  • 21. Data: 2017-07-12 15:05:15
    Temat: Re: Amerykańskie ustrojstwo na gaz, jak podłączyć do naszej butli?
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu środa, 12 lipca 2017 21:11:46 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:

    > Kwas chryzantemowy jest skladnikiem tych elektrycznych fumigatorow.

    > Jak siedzisz przy grillu w domowym ogrodku, to sie martwisz ze cos
    > ptaka na samochod, taras, pranie, parapet ...

    Ja wtedy się nie martwię, tylko piję piwo.

  • 22. Data: 2017-07-12 15:26:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...

    >Ja wtedy się nie martwię, tylko piję piwo.

    No to martwisz sie w pozostale dni, ktorych jest znacznie wiecej :-)

    J.

  • 23. Data: 2017-07-12 15:44:59
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    > Pan WM opisuje:

    > Czego to panie te amerykany nie piją!

    Podobno pot afroamerykanina pachnie kwasem masłowym, a euroamerykanina
    amoniakiem.

    WM

  • 24. Data: 2017-07-12 16:16:45
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan WM napisał:

    > Podobno pot afroamerykanina pachnie kwasem masłowym, a euroamerykanina
    > amoniakiem.

    O Japończykach zaś mówią, że nie pocą się wcale.

    Jarek

    --
    Widzieliście tych czterech admirałów: angielskiego, francuskiego, włoskiego
    i rosyjskiego? I co za brody! Wijące się, jedwabiste: kruczoczarna, jasna,

  • 25. Data: 2017-07-12 16:32:42
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu środa, 12 lipca 2017 23:16:48 UTC+9 użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:

    > O Japończykach zaś mówią, że nie pocą się wcale.

    Kłamią jak psy.

  • 26. Data: 2017-07-12 17:35:54
    Od: 4...@g...com

    Na komary to fajniejsze
    https://youtu.be/fH_x3kpG8Z4

  • 27. Data: 2017-07-13 10:26:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lisciasty" napisał w wiadomości grup
    >Ma takiego amerykańskiego klamota, konkretnie łapka na komary.
    >Jest tam reduktor 29mbar na propan (ale producent podaje,
    >że propan-butan też można używać) i ma taką wielką zakrętkę
    >z czarnego plastiku, gwint wewnętrzny chyba 5/4". Ktoś ma pomysł
    >jak szukać przejściówki? Czy może trzeba kupić cały reduktor?

    >http://lisciasty.firehost.pl/propan1.jpg
    >http://lisciasty.firehost.pl/propan2.jpg

    A propos - modna teraz odpowiedz: wydrukowac przejsciowke w 3D ...
    Skoro urzadzenie uzywane sporadycznie i pod nadzorem, to
    zaryzykowalbym.

    J.

  • 28. Data: 2017-07-13 11:33:20
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 13 lipca 2017 10:26:40 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > A propos - modna teraz odpowiedz: wydrukowac przejsciowke w 3D ...
    > Skoro urzadzenie uzywane sporadycznie i pod nadzorem, to
    > zaryzykowalbym.

    Sporadycznie może i tak, ale pod nadzorem to nie, stawiasz klamota
    w ogrodzie i sobie działa. A grzebanina przy gazie może nie być
    bezpieczna jak ktoś nie kuma tematu, się okaże że propan zjada
    to tworzywo co się drukuje w czyde i będzie lipa ;)

    L.

  • 29. Data: 2017-07-13 12:14:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lisciasty" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >Sporadycznie może i tak, ale pod nadzorem to nie, stawiasz klamota
    >w ogrodzie i sobie działa.

    Ale w ogrodzie. I jednak gdzies blisko jestes.
    Jak sobie peknie ... nieszczescia raczej nie bedzie.

    To nie to samo, co np przylaczyc kuchenke w domu i wyjsc do pracy ..

    >A grzebanina przy gazie może nie być
    >bezpieczna jak ktoś nie kuma tematu, się okaże że propan zjada
    >to tworzywo co się drukuje w czyde i będzie lipa ;)

    To jedno ryzyko, ale tez zwykla wytrzymalosc.
    W butli bedzie pare atm, wytrzyma czy nie wytrzyma ...

    P.S. Popularny polistyren/ABS ... mam wrazenie, ze bedzie na
    propan/butan wrazliwy.
    Chociaz ... ciekawe z czego chinskie zapalniczki :-)

    J.

  • 30. Data: 2017-07-13 12:19:36
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu czwartek, 13 lipca 2017 12:15:03 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Ale w ogrodzie. I jednak gdzies blisko jestes.
    > Jak sobie peknie ... nieszczescia raczej nie bedzie.

    Właśnie że nie blisko, 100km dalej, bo to dla ojca.
    Jak mu maszynka na komary zrobi JEB! to mnie wydziedziczy :]

    > P.S. Popularny polistyren/ABS ... mam wrazenie, ze bedzie na
    > propan/butan wrazliwy.
    > Chociaz ... ciekawe z czego chinskie zapalniczki :-)

    Pomijając materiał, taką przejściówkę by sobie trzeba chyba jakoś
    zaprojektować samemu? Czy są gotowce? Bo to mi trochę wygląda na
    ciężki temat ;>

    L.