    From: "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Alternatywa dla malowania proszkiem
    Date: Sat, 16 Jan 2010 15:10:37 +0100

    Elementy malowane proszkowo wygrzewa się w temperaturze ok. 200 stopni.
    Niestety to co chcę pomalować nie wytrzyma tak wysokiej temperatury.
    Czy jest jakaś technologia, która pozwala nanieść farbę na szorstki (po
    piaskowaniu) element? Jakaś farba żywiczna czy coś?
    Wiem, że można utwardzać farbę promieniami UV, ale w mojej okolicy
    (Kraków) nikt tego nie robi albo nie mogę znaleźć. Powierzchnia do
    malowania kilku nart nie jest metalowa, więc malowanie proszkiem odpada.
    Tradycyjne malowanie mnie nie interesuje, bo proces ten trwałby zbyt
    długo, potrzebowałbym z 10 warstw i koszty byłyby olbrzymie.

    Do pomalowania mam ... narty, oczywiście górna część, na czarno.
    :>

    zyga
    --
    --force --nodeps --all