  • 21. Data: 2018-10-22 16:22:08
    Temat: Re: BMW to jednak stan umysłu
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 22 października 2018 15:53:46 UTC+2 użytkownik Janusz napisał:

    > Już tu pisali, butla do góry nogami aby podawać gaz w fazie ciekłej,
    > widlakowa tego nie potrzebuje bo ma odpowiedni syfon do tego.
    Kurcze ale pisałem wyżej że te butle na stacji paliw kupowali czy u ludzi którzy na
    wiochach gazem w butlach handlują. Tam tez ja kupowałem butlę do kuchenki gazowej.
    A do gazówki chyba butli od widlaka nie używałem.

  • 22. Data: 2018-10-22 17:47:03
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-10-22 o 12:58, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Janusz"  napisał w wiadomości grup
    >
    > Niekoniecznie - panu dyrektor przystoi jezdzic porzadnym autem.
    No i tylko te na 3 litery porządne są?

    > W watku obok miales mercedesa, co sie szeregowym kraweznikom nie klanial
    > :-)
    Błąd statystyczny :)

    > To sie akurat kazdemu moze zdarzyc, nie trzeba BMW.
    A o ilu w ciągu ostanich lat o takich wypadkach słyszałeś, bo ja sobie
    nie przypominam.

    > No, zarzut godny kierowcy BMW :-)
    A inni tak robią?
    No i sam widzisz co trzeba mieć w głowie żeby na coś takiego wpaść :)

    > Ale moze mial wlasna firme i okradal tylko US :-)
    >
    > Zreszta czy okradal ... jesli gaz naprawde drozszy ...
    Czyli robił tak dla sportu?
    to tym bardziej by zle o nim świadczyło, ale wątpię aby osiągnął taki
    pułap głupoty.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 23. Data: 2018-10-24 01:05:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    W dniu poniedziałek, 22 października 2018 11:37:51 UTC+2 użytkownik
    J.F. napisał:

    >Zbiorniki z gazem w aucie najczęściej są poniżej gaźnika więc na
    >fazie gazowej raczej większość aut jezydzi.

    Cisnienie w zbiorniku takie, ze ciecz wypchnie powyzej gaznika.
    Ale musi tylko do parownika.

    Ale ciekaw jestem czy rurki rzeczywiscie za cienkie, aby na prawdziwym
    gazie pojechal ..

    J.

  • 24. Data: 2018-10-24 15:10:03
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-10-24 o 01:05, J.F. pisze:
> [...]
    > Ale musi tylko do parownika.
    >
    > Ale ciekaw jestem czy rurki rzeczywiscie za cienkie, aby na prawdziwym
    Tak, są podobne do rurek hamulcowych, max 6-7mm średnicy po górze a np
    za reduktorem masz węża który ma 22mm w środku, ja tak mam w prince.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 25. Data: 2018-10-25 06:52:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Janusz" napisał w wiadomości grup

    >No i tylko te na 3 litery porządne są?

    Dwie na pewno nie.
    Tak to juz na swiecie jest - inteligentni ludzie jezdza BMW, Audi,
    Lexus, Volvo ... i tylko Mercedes taki dziwny, ze nadaje sie dla
    dyrektora i na taksowke :-)

    > W watku obok miales mercedesa, co sie szeregowym kraweznikom nie
    > klanial
    >Błąd statystyczny :)

    Nastepnym razem moze kupi sobie bmw :-)

    >A o ilu w ciągu ostanich lat o takich wypadkach słyszałeś, bo ja
    >sobie
    nie przypominam.

    Ja tez nie ... wiec na razie przypadek.

    >A inni tak robią?
    >No i sam widzisz co trzeba mieć w głowie żeby na coś takiego wpaść :)

    Na co - ze butla do zasilania wozka nada sie tez do osobowki, czy na
    to, ze nie przystoi do osobowki wsadzac butli od widłaka ?

    J.

  • 26. Data: 2018-10-25 22:50:05
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-10-25 o 06:52, J.F. pisze:
> [...]
    > Tak to juz na swiecie jest - inteligentni ludzie jezdza BMW, Audi,
    > Lexus, Volvo ... i tylko Mercedes taki dziwny, ze nadaje sie dla
    Z tą inteligencją bym nie przesadzał, podobno to w porywach max 20%
    populacji :)

    > Nastepnym razem moze kupi sobie bmw :-)
    ;)

    > nie przypominam.
    >
    > Ja tez nie ... wiec na razie przypadek.
    Ok.

    > Na co - ze butla do zasilania wozka nada sie tez do osobowki, czy na to,
    > ze nie przystoi do osobowki wsadzac butli od widłaka ?
    I 1 i 2 a na dodatek chujowo skręcił że gaz uciekał.
    Sam na gazie jeżdżę ale na taki pomysł nie wpadłem, gaz to gaz, pełno
    wybuchów butli
    jest, ostatnio cały dom rozwaliła.

    --
    Pozdr