  • 111. Data: 2015-08-09 09:04:50
    Temat: Re: Autostrady za darmo w szczycie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 8 Aug 2015 19:14:03 -0700 (PDT), Iguan_007 napisał(a):

    > Troche nie rozumiem dlaczego akurat w Polsce nie mozna wprowadzic
    > normalnego systemu bez bramek.

    Ale "normalnego" to znaczy jakiego ?
    Na swiecie jest troche roznych systemow, wiec ktory normalny ?

    Jesli mnie pamiec nie myli - podziekuj Buzkowi z AWS i Polowi z SLD.
    Gdyby nie oni - moglibysmy miec "normalny" system z winietkami.

    > Nie mozna zostawic jednej bramki dla
    > chetnych do kolejkowania, a reszte zautomatyzowac? Przeciez to juz
    > sprawdzone rozwiazanie, nie trzeba nic nowego wymyslac - wystarczy
    > skopiowac.

    Ale przeciez mozna - za jedyne 100 czy 150 zl kupujesz transponder
    viatoll i jedziesz z tirami :-)

    J.

  • 112. Data: 2015-08-09 09:10:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 8 Aug 2015 09:24:43 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Trzeba by mieć po prostu twardą dupę, zerwać umowę i twardo i uczciwie
    > płacić odszkodowania. Tylko tyle i aż tyle.

    Nooo ... a jak wysokie te odszkodowania ? Najpierw wypada ustalic,
    zeby potem sad nie zasadzil trzy razy wyzszych.

    J.

  • 113. Data: 2015-08-09 15:00:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Iguan_007 i...@g...com ...

> [...]
    > chetnych do kolejkowania, a reszte zautomatyzowac? Przeciez to juz
    > sprawdzone rozwiazanie, nie trzeba nic nowego wymyslac - wystarczy

    Korki na autostradzie to przeciez nie tylko Polska domena.
    Ale nie widze powodów dlaczego akurat u nas nie ogłoby to dzialac dobrze...

  • 114. Data: 2015-08-10 00:22:06
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    On Sunday, August 9, 2015 at 5:04:50 PM UTC+10, J.F. wrote:

    > Ale "normalnego" to znaczy jakiego ?
    > Na swiecie jest troche roznych systemow, wiec ktory normalny ?

    Taki gdzie przejezdzasz bez zatrzymania (z transponderem).

    > Ale przeciez mozna - za jedyne 100 czy 150 zl kupujesz transponder
    > viatoll i jedziesz z tirami :-)

    Czyli za jednorazowa oplata 100zl mozna juz nigdy nie stac w korkach przy bramkach? I
    nadal nie ma chetnych?

    Dobrze to rozumiem?

    Pozdrawiam,
    Iguan

    --
    Iguan007
    https://picasaweb.google.com/iguan007

  • 115. Data: 2015-08-10 00:28:17
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    On Sunday, August 9, 2015 at 11:01:00 PM UTC+10, Budzik wrote:
    > Użytkownik Iguan_007 ...

    > Korki na autostradzie to przeciez nie tylko Polska domena.
    > Ale nie widze powodów dlaczego akurat u nas nie ogłoby to dzialac dobrze...

    Sprecyzujmy- ja nie pisze o korkach na samej autostradzie. Ja pisze o korkach do
    bramek. I oczywiscie, ze w innych miejscach bramki z obsluga nadal funkcjonuja. Ale
    to rozwiazanie od ktorego sie odchodzi. Dziwie sie ze przy nowych autostradach
    wlasnie takie przestarzale rozwiazania sie wprowadza.

    Pozdrawiam,
    Iguan

  • 116. Data: 2015-08-10 04:00:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Iguan_007 i...@g...com ...

    > Sprecyzujmy- ja nie pisze o korkach na samej autostradzie. Ja pisze o
    > korkach do bramek.

    Jasne, o tym mowimy.

    > I oczywiscie, ze w innych miejscach bramki z
    > obsluga nadal funkcjonuja. Ale to rozwiazanie od ktorego sie
    > odchodzi. Dziwie sie ze przy nowych autostradach wlasnie takie
    > przestarzale rozwiazania sie wprowadza.

    Oczywiście.

  • 117. Data: 2015-08-10 16:28:16
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 10.08.2015 o 00:22, Iguan_007 pisze:

    > Taki gdzie przejezdzasz bez zatrzymania (z transponderem).

    > Czyli za jednorazowa oplata 100zl mozna juz nigdy nie stac w korkach przy bramkach?
    I nadal nie ma chetnych?

    > Dobrze to rozumiem?

    Źle, bo w przypadku gdy korki się powiększają, to z pasów viatol robią
    zwykłe i stoisz razem z innymi, tyle że drożej, bo kupiłeś transponder.

    ---
    Avast.

  • 118. Data: 2015-08-11 00:34:31
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    On Tuesday, August 11, 2015 at 12:28:18 AM UTC+10, Cavallino wrote:

    > Źle, bo w przypadku gdy korki się powiększają, to z pasów viatol robią
    > zwykłe i stoisz razem z innymi, tyle że drożej, bo kupiłeś transponder.

    No, czyli pasuje te bramki zlikwidowac i zastapic systemem bezbramkowym, czy to z
    transponderem czy z detekcja numeru rejestracyjnego. Dziwne, ze budujac autostrade
    tak nie zrobili.

    Pozdrawiam,
    Iguan