rosjanie nie sila a sztuka frajerow w dupe tluka.

  • 40. Data: 2015-09-05 18:30:52
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > Mnie wystary ze wiem ze sa. Kolo chuja mi lata czy je znajdziesz.

    oczywiście, że ich nie ma. nawet nie potrafisz trafić we właściwy
    kodeks. Ale będziesz się jak zwykle pijacko upierał