  • 41. Data: 2015-09-05 18:45:09
    Temat: Re: A gdybysmy tak nie przyjmowali mandatow
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-09-05 18:23, masti wrote:

    > W Warszawie są też takie ustrojstwa, które rejestrują całą masę
    > wykroczeń: czerwone, prędkość itd. itp. Ale tu miasto od razu
    > stwierdziło, że je zdejmie bo one i tak są wynajęte.
    > <http://superauto24.se.pl/galerie/149351/350241/wars
    zawa-nowy-fotoradar-na-skrzyzowaniu-ulic-jana-pawa-i
    i-i-solidarnosci/>

    No wiem. Z tym że to były klasyczne fotopstryczki, dedykowane do
    wystawiania mandatów (BTW akurat te wspomniane w linku miały sens). W
    Olszytnie to były raczej kamery i przy okazji łapały przejeżdzających na
    czerwonym świetle.

    Shrek.

  • 42. Data: 2015-09-05 19:00:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ty oczywiscie wiesz bo w dupie byles i gowno widziales.

  • 43. Data: 2015-09-05 19:19:05
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > Ty oczywiscie wiesz bo w dupie byles i gowno widziales.

    nie będę zajmował należnego Ci miejsca.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 44. Data: 2015-09-05 21:58:08
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak""

    No wlasnie. Nawet gdy wina oczywista, masowo odmawiamy przyjecia
    mandatu. Policjanci "rownie masowo" kieruja sprawy do sadow. No a sady
    orzekają, my sie odwolujemy itd. Rzad przestraszony brakiem realizacji
    planu mandatow na rok budzetowy wymysla rozne prawne buble, ktorych my
    nie mozemy zaskarzyc, ale to wcale nie konczy zabawy, to ja dopiero
    zaczyna;-)
    Teraz juz zupelna fantazja, odlot i sojuz-fikszyn: kontrole predkosci sa
    tylko w miejscach, gdzie jest to uzasadnione bezpieczenstwem ruchu
    drogowego, a nie budzetu.
    ---
    Nie ma oczywistej winy. Ja zawsze odmawiam. Raz jak akurat chciałem przyjąć
    to oni chcieli w łapę, więc znowu nie wyszło. Ale to hobby. Nic z tego
    wielkiego nie wynika.

  • 45. Data: 2015-09-07 17:07:57
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-09-04 o 20:56, ToMasz pisze:

> [...]
    > kasy.
    > Ale mieszkam w pobliżu serwisu który żyje z chip-tuningu. każdy, ale to
    > każdy 300 metrów za warsztatem musi przetestować ile ma koni więcej. W
    > dupie ma że 700 mieszkańców kilka razy dziennie słyszy jak super turbo
    > silnik 1.6 litra rozkręca się do odcięcia. że mija boisko szkolne. Tu
    > niema i prawdopodobnie nie będzie fotoradaru. czy to w porządku?
    > Patrząc na to jestem za tym żeby radary stały wszędzie, z wyjątkiem
    > miejsc właśnie takich jak w zachodniopomorskim - gdzie łoili wszystkich

    O zobacz to zupełnie jak u mnie, tylko gówien z silnikiem od kosiarki
    nie dotykam :) Za to jakieś 5.5l z dużym single turbo jako RMT gada
    niesamowicie :)

    Lewis

  • 46. Data: 2015-09-09 21:47:43
    Od: Czesław Wiśniak <p...@w...pl>

> [...]
    > Policjanci "rownie masowo" kieruja sprawy do sadow. No a sady orzekają, my

    Mnie na Iskre zlapali w 10.2013 to dwa dni temu dopiero papier przyslali, ze
    zwracaja mi kase za podroze na rozprawy, ale jeszcze nie wplacili i cieawe
    czy zrobia to w tym roku? :)

  • 47. Data: 2015-09-09 22:22:37
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" napisał w wiadomości grup

    >Powitanko,

    >No wlasnie. Nawet gdy wina oczywista, masowo odmawiamy przyjecia mandatu.

    A gdybyśmy wszyscy zażądali wypłaty całej gotówki z banków - wtedy dopiero
    byśmy zrobili na złość babc... rządowi!

  • 48. Data: 2015-09-29 22:32:46
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2015-09-04 o 17:05, SW3 pisze:
    > Bo łatwiej jest zjednoczyć ludzi przeciw niż za. Akcja protestacyjna
    > byłaby przeciw a rząd trzeba wybrać pozytywnie i tu sojuszników mało...
    Po co się bawić w akcje protestacyjne w nieprzyjmowanie mandatów, może
    zrobić akcję w nieprzekraczanie prędkości?

  • 49. Data: 2015-09-29 22:45:26
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Jawi"

> [...]
    Po co się bawić w akcje protestacyjne w nieprzyjmowanie mandatów, może
    zrobić akcję w nieprzekraczanie prędkości?
    Światła ?

  • 50. Data: 2015-09-30 18:20:26
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 29.09.2015 o 22:32, Jawi pisze:
    > Po co się bawić w akcje protestacyjne w nieprzyjmowanie mandatów, może
    > zrobić akcję w nieprzekraczanie prędkości?

    Takiej ustalonej przez idiotów?
    KAPELUSZ PLONK WARNING !!!