  • 21. Data: 2017-06-13 22:35:02
    Temat: Re: ASO - trzeba umieć grać w ic h grę i ograć ich
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A widzialem oferty z ubezpieczeniem i na takie wypadki.
    > Obliczali wtedy % pozostalego bieznika i tylez % rabatu udzielali na
    > zakup nowych opon.
    > Calkiem rozsadnie ... na naszych drogach by bylo, bo amerykanskich nie
    > znam - czesto sie niszczy opony ?

    W tym przypadku akurat ubezpieczenie pokrywa koszt nowej opony niezależnie
    od zużycia starej.

    Co do amerykańskich dróg to róznie jest - akut w Chicago dosyć legendarnie
    źle :-)

    Tak się złożyło ze w Hondzie wymienili mi wszystkie 4 opony w ramach tego
    ubezpieczenia. W dopiero co omawianej Acurze tylko dwie, w tym jedną bardzo
    niedawno. Na tyle niedawno, że kazałem ją sobie zostawić bo nowa była i
    serce się kroiło aby ją wyrzucić :-) Szkoda, że rozmiar ciut inny i mi do
    Passata nie pasuje :-))))

    > www.oponeo.pl albo ceneo.pl
    >
    > Ten model moze nie wystepowac w Europie.
    > Ale PremiumContact 6 na oponeo od 420zl za sztuke, wymiana z ~80zl za
    > 4.

    Nigdy jakoś nie skusiłem się na zamówienie opon online... Nawet tym razem
    wyszukałem te opony na TireRack.com za $129 netto za sztukę plus $16 za
    wysyłkę x4 a w lokalnym Discount Tires gdzie zawsze chodzę ze swoimi autami
    kosztowały dokładnie $131/sztukę netto. U nas się nie opłaca. A facio mi
    powiedział ze oni dostosują cenę swoją do dystrybutora online jeśli znajdę
    tą samą oponę taniej z wysyłką od ceny jaką oni mi oferują...

    > No popatrz - nawet oferuja, ale czy ktos z tego korzysta .. troche
    > watpie, u nas nie ma takiego zwyczaju
    > http://www.oponeo.pl/files/docs/RegulaminUbezpieczen
    iaOpon.pdf

    A możesz mi to streścić? :-)))
    Czy aby użyć tego ubezpieczenia to muszę jakieś papierkowe roboty robić i
    bujać się z ubezpieczycielem czy idę do gumiarza i on robi wszystko co
    trzeba za darmo?

  • 22. Data: 2017-06-14 00:25:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "re" <r...@r...invalid> wrote in message news:ohpobl$sff$3@mx1.internetia.pl...
    > Nie wiem czy się zgodzicie ze mną, ale według mnie na razie
    > w tym wątku jest tak jak na wsi, zgraja szczekających psiaków :-)

    Ubliżasz wiejskim psiakom ;-)

  • 23. Data: 2017-06-14 13:24:52
    Od: adam <a...@p...onet.pl>

    > Jak wygląda sytuacja w Polsce?
    > Ile komplet takich Continentali kosztowałby z usługą u dobrego gumiarza w
    > Polsce?
    > Czy oferują takie ubezpieczenie od uszkodzeń na drodze?

    Markowe gumy (dunlop, goodyear, michelin) mają w komplecie ubezpieczenie
    od przynajmniej 6 lat, dalej nie pamiętam czy były. Poza darmowym
    ubezpieczeniem, assitance masz jeszcze często assistance na brak paliwa,
    zatrzaśnięte klucze, rozładowany aku czy spalona żarówka.
    Co do cen opon to chyba mamy najtańsze w Europie, gumiarze walczą o
    każdą złotówkę i zwykle w lokalnym sklepie kupisz w cenie oponeo.pl.
    opony.com itd.

    pzdr
    Adam

    ---
    Ta wiadomoĹ>Ä? e-mail zostaĹ,a sprawdzona pod kÄ...tem wirusĂłw przez oprogramowanie
    AVG.
    http://www.avg.com

  • 24. Data: 2017-06-14 13:34:50
    Od: Klementyna Paluch-Rogalska <k...@d...pl>

    In article <ohoujm$i43$1@dont-email.me>, P...@P...com says...

