  • 11. Data: 2018-08-16 18:50:33
    Temat: Re: Autostrady to samo zlo :-)
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 16-08-2018 o 16:09, s...@g...com pisze:

    > Starczy przypomniec te skode pod wiaduktem ktorej sie suv wbil w tylek.

    I na którym najpierw wymuszono pierwszeństwo przy kapeluszniczej zmianie
    pasa.

    > IMHO to to jest glowna przyczyna. Zapierdalanie.

    Błąd - 140 to normalna jazda na autostradzie, czego nie można powiedzieć
    o 80 czy 90.
    Więc to ten jadący nienormalnie (czyli inacaej niż 140) musi się
    dopasować, niezależenie od tego czy jest to 90 czy 200.

  • 12. Data: 2018-08-16 19:22:19
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2018-08-16 16:09, s...@g...com wrote:
    > Dozwolone jest 140. Dla wielu to malo mimo ze jakies 90% samochodow jedzie w
    okolicy 90-100-110...

    gdzie? bo a4 jezdze regularnie i poza tirami\przeladowanymi
    dostawczakami samochody jadace 90-110 to sa pojedyncze przypadki na kwadrans

  • 13. Data: 2018-08-16 19:28:52
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 16 sierpnia 2018 11:50:34 UTC-5 użytkownik Cavallino napisał:

    > I na którym najpierw wymuszono pierwszeństwo przy kapeluszniczej zmianie
    > pasa.

    Nope, nie bylo wymuszenia. Moze ci sie to nie podobac ale nagrywajaca mandatu nie
    dostala.
    A zapierdalacz nie mial na blacie 140.

> [...]
    > Więc to ten jadący nienormalnie (czyli inacaej niż 140) musi się
    > dopasować, niezależenie od tego czy jest to 90 czy 200.

    Norma to statystyka.
    A statystyka jest wlasnie w okolicy 110.

    Wiec 140 nie jest norma, miesci sie w prawie ale norma nie jest.

  • 14. Data: 2018-08-16 19:30:20
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 16 sierpnia 2018 12:23:37 UTC-5 użytkownik m4rkiz napisał:

    > gdzie? bo a4 jezdze regularnie i poza tirami\przeladowanymi
    > dostawczakami samochody jadace 90-110 to sa pojedyncze przypadki na kwadrans

    A1/A4.

    W zakresie widocznosci 40 samochodow. Moze jeden lub dwa jada szybciej niz stado.
    Reszta trzyma sie tych okolic jak opisalem.

  • 15. Data: 2018-08-16 20:00:48
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 16-08-2018 o 19:28, s...@g...com pisze:

    > Nope, nie bylo wymuszenia.

    Było.

    > Moze ci sie to nie podobac ale nagrywajaca mandatu nie dostala.

    Bo się polucja dopiero teraz dowiedziała, że ślamarzenie sie może być
    niebezpieczne.

    > A zapierdalacz nie mial na blacie 140.

    No i?

    > Norma to statystyka.

    Nie - statystyka to ściema.

  • 16. Data: 2018-08-16 23:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik p...@g...com ...

    > --Jak widze ilu kierowców aby popedzic jadacego przed soba siedzi mu
    > na zderzaku to nie mam wątpliwości - wypadki musza się zdarzać
    > regularnie.
    >
    > Niemiec takiego olewa ale Polak przekorny pusci struge z
    > spryskiwaczy albo nawet hamulec depnie i mamy wypadek :-)

    Do tego nie trzeba złosliwości. Zwykły ruch wymaga czasem przyhamowania a
    jadac w ten sposób skutecznie ograniczasz sobie widok, zwłaszcza jak
    jedziesz za czyms wiekszym od siebie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam

  • 17. Data: 2018-08-17 00:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > przy czym
    > IMO na drodze wcale tak bardzo nie siedza na zderzaku ... no chyba, ze
    > ktos 120 lewym pasem :-)

    Na normalnej drodze rzadko, na autostradzie czy esce - regularnie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"

  • 18. Data: 2018-08-17 16:04:51
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-08-16 o 19:30, s...@g...com pisze:

    > A1/A4.
    >
    > W zakresie widocznosci 40 samochodow. Moze jeden lub dwa jada szybciej niz stado.
    Reszta trzyma sie tych okolic jak opisalem.

    To dlaczego jadą lewym?

  • 19. Data: 2018-08-17 17:31:26
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 17 sierpnia 2018 09:04:30 UTC-5 użytkownik t-1 napisał:

    Reszta trzyma sie tych okolic jak opisalem.

    > To dlaczego jadą lewym?

    Bo maja rozne predkosci i powoli sie wyprzedzaja. Miedzy 90 a 110km/h jest rozsadna
    roznica.

  • 20. Data: 2018-08-18 15:57:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 16 Aug 2018 22:00:00 GMT, Budzik napisał(a):
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...
    >>
    > Na normalnej drodze rzadko, na autostradzie czy esce - regularnie.

    Ale jedziesz 120 lewym pasem ?

    J.