  • 11. Data: 2017-06-13 19:40:37
    Temat: Re: ASO - trzeba umieć grać w ich grę i ograć ich
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-06-13 o 18:41, Pszemol pisze:

    > Są tacy co ich interesuje. A Wy czytać nie musicie.

    Tylko tobie się zdaje że tacy są.

    Zresztą łatwo to sprawdzić, Łysiak napisał i wydał "Asfaltowy saloon"
    Wańkowicz napisał "Królik i oceany", "Atlantyk - Pacyfik".
    I ludzie je nie tylko je czytali ale nawet kupowali.
    Ty co najwyżej możesz napisać że jesteś kłamcą który kilka miesięcy
    wmawiał innym że kupi samochód elektryczny a kupił jakiegoś starego
    trupa. Więc napisz, wydaj i daj znać w ile egzemplarzach się sprzedało.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2017-06-13 20:18:21
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 13-06-2017 o 19:18, Pszemol pisze:

    > Sam się przestań wywnętrzać. Nikogo nie interesują Twoje żale.

    Twoje hamerykańskie kompleksy tym bardziej nie.

  • 13. Data: 2017-06-13 20:20:07
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Pszemol w

    > Nikogo nie interesują moje żale.

    Trafiłeś w sedno, i poczytaj inne odpowiedzi w tym wątku...

    --
    'Tom N'

  • 14. Data: 2017-06-13 20:40:41
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Cavallino"

    > Znowu nie wziąłeś pigułki na uspokojenie?
    > Przeszkadza Ci że tu piszę

    A Amerykańskich przypadłościach?
    Spytaj raczej komu to nie przeszkadza i kogo to interesuje...
    ---
    W amerykańskim ASO jest to samo co w polskim i nie tylko w ASO a gdzie bądź.

  • 15. Data: 2017-06-13 20:46:36
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF"

    > Są tacy co ich interesuje. A Wy czytać nie musicie.

    Tylko tobie się zdaje że tacy są.
    ---
    Nie wiem czy się zgodzicie ze mną, ale według mnie na razie w tym wątku jest
    tak jak na wsi, zgraja szczekających psiaków :-)

  • 16. Data: 2017-06-13 21:18:36
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 13 Jun 2017 18:26:00 +0200, 007 napisał(a):

    > Pszemol w

    > Załóż se bloga, podaj linke (raz na miesiąc) na grupę, i se pisz do woli.

    Daj spokój. To jest jedna z najbardziej obleganych grup w polskim usenecie,
    a i tak wali tutaj trupem. Trzeba się cieszyć z każdego posta. A historyjka
    Przemola, mimo, że osobiście nie jestem jego fanem, jest bardzo fajna.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 17. Data: 2017-06-13 21:38:57
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-06-13 o 16:59, Pszemol pisze:
    > (...)
    > Ponieważ przed chwilą wymieniłem opony na nowe (u lokalnego przedstawiciela
    > dużej gumiarskiej sieci warsztatów Discount Tires wyszło jakieś $780 z
    > robocizną i ubezpieczeniem (...)

    Przemku, a co obejmuje ubezpieczenie?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 18. Data: 2017-06-13 21:58:09
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Adam <a...@p...onet.pl> wrote:

    > Przemku, a co obejmuje ubezpieczenie?

    Opony mają oczywiście gwarancję, ale gwarancja nie obejmuje przypadku gdy
    wjedziesz na coś na drodze i przetniesz oponę.
    Albo wbijesz gwoździa/śrubę w nienaprawialny sposób (ścianka boczna albo
    krawędź bieżnika).

    Po roku nawet gwarancja producenta jest "prorated", czyli tylko częściowa i
    dostajesz za oponę tylko frakcję tego ile jej życia zostało oceniane po
    wieku lub grubości bieżnika.

    Ubezpieczenie polega na tym że jak opona się nie nadaje do naprawy albo z
    winy producenta, gdzie zwrot kasy byłby tylko częściowy, albo nie z winy
    wady produkcyjnej to dostajesz nową za darmo i robocizna związana z jej
    wymianą, wyważaniem i nowym wentylem też jest za darmo w dowolnym
    warsztacie ich sieci - a mają tego pełno w mojej okolicy bo to duża firma
    jest.

    Dodatkowo w tym ubezpieczeniu jest wliczona "opieka" nad oponami przez cały
    okres ich życia aż do utraty bieżnika, polegająca na zatykaniu małych dziur
    od gwoździ za friko, dopompowywanie kiedy chcesz za friko, darmowa rotacja
    i wyważanie co 6-8 tys mil, itp.

    Jak wygląda sytuacja w Polsce?
    Ile komplet takich Continentali kosztowałby z usługą u dobrego gumiarza w
    Polsce?
    Czy oferują takie ubezpieczenie od uszkodzeń na drodze?

  • 19. Data: 2017-06-13 22:07:34
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 13 czerwca 2017 21:19:04 UTC+2 użytkownik P.B. napisał:

> [...]
    > Przemola, mimo, że osobiście nie jestem jego fanem, jest bardzo fajna.

    +1

  • 20. Data: 2017-06-13 22:18:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Adam <a...@p...onet.pl> wrote:

    >Opony mają oczywiście gwarancję, ale gwarancja nie obejmuje przypadku
    >gdy
    >wjedziesz na coś na drodze i przetniesz oponę.

    A widzialem oferty z ubezpieczeniem i na takie wypadki.
    Obliczali wtedy % pozostalego bieznika i tylez % rabatu udzielali na
    zakup nowych opon.
    Calkiem rozsadnie ... na naszych drogach by bylo, bo amerykanskich nie
    znam - czesto sie niszczy opony ?

    >Jak wygląda sytuacja w Polsce?
    >Ile komplet takich Continentali kosztowałby z usługą u dobrego
    >gumiarza w
    >Polsce?

    www.oponeo.pl albo ceneo.pl

    Ten model moze nie wystepowac w Europie.
    Ale PremiumContact 6 na oponeo od 420zl za sztuke, wymiana z ~80zl za
    4.

    >Czy oferują takie ubezpieczenie od uszkodzeń na drodze?

    No popatrz - nawet oferuja, ale czy ktos z tego korzysta .. troche
    watpie, u nas nie ma takiego zwyczaju
    http://www.oponeo.pl/files/docs/RegulaminUbezpieczen
    iaOpon.pdf

    J.