  • 41. Data: 2019-04-12 17:00:49
    Temat: Re: Ałdjowódó...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:1810815f-9eae-4099-ab38-24006344ec32@go
    oglegroups.com...
    >Myk w tym ze rzeznik nie kupowal bo nie mial tyle pieniedzy.

    Cos w tym jest, ale byla umowa, i weksel i odlozony termin platnosci
    :-)

    J.

  • 42. Data: 2019-04-12 17:06:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ..
    Hello J.F.,
    hemat.jpg

    >Lepsza oryginalna konstrukcja z 1973 roku:
    >https://linearaudio.nl/sites/linearaudio.net/files/
    otala%20low%20tim%20amp.pdf

    Schemat tez daleko odbiega od Unitry :-)

    J.

  • 43. Data: 2019-04-12 17:35:19
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Cos mi sie widzi ze jak chce sie odzyskac vat to trzeba najpierw go zaplacic. Ale
    moge sie mylic. Jesli jednak bym sie nie mylil to US weksla nie przymuje.

  • 44. Data: 2019-04-12 17:38:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >Cos mi sie widzi ze jak chce sie odzyskac vat to trzeba najpierw go
    >zaplacic. Ale moge sie mylic. Jesli jednak bym sie nie mylil to US
    >weksla nie przymuje.

    Ogolnie tez mi sie jakos tak wydaje ... ale jest faktura, to moze US
    zwraca.
    Poza tym to bylo troche dawniej, wiec przepisy jednak inne.

    Tylko co malarz - artysci z VAT zwolnieni, czy zamierzali sp* z kraju
    z gotowka, czy moze troche niespokojnie pozyc 6 lat, az faktury trafia
    do niszczarki ?

    J.

  • 45. Data: 2019-04-12 21:53:08
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 12 Apr 2019 17:38:03 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > kraju
    > z gotowka, czy moze troche niespokojnie pozyc 6 lat, az faktury

    Jak była denominacja gościu był na "wczasach". Wyszedł z ZK niedawno
    i mu się kwoty na stare przed denominacją pomerdały., ot
    wytłumaczenie.

    --
    Marek