  • 41. Data: 2019-01-11 12:52:57
    Temat: Re: Akumulator ołowiowy samochodowy, końcowe napięcie ładowania 14,4V kontra 16,2V [OT]
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Queequeg" napisał w wiadomości grup
    ust.no1...
    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    >Czyli wszystko w rodzinie :)

    Wiec moze wierza w to co sprzedaja ?

    >W sumie to było z 8 lat temu, doba Internetu... niby już była, ale
    >chyba
    >nie aż tak, jak teraz.

    >Może być.

    W kazdym badz razie pracownik w cudzym sklepie, szczegolnie
    samoobslugowym, wydaje sie bezposrednio nic nie miec ze sprzedazy,
    wiec albo premia za wyrobienie planu, albo prowizja ... bo chyba nie z
    dobroci serca ? :-)
    A sklep uczacy pracownikow "uwaga - namawiamy na drogie akcesoria, bo
    tak naprawde na tym zarabiamy".

    i-15m-gold
    i-bia-y-15m-techline

    >Drugi grubszy. Może ekranowanie lepsze?
    >W danych technicznych jeden ma 10,2 Gbit/s a drugi 18.

    No wlasnie - to sa lepsze i gorsze kabelki, czy nie sa ?
    Bo lepsze powinno byc drozsze :-)

    A cos mi chodzi po glowie, ze roznic miedzy kabelkami HDMI moze byc
    wiecej.

    J.

  • 42. Data: 2019-01-11 16:43:58
    Temat: Re: Akumulator ołowiowy samochodowy, końcowe napięcie ładowania 14,4V kontra 16,2V
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    wiadomości news:3793132696$20190110125537@squadack.com...

    > Gdyby to było takie proste...

    No... a jest niekiedy jedną z najtrudniejszych rzeczy.
    Zresztą, jeszcze jeden był powód, że moja Mama nie chodzia do lekarzy...
    Jeden w przychodni A, drugi w B, trzeci czasami w C i co najmniej pół roku
    czekania. Jako osoba wiekowa, nie miała już tego zdrowia co kiedyś i mniej
    się męczyła, jak do lekarza nie poszła, niż np., do przychodni (z wyjątkiem
    osiedlowej, mamy prawie pod nosem, niecałe 100 m do przejścia), czy na ostry
    dyżur/SOR (gdzie często spędza się po kilka godzin, dodatkowo ulegając
    zmęczeniu).
    Więc czasem to jest trochę, jak gówno miotające sie w przeręblu. Tak miota
    się człowiek, który po bożemu, chce się dokładnie przebadać u lekarzy.

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.

  • 43. Data: 2019-01-11 16:46:12
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Mateusz Viste" <m...@n...pamietam> napisał w wiadomości

    > Na to ponoć najlepsza jest marchew.

    Ale też prowitamina A, przekształcając się w witaminę, raczej służy
    wzrokowi...?

  • 44. Data: 2019-01-11 16:52:41
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 9 Jan 2019 20:03:22 +0100, t-1 napisał(a):

    > Sprawa zasługuje przynajmniej na wysłuchanie argumentów
    Jakby nie szczepionki, byś dyskutował tu w charakterze poltergeista
    zeszłego na ospę. Ja jeszcze pamiętam dzieciaki po polio, jestem na tyle
    stary.

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 45. Data: 2019-01-11 22:13:06
    Od: b...@g...com

    W dniu poniedziałek, 7 stycznia 2019 17:24:55 UTC+1 użytkownik sirapacz napisał:
    > <cut> nie wszystko co czytasz w sieci to prawda:)
    > nie odnoszę się do tego ladowania 16,2V (co uważam za bzdurę, choć
    > oczywiście mogę się mylić) ale zobacz ilu kretynów biega po świecie:
    > antyszczepionkowcy, płaskoziemcy,fani perpetuum mobile, wyznawcy teorii
    > chemitrails :D, albo ci:
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=3bpn5I-O8Lk
    >
    > :))))))))))

    Internet to takie miejsce gdzie na wszystko możesz znaleźć uzasadnienie:)

    na samym dole 16V jako recondition cokolwiek ono oznacza.
    https://sites.google.com/site/lixinautoelectrical/ba
    ttery-and-charging-technology/antimony-calcium-and-h
    ybrid-lead-acid-battery

  • 46. Data: 2019-01-14 12:06:25
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Wiec moze wierza w to co sprzedaja ?

    Podobno diler nie powinien brać narkotyków :)

> [...]
    > dobroci serca ? :-)
    > A sklep uczacy pracownikow "uwaga - namawiamy na drogie akcesoria, bo

    Pewnie mają jakieś prowizje. Albo właśnie strach przed tajemniczym
    klientem, który ujawni, że sprzedawca *nie* wcisnął mu kabla.

    > No wlasnie - to sa lepsze i gorsze kabelki, czy nie sa ?
    > Bo lepsze powinno byc drozsze :-)

    Pytanie czy naprawdę do transferu obrazu w HD z dekodera potrzebny jest
    super-hiper kabelek :)

    Tzn. nie mówię, że nie ma lepszych i gorszych kabelków tylko, że argumenty
    o ostrości obrazu i lepszym odwzorowaniu barw są... takie sobie.

    --
    Eksperymentalnie: http://facebook.com/groups/pl.misc.elektronika

  • 47. Data: 2019-01-21 10:43:43
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 14 Jan 2019 11:06:25 +0000 (UTC), w
    <9...@t...no1>, q...@t...no1 (Queequeg)
    napisał(-a):

> [...]
    >
    > Tzn. nie mówię, że nie ma lepszych i gorszych kabelków tylko, że argumenty
    > o ostrości obrazu i lepszym odwzorowaniu barw są... takie sobie.

    Pewnie, że nie. Obraz przesyłany jest cyfrowo, więc kabel po prostu musi być
    sprawny i tyle.
    Błędy w postaci artefaktów łatwo wyłapać, widoczne są od razu.

  • 48. Data: 2019-01-21 11:20:28
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    r...@k...pl <r...@k...pl> wrote:

    > Pewnie, że nie. Obraz przesyłany jest cyfrowo, więc kabel po prostu musi być
    > sprawny i tyle.

    Ja to wiem, ty to wiesz, pan sprzedawca może też to wie... a pani, która
    przyjdzie do sklepu po kabelek do nowego telewizora, już niekoniecznie...

    --
    Eksperymentalnie: http://facebook.com/groups/pl.misc.elektronika