  • 11. Data: 2015-08-02 14:24:07
    Temat: Re: Badanie glukozy do prawa jazdy
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2015-08-02 o 12:22, Budzik pisze:

    > Powtórze pytanie, bo chyba umkneło:
    > co jest nieprzyjemnego w pobraniu kropli krwi nakłuwaczem w celu zmierzenia
    > poziomu cukru?

    oh, Twardzielu...

    sry, NMSP :)

    a.

  • 12. Data: 2015-08-02 15:00:20
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Artur Miller n...@n...com ...

    > oh, Twardzielu...
    >
    > sry, NMSP :)

    :)
    Ja rzeczywiście nie mam z tym problemu, regularnie oddaje krew itp.
    Ale nawet podczas pobrania chwale sobie, ze pierwsze badanie hemoglobiny
    odbywa sie poprzez nakłuwacz a ie przez kłucie. Po co kłuc dwa razy.

    Powtarzam - nie mylmy pobrania krwi z nakłuciem w celu zbadania cukru.
    Takie nakłucie nie boli, jest delikatnie odczuwalne (cos jak
    uszczypniecie), pobierasz krople krwi i juz.

  • 13. Data: 2015-08-02 15:00:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Czarek c...@n...fm ...

    > Są tacy co mdleją przy widoku takiej ilości krwi (spotkałem się z
    > takim "elementem") ;-)
    >
    > Wiem, można nie patrzeć, ale....

    Przy kropli? Nieźle :)

  • 14. Data: 2015-08-02 15:00:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > jak się lubisz kłuć to nic. Ja nie lubę. Jak widzisz po wpisach są
    > jeszcze inni co chyba też nie lubią.

    Ale wiesz jak wyglada takie pobranie kropli krwi?
    Bo mówić w jego przypadku o kłuciu to chyba troche za duzo powiedziane...

  • 15. Data: 2015-08-02 16:18:40
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Po co stwarzasz problem tam gdzie go nie ma. Tobie nie przeszkadza klucie w palec i
    mnie nie przeszkadza. Napisałem że jest mało przyjemne. Dla mnie jest mało przyjemne.
    y możesz mieć inne odczycia. I gites. Po chuj koniecznie chcesz przekonać do własnej
    racji?

  • 16. Data: 2015-08-02 16:37:48
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

> [...]
    y możesz mieć inne odczycia. I gites. Po chuj koniecznie chcesz przekonać do własnej

    deliaktnyś jak mimoza

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 17. Data: 2015-08-02 16:43:58
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    No i chuj. Jak koś ma skórę na palcach taką jak ja na piętach to mu mogą całego
    palucha upierdolić i nie poczuje.

  • 18. Data: 2015-08-02 16:46:44
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > No i chuj. Jak koś ma skórę na palcach taką jak ja na piętach to mu mogą całego
    palucha upierdolić i nie poczuje.

    ale nie lubisz jak ci się lakier na paznokciach łuszczy?

  • 19. Data: 2015-08-02 16:56:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Pobierali Ci krew z paznokcia?

  • 20. Data: 2015-08-02 18:49:13
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 2 Aug 2015 12:20:55 +0200, cef <c...@i...pl> wrote:
    > A to badanie samego poziomu cukru czy krzywa cukrowa?
    > Bo nakłucie to nic w porównaniu do picia tego lukru.

    Można przed badaniem ustabilizować poziom i przejść badanie
    (niektórzy tak ściemniaja aby przejść badanie). Natomuast przy
    krzywej cuk. oszukać się nie da...

    --
    Marek