  • 21. Data: 2019-04-11 13:57:25
    Temat: Re: Ałdjowódó...
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2019-04-11 o 13:55, Włodzimierz Wojtiuk pisze:

    > ;-) troche przesadziłem z tym cyfrowym słuchem
    > aczkolwiek nie jestem jakimśtam melomanem co to słyszy czy waltornie zagrały
    bardziej w wykonaniu x od wykonania y

    > akurat ten JVC mi sie spodobał (moze to autosugestia - wzmacniacz ma rozwiazania
    uładowe nazwane klasą superA*)

    > Włodek
    >

    > -----------
    > * w odróżnieniu od klasycznej klasy AB
    > układ pozwala na zmniejszenie zniekształceń przy przełączaniu tranzystorów
    wyjściowych
    > jeśli znajde artykuł w Re to wrzucę na swoją strone i dam link na grupę

    To była chyba moda wtedy na swoje własne klasy. Technics miał AA jak się nie mylę.

  • 22. Data: 2019-04-11 18:06:26
    Od: "HF5BS" <v...@i...pl>

    Ja wychodzę z zalożenia, że wolałbym wzmacniacz w chujowej obudowie, ale
    pięknie grający, niż w pieknej obudowie, ale chujowo grający...

  • 23. Data: 2019-04-11 18:09:13
    Od: "HF5BS" <v...@i...pl>

    "Włodzimierz Wojtiuk" <"WBodzimierz Wojtiuk"> wrote in message
> [...]
    > wyjściowych
    > jeśli znajde artykuł w Re to wrzucę na swoją strone i dam link na grupę

    Czy chodzi ci o uklad dynaharmony?
    Nie jest to nowość, spotkałem się z tym już w latach 70 u znajomego, tylko
    to było OIDP Hitachi.
    Chętnie przeczytam o tym rozwiązaniu.

  • 24. Data: 2019-04-11 19:30:52
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2019-04-11 18:06, HF5BS wrote:
    > Ja wychodzę z zalożenia, że wolałbym wzmacniacz w chujowej obudowie, ale
    > pięknie grający, niż w pieknej obudowie, ale chujowo grający...

    Przykładem tego drugiego jest WS503 :-P

  • 25. Data: 2019-04-11 22:46:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 10 Apr 2019 15:02:55 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    napisał(a):

    > Z czego sie nabijac. Wszystko jest warte tyle ile ktos chce za to zaplacic.
    >Najdrozszy obraz na swiecie zostal kupiony za prawie pol miliarda dolarow. Obraz to
    pomalowany kawalek tkaniny.

    Polski urzad skarbowy zakwestionowal te zasade :-)

    J.

  • 26. Data: 2019-04-11 23:09:23
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jaka zasade?

  • 27. Data: 2019-04-12 00:24:38
    Od: "HF5BS" <v...@i...pl>

    > Przykładem tego drugiego jest WS503 :-P

    Nie miałem okazji posłuchać... Co go boli?

  • 28. Data: 2019-04-12 00:49:38
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2019-04-12 00:24, HF5BS wrote:

    > "Włodzimierz Wojtiuk" <"WBodzimierz Wojtiuk"> wrote in message

    > Nie miałem okazji posłuchać... Co go boli?

    Osobiscie nie miałem okazjii posłuchac, i sie do tego nie palę ze
    wzgledu na ceny podyktowane zachwytem nad produktami z epoki Gierka.

    Fanatycy unitry twierdza, że gra jak wygląda (czyli zajebiście ;-)
    natomiast p. Krzysztof (YT Reduktor szumów)
    twierdzi ZTCP że nic nadzwyczajnego
    jedyny plus tych wzmacniaczy to stopień mocy na KD503 (i jednoczesnie
    minus bo quasikomplementarny).

    W.

  • 29. Data: 2019-04-12 01:18:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 12 Apr 2019 00:49:38 +0200, Włodzimierz Wojtiuk napisał(a):

> [...]
    > twierdzi ZTCP że nic nadzwyczajnego
    > jedyny plus tych wzmacniaczy to stopień mocy na KD503 (i jednoczesnie

    A to jakas zaleta, ze KD503 ?
    O ile pamietam, to te tranzystory czestotliwoscia maksymalna nie
    grzeszyly, co stawia pod znakiem zapytania wysokie tony i niektore
    znieksztalcenia.

    Swego czasu byl w Radioelektroniku schemat wzmaczniacza wysokiej
    jakosci, i bylo tam pare rozwiazan ... ktorych w sprzecie Unitry nie
    mozna sie doszukac.
    Ale na ile te uproszczone rozwiazania istotne ...

    J.

  • 30. Data: 2019-04-12 01:29:48
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2019-04-12 01:18, J.F. wrote:

    > A to jakas zaleta, ze KD503 ?
    Częściowa idiotoodporność.

    > O ile pamietam, to te tranzystory czestotliwoscia maksymalna nie
    > grzeszyly, co stawia pod znakiem zapytania wysokie tony i niektore
    > znieksztalcenia.

    Ano!

    > Swego czasu byl w Radioelektroniku schemat wzmaczniacza wysokiej
    > jakosci, i bylo tam pare rozwiazan ... ktorych w sprzecie Unitry nie
    > mozna sie doszukac.

    Kojarzę projekt wzmacniacza z układem DC Servo (z AV)

    > Ale na ile te uproszczone rozwiazania istotne ...

    Działały poprawnie...

    "szczytowym" (pod wzgledem rozbudowanej końcówki mocy - m. in.
    zastosowanie lustra pradowego) osiągnięciem wdrożonym do produkcji był
    WS350

    Ruscy sie nie szcypali (prawdopodobnie bezczelnie kopiowali) i w swojej
    najwyższej klasie sprzetu (klasa 0) stosowali ciekawe rozwiązania...

    Włodek