  • 21. Data: 2010-08-19 13:28:03
    Temat: Re: Automat i diesel
    Od: Mario <c...@o...pl>

    W dniu 2010-08-19 12:44, J.F. pisze:
> [...]
    elated

    > No tak, ale to jest automat polaczony z silnikiem 3.8 lub wiekszym :-)
    >
    > J.

    dokładnie to 5.7, ale PB napisał, że z automatem nie zerwie
    przyczepności i już. Nie było mowy o pojemności. Udowodniłem że jego
    teoria jest nieprawdziwa.

    pozdrawiam
    mario
    ps. wiem, że to benzynowe autka, ale dieslem V8 też zerwie przyczepność.

  • 22. Data: 2010-08-19 13:31:09
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Mario wrote:

    > Zerwie. Jeździłem kilka lat automatem i zawsze wciskanie do podłogi
    > powodowało zerwanie przyczepności i pisk kół później przy zmianie z 1
    > na 2. Cóż, nie moja wina że miałeś doświadczenie z jakąś popierdółką
    > "dwa litry". :-P

    Pisk przy zmianie 1 na 2?
    No cóż, nie jego wina że miałeś zwaloną skrzynię ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 23. Data: 2010-08-23 21:17:22
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "PB" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Nie zerwie. Chyba że będzie trochę piasku lub oleju. Automat zrywa
    > przyczepność i pali gumę tylko w amerykańskich filmach;-)

    Dobrze, że maja 325is o tym nie wiedziała :) Trzeba było delikatnie z gazem.
    I to nie tylko przy ruszaniu.Tak, to była wersja amerykańska, z szerokimi
    zderzakami :)
    Wojtek

    --
    Powódź ma też plusy dodatnie,
    każdy dostał darmowe oczko

  • 24. Data: 2010-09-08 13:22:49
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    śro, 18 sie 2010 o 16:05 GMT, Massai napisał(a):

    > Chodzi o to że w klasycznych automatach przy starcie nie opłaca się
    > naciskać gazu do dechy, zwiększa to tylko zużycie skrzyni a nie
    > przekłada się na szybszy start.

    A to niby czemu?

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 25. Data: 2010-09-08 13:24:48
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    śro, 18 sie 2010 o 21:04 GMT, PB napisał(a):

    > Płynnie wciskaj gaz. Automat nie pozwoli zerwać przyczepności - będzie
    > jechał na krawędzi zerwania. Więc mu dociskaj z wyczuciem. Nie ma
    > sensu dawać podłogi od zera.

    automat nie ma nic wspolnego z "pozwalaniem" na zerwanie przyczepnosci,
    jezeli bedziesz mial odopwiednia moc, to zerwie, ale tak samo tyczy sie to
    do manualnej skrzyni, tyle ze w ASB bedzie potrzeba wiecej mocy, bo nie da
    sie "strzelic ze sprzegla"

    PS. na przyszlosc nie wprowadzaj ludzi w blad..

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 26. Data: 2010-09-08 21:14:03
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Zartujesz sobie.
    Przyczepnosc zalezy od nawierzchni i opon, nie od automatu.
    Na mokrym i starych oponach trzeba uważać przy ruszaniu.

    -----

  • 27. Data: 2010-09-09 01:34:24
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    śro, 08 wrz 2010 o 21:14 GMT, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Zartujesz sobie.
    > Przyczepnosc zalezy od nawierzchni i opon, nie od automatu.
    > Na mokrym i starych oponach trzeba uważać przy ruszaniu.
    >

    > -----

    Odpowiada sie pod cytatem, poza tym, to nie moj cytat, wiec nastepnym razem
    odpowiadaja temu, kogo cytujesz...

    Pozdrawiam
    Brzezi