  • 11. Data: 2017-02-25 17:35:39
    Temat: Re: Anteny WiFi
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Popraw blad. Skladka na emeryture to 500 zlotych a najnizsza emerytura tysiac.

  • 12. Data: 2017-02-25 21:34:37
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > Popraw blad. Skladka na emeryture to 500 zlotych a najnizsza emerytura
    > tysiac.

    Kto i jaki błąd ma poprawić?

    (C) Kabaret Neo-Nówka.

  • 13. Data: 2017-02-25 23:14:29
    Od: "Dudzik" <s...@m...spam>

    J.F. wrote:
    > http://allegro.pl/router-asus-rt-ac5300-wi-fi-5300-m
    bps-promocja-i6629790022.html

    > Czy to taka moda, czy koniecznosc, zeby tych anten bylo ... duzo.
    >
    > J.

    Nie liczy sie dlugosc a grubosc, widac dopiero teraz odkryli to projektanci
    obudow z Azji.

    Cena kosmiczna, podobno najtaniej w polsce (janusze biznesu rodem z lat 90).

  • 14. Data: 2017-02-26 00:42:23
    Od: "Andrzej W." <awa_wp@na_wp_oczywiscie.pl>

    W dniu 2017-02-25 o 10:28, J.F. pisze:

    > http://allegro.pl/router-asus-rt-ac5300-wi-fi-5300-m
    bps-promocja-i6629790022.html

    > Czy to taka moda, czy koniecznosc, zeby tych anten bylo ... duzo.
    >
    > J.

    IEEE 802.11ac wprowadziło multi-user MIMO, ma to teoretycznie zapewnić
    większej ilości klientów pełną przepustowość łącza radiowego.
    Dla ac maksymalna ilość wiązek to właśnie osiem.

    Co do ceny, zapewne 8+4 niezależnych torów nadawczo-odbiorczych,
    procesor potrafiący obrobić te kilkanaści Gbps (7+4), dopłata do nowej
    technologii.

    --
    AWa.

  • 15. Data: 2017-02-26 10:11:22
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 25 Feb 2017 10:28:45 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > http://allegro.pl/router-asus-rt-ac5300-wi-fi-5300-m
    bps-promocja-i6629790022.html

    Ponad 60W to zeżra?? No żesz jegi mać. To ja się staram wyłączać
    wszystko co się da a to co musi chodzić/świecić ograniczam moc do
    minimum, a tu powodują AP pobierający nonstop 60W.... ktoś na głowę
    upadł.

    --
    Marek

  • 16. Data: 2017-02-26 10:52:18
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    W dniu 2017-02-26 o 10:11, Marek pisze:
> [...]
    > wszystko co się da a to co musi chodzić/świecić ograniczam moc do
    > minimum, a tu powodują AP pobierający nonstop 60W.... ktoś na głowę upadł.

    A kto napisał że tyle pobiera? Tyle zasilacz daje, tzn pasuje typowy
    zasilacz laptopowy 65W. Tyle mocy w tak niewielkiej obudowie raczej by
    ugotowało elektronikę w środku o ile nie ma tam wiatraka.

    Pozdrawiam

    DD

  • 17. Data: 2017-02-26 11:09:54
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 26 Feb 2017 10:52:18 +0100, Dariusz Dorochowicz
    <_...@w...com> wrote:
    > A kto napisał że tyle pobiera?

    Producent na tabliczce znamionowej?

    --
    Marek

  • 18. Data: 2017-02-26 11:20:18
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    W dniu 2017-02-26 o 11:09, Marek pisze:

    > Producent na tabliczce znamionowej?

    Jakby to powiedzieć... Przeczytaj jeszcze raz, ale uważnie,
    specyfikację, i zastanów się jaka jest różnica między wartościami
    maksymalną i stałą i jak się ma do siebie maksymalna moc dawana przez
    zasilacz do zapotrzebowania urządzenia.

    Pozdrawiam

    DD

  • 19. Data: 2017-02-26 11:33:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 26 Feb 2017 10:11:22 +0100, Marek napisał(a):
> [...]
    > wszystko co się da a to co musi chodzić/świecić ograniczam moc do
    > minimum, a tu powodują AP pobierający nonstop 60W.... ktoś na głowę

    Chce sie miec szybko, to trzeba placic :-)

    Nie, pewnie pobiera znacznie mniej.

    J.

  • 20. Data: 2017-02-26 15:22:55
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Dariusz Dorochowicz" <_...@w...com> napisał w wiadomości
    > A kto napisał że tyle pobiera? Tyle zasilacz daje, tzn pasuje typowy
    > zasilacz laptopowy 65W. Tyle mocy w tak niewielkiej obudowie raczej by
    > ugotowało elektronikę w środku o ile nie ma tam wiatraka.

    No, jeszcze zależy, ile z dostarczonej energii pójdzie w emisję, a ile w
    straty... Choć wifi, to nie pamiętam, czy nie ma ograniczenia do 100mW...?
    Mniejsze radia, niż ten router, potrafią mieć wielowatowe moce, a
    niekoniecznie maja wiatraki...
    http://allegro.pl/radio-qyt-kt-8900-uhf-vhf-duobande
    r-25w-sklep-w-wa-i6694749493.html
    http://allegro.pl/qyt-kt-8900-najmniejszy-duobander-
    na-swiecie-25w-i6693812306.html
    inna aukcja
    http://allegro.pl/radio-icom-ic-2730-na-gwarancji-i6
    727716954.html
    http://allegro.pl/qyt-kt-980plus-75w-duobander-samoc
    hodowy-sp7ukl-i6724324656.html
    itd.
    Nawet, jeśli te radia są większe, to "zagęszczenie mocy" jest w nich o parę
    oczek wyższe, a jakoś się one nie gotują.
    Co do wiatraka, można, ale raczej chyba kładzie się nacisk na dopasowanie,
    by energii odbitej było jak najmniej. A jak już, to automatyka w radiu
    ogranicza moc, aby właśnie, nie ugotowało się w razie niedopasowania.

    (C) Kabaret Neo-Nówka.