  • 11. Data: 2019-04-10 22:24:55
    Temat: Re: Ałdjowódó...
    Od: "HF5BS" <v...@i...pl>

    "Ilona" <i...@u...net> wrote in message
    news:q8lgmp$6lk$1@node1.news.atman.pl...

    > Może być, mniej półprzewodników, mniej szumów!

    I "zajebista" ch-ka czestotliwociowa, ze stałą czasowąwziętąz chmur a nawet
    kosmosu...

  • 12. Data: 2019-04-10 22:43:43
    Od: Ilona <i...@u...net>

    On 2019-04-10 22:24, HF5BS wrote:

    > "Ilona" <i...@u...net> wrote in message

    > I "zajebista" ch-ka czestotliwociowa, ze stałą czasowąwziętąz chmur a
    > nawet kosmosu...

    i dodatkowo mięsista ęfaza :)))

  • 13. Data: 2019-04-10 22:54:55
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2019-04-10 13:39, robot wrote:
    (ciap)

    > Jeżeli jesteś w stanie zrobić mi dobrze brzmiący wzmacniacz za 500 pln
    > plus robocizna,
    > to jestem zainteresowany.
    > Tylko że ja bym wolał tranzystorowy AB na przykład, bo moje kolumny źle
    > współpracują ze wzmacniaczami
    > o małej mocy ze względu na niskie strojenie basrefleksu jak na
    > zastosowany głośnik.
    > Przydałoby się 100W/8 Ohm na kanał (wzmacniacz stereo).

    https://allegro.pl/oferta/jvc-ax-435-wzmacniacz-ster
    eo-gwarancja-7932500974
    http://archi.inosak.org/db/item7932500974_1.html
    IMO to za drogo

    na 4 omach ma około 100W

    miałem taki wzmacniacz, b. fajny jest ten kolor fronpanelu :-)
    ma coś takiego jak bassboost (taki dodatkowy "lałdnes" tylko po niskich).
    popatrz na zniekształcenia
    mozna upolować tanio, uszkodzony (w ten sposób ze gra tylko na
    CDdirect), bardzo łatwo to naprawić

    Włodek

  • 14. Data: 2019-04-11 00:02:55
    Temat: Ałdjowódó...
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Z czego sie nabijac. Wszystko jest warte tyle ile ktos chce za to zaplacic.
    Najdrozszy obraz na swiecie zostal kupiony za prawie pol miliarda dolarow. Obraz to
    pomalowany kawalek tkaniny.

  • 15. Data: 2019-04-11 00:42:45
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl>

    > Z czego sie nabijac. Wszystko jest warte tyle ile ktos chce za to zaplacic.
    Najdrozszy obraz na swiecie zostal kupiony za prawie pol miliarda dolarow. Obraz to
    pomalowany kawalek tkaniny.

    ważne KTO ten kawałek tkaniny pomalował (nieistotne jak)

  • 16. Data: 2019-04-11 04:39:48
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Moda i snobizm a nie kto namalowal. Poza tym kto by nie namalowal to materialy na
    rame, ktora zapewne byla w gratisie, drozej kosztowaly niz materialy na ten obraz.
    Sadzisz ze nikt dzisiaj nie namaluje tak jak Leonrdo? Zdjecie z wspolczesnego wcale
    nie najlepego apartu fotogrficznego ma lepsza o kilkdziesiat a moze kilka tysiecy
    rozdzielczosc od tego obrazu. Jestem w stanie zrozumiec ze obrazy ktore maluje slon
    sa drogie bo kosztuja od kilku do kilkunastu tysiecy dolarow za sztuke. Ale ze
    czlowiek namalowal i takie drogie? Kiedys byl program jak Leonardo i inni owczesni
    malarze malowli obrazy czy inne freski. To byly fabryki. Pracownicy robili prawie
    wszystko a mistrz wybrane pociagniecia czy uderzenia dlutem w kamora.

  • 17. Data: 2019-04-11 10:05:38
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2019-04-10 o 22:54, Włodzimierz Wojtiuk pisze:
> [...]
    > popatrz na zniekształcenia
    > mozna upolować tanio, uszkodzony (w ten sposób ze gra tylko na CDdirect), bardzo

    No ale jak to brzmi? Na czym słuchałeś?
    Z reguły wzmacniacze japońskie z tego przedziału cenowego to porażka.
    Kiedyś podłączyłem do swojego zestawu ten wznacniacz
    http://audio-room.net/technics-su-vx800-a-good-techn
    ics/
    17 kilogramów porządnej japońskiej roboty. Parametry na papierze wyśmienite.
    I co? Tragedia! Nie szło tego słuchać. A ja nie mam jakiegoś supersłuchu.
    Więc mam duże obawy co do tego JVC. Ale kto wie, kto wie...

  • 18. Data: 2019-04-11 11:57:43
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2019-04-11 10:05, robot wrote:
    > W dniu 2019-04-10 o 22:54, Włodzimierz Wojtiuk pisze:
    (ciap)

    > No ale jak to brzmi? Na czym słuchałeś?
    Ja mam słuch cyfrowy (odrózniam 2 stany logiczne grają/nie graja).
    Używając okresleń z pogranicza audiofilii to powiem że przyjemnie miękko...
    Miałem wtedy jakieś kolumny Telefunkena gdzie średnie i wysokie były na
    kopułkach od Visatona

    > Z reguły wzmacniacze japońskie z tego przedziału cenowego to porażka.

    Tylko że, przedział cenowy często wynika z "durnowatej kultowości", np.
    najniższa półka Technicsa wyrobiła sobie markę w PRL bo była w PeWeXach

    a JVC jakoś kultowy nie jest (co mnie cieszy) bo docelowo chce taki
    wzmacniacz
    Starsze (srebrne) niekiedy są dużo droższe - kompletnie bez sensu

    Duzo kasy nie ryzykujesz ;-)

    Włodek

  • 19. Data: 2019-04-11 12:34:13
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2019-04-11 o 11:57, Włodzimierz Wojtiuk pisze:
    > (ciap)

    > Ja mam słuch cyfrowy (odrózniam 2 stany logiczne grają/nie graja).

    Szczerze mówiąc nie rozumiem tego.
    Sam przyznajesz że jesteś przygłuchy i polecasz wzmacniacz który ma dobrze grać.
    Ja tego nie kumam ale nie strzelam focha i jak najbardziej dziękuję za pomoc.

    > Duzo kasy nie ryzykujesz ;-)

    Tak po prawdzie, to za samą obudowę warto go kupić w takiej cenie
    uwzględniając ceny nowych brzydkich obudów tego typu.

  • 20. Data: 2019-04-11 13:55:14
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2019-04-11 12:34, robot wrote:

    > Szczerze mówiąc nie rozumiem tego.
    > Sam przyznajesz że jesteś przygłuchy i polecasz wzmacniacz który ma
    > dobrze grać.
    ;-) troche przesadziłem z tym cyfrowym słuchem
    aczkolwiek nie jestem jakimśtam melomanem co to słyszy czy waltornie
    zagrały bardziej w wykonaniu x od wykonania y

    > Ja tego nie kumam ale nie strzelam focha i jak najbardziej dziękuję za
    > pomoc.

    akurat ten JVC mi sie spodobał (moze to autosugestia - wzmacniacz ma
    rozwiazania uładowe nazwane klasą superA*)

    Włodek

    * w odróżnieniu od klasycznej klasy AB
    układ pozwala na zmniejszenie zniekształceń przy przełączaniu
    tranzystorów wyjściowych
    jeśli znajde artykuł w Re to wrzucę na swoją strone i dam link na grupę