  • 11. Data: 2018-10-22 11:40:10
    Temat: Re: BMW to jednak stan umysłu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Janusz" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2018-10-20 o 19:27, J.F. pisze:
> [...]
    -sie-gaz-pojazd-mial-zamontowana-domowa-butle-gazowa
    -zdjecia/#close_info_content

    >No właśnie czemu? jakoś o innych kierowcach nie czytamy takich
    >przypadków, , przypadek? :)

    Na razie to jeden przypadek, i nie wiemy - regula czy przypadek :-)

    >Mogło ale się nie zdarza.

    Czy sie nie zdarza ... IMO dobry pomysl, tylko ciagle nie wiem - czy
    zarzut jest o to, ze butla od widłaka, czy ze z firmy kradl ...

    J.

  • 12. Data: 2018-10-22 11:52:24
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 22 października 2018 11:37:51 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > A domowej nie mozna zamocowac "zaworem na dol" ?
    > Tylko wtedy sie w bagazniku nie zmiesci :-(
    >
    > A swoja droga - auto nie pojedzie na fazie gazowej ?
    Zbiorniki z gazem w aucie najczęściej są poniżej gaźnika więc na fazie gazowej raczej
    większość aut jezydzi.

  • 13. Data: 2018-10-22 12:20:39
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-10-22 o 11:40, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Janusz"  napisał w wiadomości grup
    -sie-gaz-pojazd-mial-zamontowana-domowa-butle-gazowa
    -zdjecia/#close_info_content

    > Na razie to jeden przypadek, i nie wiemy - regula czy przypadek :-)
    No nie, przytaczałem tu info o kobiecie co się nie chciała zatrzymać policji
    w Gdańsku bo ona jest "Pani dyrektor i byle komu się nie zatrzymuje"
    zgadnij jakim samochodem jezdzi?
    Przypadek:)

    > Czy sie nie zdarza ... IMO dobry pomysl, tylko ciagle nie wiem - czy
    > zarzut jest o to, ze butla od widłaka, czy ze z firmy kradl ...
    O to że po 1 uciekał gaz, 2 butla jest do widlaka a nie samochodu osobowego,
    3- z komentarzy wynika że duzo droższy gaz niżby normalnie tankował
    więc zapewne nie płacił za butlę i gaz w niej.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 14. Data: 2018-10-22 12:23:20
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-10-22 o 11:37, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Kubuś Puchatek"  napisał w wiadomości grup
    zczecinski.vectranet.pl...

    > A domowej nie mozna zamocowac "zaworem na dol" ?
    Ale domowa nie ma zaworu bezpieczeństwa,dlatego nie wolno ich nigdzie
    indziej
    stosować niz do kuchenek.

    > Tylko wtedy sie w bagazniku nie zmiesci :-(
    >
    > A swoja droga - auto nie pojedzie na fazie gazowej ?
    Nie bo za mało gazu będzie, od butli do reduktora idzie cienka rurka
    miedziana.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 15. Data: 2018-10-22 12:35:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 22 października 2018 12:23:23 UTC+2 użytkownik Janusz napisał:

    > Nie bo za mało gazu będzie, od butli do reduktora idzie cienka rurka
    > miedziana.

    Coś pitolisz
    Pamiętam kilka(a raczej juz kilkanaście będzie) lat temu dość modne było amatorskie
    wstawianie instalacji gazowej do aut i na zwykłych butlach od kuchenek gazowych
    jeździli

  • 16. Data: 2018-10-22 12:50:21
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...org>

    W dniu 22.10.2018 o 12:35 Kris <k...@g...com> pisze:

    > Coś pitolisz
    > Pamiętam kilka(a raczej juz kilkanaście będzie) lat temu dość modne było
    > amatorskie wstawianie instalacji gazowej do aut i na zwykłych butlach od
    > kuchenek gazowych jeździli

    Raczej na takich od wózków z zewnątrz wyglądających prawie identycznie.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 17. Data: 2018-10-22 12:53:53
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 22 października 2018 12:50:23 UTC+2 użytkownik Kubuś Puchatek
    napisał:

    > Raczej na takich od wózków z zewnątrz wyglądających prawie identycznie.

    Jestem prawie pewien ze kupowali je na stacjach paliw a sam wtedy takie same butle na
    stacjach kupowałem do kuchenki gazowej w domu. Żuki bardzo czesto były w ten sposób
    przerabiane ale widywałem i zwykłe osobówki.

  • 18. Data: 2018-10-22 12:58:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Janusz" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >policji
    >w Gdańsku bo ona jest "Pani dyrektor i byle komu się nie zatrzymuje"

    Niekoniecznie - panu dyrektor przystoi jezdzic porzadnym autem.

    W watku obok miales mercedesa, co sie szeregowym kraweznikom nie
    klanial :-)

    >O to że po 1 uciekał gaz,

    To sie akurat kazdemu moze zdarzyc, nie trzeba BMW.

    >2 butla jest do widlaka a nie samochodu osobowego,

    No, zarzut godny kierowcy BMW :-)

    >3- z komentarzy wynika że duzo droższy gaz niżby normalnie tankował
    >więc zapewne nie płacił za butlę i gaz w niej.

    Ale moze mial wlasna firme i okradal tylko US :-)

    Zreszta czy okradal ... jesli gaz naprawde drozszy ...

    J.

  • 19. Data: 2018-10-22 15:53:43
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-10-22 o 12:35, Kris pisze:

    > Coś pitolisz
    Nic nie pitolę, zobacz ile "gazu w gazie" :) jest w fazie gazowej a ile
    w ciekłej.
    > Pamiętam kilka(a raczej juz kilkanaście będzie) lat temu dość modne było amatorskie
    wstawianie instalacji gazowej do aut i na zwykłych butlach od kuchenek gazowych
    jeździli

    Już tu pisali, butla do góry nogami aby podawać gaz w fazie ciekłej,
    widlakowa tego nie potrzebuje bo ma odpowiedni syfon do tego.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 20. Data: 2018-10-22 16:03:12
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale czemu BMW ? IMO to sie moglo w dowolnej marce zdarzyc.

    Ale zdarzyło się w BMW :)

    > -kierowca pojechal na stacje zatankowac,
    > -i w czasie tankowania sobie przypomnial, ze wymontowal zbiornik gazu
    > przed przegladem,
    > -wiec zatankowal benzyne i pojechal,
    > -i nic by sie nie stalo, gdyby ktos (z kolegami jechal) papierosa nie
    > zapalil :-)

    A mama uczyła, że palenie szkodzi zdrowiu... no i zaszkodziło :)