  • 11. Data: 2010-08-18 23:11:29
    Temat: Re: Automat i diesel
    Od: PB <p...@b...pl>

    Wed, 18 Aug 2010 22:08:11 +0200, na pl.misc.samochody, MadMan
    napisał(a):

    > Automat połączony z silnikiem 2.8l też nie zerwie przyczepności na
    > asfalcie :)

    nie wiem jak 2.8, ale 3,0; 2,5; 1.9 - nie zrywały. Jak był suchy
    asfalt to po prostu toto jechało...

    Piotr Biegała Warszawa
    Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-)
    Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe
    Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-)

  • 12. Data: 2010-08-19 00:12:57
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-08-18 23:10, PB pisze:

    > Nie zerwie. Chyba że będzie trochę piasku lub oleju. Automat zrywa
    > przyczepność i pali gumę tylko w amerykańskich filmach;-)

    Hmm jeździłem Toyotą Camry 2005r 2.2Benzyna (chyba taki,albo 2.4) coś
    około 140KM, i zrywa trakcję bez najmniejszego problemu, 4biegowe ASB.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1181081583.html

  • 13. Data: 2010-08-19 00:18:05
    Od: AL <a...@s...tam>

    Lewis pisze:

    > Hmm jeździłem Toyotą Camry 2005r 2.2Benzyna (chyba taki,albo 2.4) coś
    > około 140KM, i zrywa trakcję bez najmniejszego problemu, 4biegowe ASB.

    masz piasek w oleju? ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 14. Data: 2010-08-19 08:12:47
    Od: Piotr Wasil <a...@n...www>

    PB <p...@b...pl> napisał(a):

    >Nie zerwie. Chyba że będzie trochę piasku lub oleju. Automat zrywa
    >przyczepność i pali gumę tylko w amerykańskich filmach;-)

    Da sie zerwac. Trzymasz hamulec lewa noga, prawa dajesz gazu, puszczasz
    hamulec i zrywa. Sprawdzone na kilku automatach ;)

    --
    -- Moje podróże -- http://www.piotrwasil.com

  • 15. Data: 2010-08-19 09:28:26
    Od: PB <p...@b...pl>

    Thu, 19 Aug 2010 00:12:57 +0200, na pl.misc.samochody, Lewis
    napisał(a):

    > Hmm jeździłem Toyotą Camry 2005r 2.2Benzyna (chyba taki,albo 2.4) coś
    > około 140KM, i zrywa trakcję bez najmniejszego problemu, 4biegowe ASB.

    Coś dziwnego. Objeździłem sporo automatów i one po to mają sprzęgło
    hydrokinetyczne żeby nie zrywać właśnie. Sztuczką którą opisał kolega
    niżej da się zerwać, ale chodzi o normalne ruszanie z miejsca.

  • 16. Data: 2010-08-19 12:02:17
    Od: Mario <c...@o...pl>

    W dniu 2010-08-18 23:10, PB pisze:

    > Nie zerwie.

    Zerwie. Jeździłem kilka lat automatem i zawsze wciskanie do podłogi
    powodowało zerwanie przyczepności i pisk kół później przy zmianie z 1 na
    2. Cóż, nie moja wina że miałeś doświadczenie z jakąś popierdółką "dwa
    litry". :-P

    pozdrawiam
    mario

  • 17. Data: 2010-08-19 12:03:05
    Od: Mario <c...@o...pl>

    W dniu 2010-08-19 09:28, PB pisze:

    > Coś dziwnego. Objeździłem sporo automatów i one po to mają sprzęgło
    > hydrokinetyczne żeby nie zrywać właśnie.

    dobry text :-DD

    pozdrawiam
    mario

  • 18. Data: 2010-08-19 12:11:01
    Od: Mario <c...@o...pl>

    W dniu 2010-08-18 23:11, PB pisze:

    > nie wiem jak 2.8, ale 3,0; 2,5; 1.9 - nie zrywały. Jak był suchy
    > asfalt to po prostu toto jechało...

    tak jak Ci pisałem poniżej, jechałeś jakimś gównem.
    Pierwszy lepszy film z YT. Gaz do podłogi i ciekawe co to za pisk opon?
    nieee, przecież automat nie zrywa ;-)
    http://www.youtube.com/watch?v=R6PsA_eiFNA&feature=r
    elated

    pozdrawiam
    mario

  • 19. Data: 2010-08-19 12:17:15
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Piotr Wasil" <a...@n...www> wrote in message

    > Da sie zerwac. Trzymasz hamulec lewa noga, prawa dajesz gazu, puszczasz
    > hamulec i zrywa. Sprawdzone na kilku automatach ;)

    Cos jak tutaj? :)

    http://www.youtube.com/watch?v=ErcGtCRpwKM

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 20. Data: 2010-08-19 12:44:40
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 19 Aug 2010 12:11:01 +0200, Mario wrote:

    >tak jak Ci pisałem poniżej, jechałeś jakimś gównem.
    >Pierwszy lepszy film z YT. Gaz do podłogi i ciekawe co to za pisk opon?
> [...]

    No tak, ale to jest automat polaczony z silnikiem 3.8 lub wiekszym :-)

    J.