    > No więc dziś pobawiłem się z moim lokalnym dealerem Acury w jego własną
    > zabawę :-)

    And the Kuźniar's Award goes to Pszemol! ;-)

    --
    Klementynka

  • 25. Data: 2017-06-14 13:37:06
    Od: Tata <k...@k...net.pl>

    W dniu 2017-06-13 o 18:33, Cavallino pisze:

    > A Amerykańskich przypadłościach?
    > Spytaj raczej komu to nie przeszkadza i kogo to interesuje...

    Mnie nie przeszkadza i z ciekawością (plotkarską?) czytam, że Polak
    potrafi przechytrzyć naciągaczy.

    Ciekawski
    MJ

  • 26. Data: 2017-06-14 14:45:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tata" napisał w wiadomości grup

    >Mnie nie przeszkadza i z ciekawością (plotkarską?) czytam, że Polak
    >potrafi przechytrzyć naciągaczy.

    Eee tam, zobacz jak przechytrzaja Amerykanki
    https://www.youtube.com/watch?v=RJc5NxtoGAQ

    J.

  • 27. Data: 2017-06-14 14:53:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >niezależnie
    >od zużycia starej.
    >Co do amerykańskich dróg to róznie jest - akut w Chicago dosyć

    No tak, tam Polacy robia drogi :-)

    Ale zle jak we wroclawiu (coraz lepiej zreszta jest), jak w
    walbrzychu, czy jeszcze gorzej ?

> [...]
    >tego
    >ubezpieczenia. W dopiero co omawianej Acurze tylko dwie, w tym jedną

    Uuuu, to chyba faktycznie zle jak Chicago, bo ja dawno opony nie
    zniszczylem, nawet dziure trudno zlapac.

> [...]
    > za
    > 4.
    >Nigdy jakoś nie skusiłem się na zamówienie opon online...

    A ponoc to Amerykanie wymyslili internet :-)

    Ciekaw jestem liczb, ale w kraju to sie chyba robi coraz bardziej
    popularne.
    Gumiarz przeciez nie moze miec calego wyboru u siebie, tez wezmie z
    hurtowni na zamowienie.

    iaOpon.pdf

    >A możesz mi to streścić? :-)))

    Ciebie interesuje - Ty sobie czytaj :-)

    Ja nie bardzo widze sens doplacania chocby zlotowki za ubezpieczenie -
    podalem tylko dlatego, ze wyskoczylo na oponeo - a chcialem sprawdzic
    cene dostawy dla Ciebie :-)

    J.

  • 28. Data: 2017-06-14 15:18:03
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    adam <a...@p...onet.pl> wrote:

    > Markowe gumy (dunlop, goodyear, michelin) mają w komplecie ubezpieczenie
    > od przynajmniej 6 lat, dalej nie pamiętam czy były.

    To też tu jest, ale "prorated".

    > Poza darmowym
    > ubezpieczeniem, assitance masz jeszcze często assistance na brak paliwa,
    > zatrzaśnięte klucze, rozładowany aku czy spalona żarówka.

    A to fajne. Ale to dodaje do ubezpieczenia samochodu za $7 na pol roku.

  • 29. Data: 2017-06-14 15:25:50
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Tata" napisał w wiadomości grup

    > Eee tam, zobacz jak przechytrzaja Amerykanki
    > https://www.youtube.com/watch?v=RJc5NxtoGAQ

    Piękne. I to jest właśnie mądre i oszczędne. A nie wymieniać auto na nowe
    co trzy lata... ;-)

  • 30. Data: 2017-06-14 15:25:51
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Klementyna Paluch-Rogalska <k...@d...pl> wrote:
    > In article <ohoujm$i43$1@dont-email.me>, P...@P...com says...

    > And the Kuźniar's Award goes to Pszemol! ;-)

    Nie mam pojęcie o czym mówisz...

    Pewnie to jakiś nowy polski folklor, TV?