  • 21. Data: 2015-08-02 19:00:21
    Temat: Re: Badanie glukozy do prawa jazdy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Po co stwarzasz problem tam gdzie go nie ma. Tobie nie przeszkadza
    > klucie w palec i mnie nie przeszkadza. Napisałem że jest mało
    > przyjemne. Dla mnie jest mało przyjemne. y możesz mieć inne odczycia.
    > I gites. Po chuj koniecznie chcesz przekonać do własnej racji?

    Ja chciałem tylko zapytac liczac ze moze czegos sie dowiem.
    Nie wiem o jakim problemie piszesz...
    Masz problem z tym, ze zapytałem, na czym polega uciązliwośc badania cukru?

  • 22. Data: 2015-08-02 19:27:21
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Przecież napisałem że nie jest uciążliwe tylko nieprzyjemne. Ogarnij się facet bo
    jesteś mlodszy niż ja a zaniki pamięci i problemy ze zrozumieniem słowa pisanego masz
    ogromne.

  • 23. Data: 2015-08-02 20:04:09
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ale po co? Czy to jakaś krzywda jak pójdzie zdrowy i na badaniu wyjdzie że jes
    zdrowy. A jak pójdzie taki co mu się wydaje że jest zdrowy i na uczciwie
    przeprowadzonym badaniu stwierdzą że jest chory to chyba dobrze. Leczona cukrzyca nie
    dyskwalifikuje czlowieka jako kierowcę. Za o jak chory oszuka to staje się
    zagrożeniem bo może stracić przyomność w każdej chwili.

  • 24. Data: 2015-08-02 21:48:29
    Od: g...@s...invalid (Gof)

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > Ale wiesz jak wyglada takie pobranie kropli krwi?
    > Bo mówić w jego przypadku o kłuciu to chyba troche za duzo powiedziane...

    Przy tych badaniach, z tego co się dowiedziałem, pobierają krew z żyły,
    a nie z palca.

    --
    Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r. & Toyota Yaris I FL 1.3 2004 r.
    http://motogof.tumblr.com/

  • 25. Data: 2015-08-02 22:13:52
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Może przy okazji sprawdzają czy nie ćpun. Może morfologię robią. Teraz jest spory
    nacisk na profilaktykę. Badanie krwi i ciśnienia to tanie badania. A sporo chorób nie
    dających objawów można wykryć. Wzieli się za ciśnienie. To ważny parametr. Jak tylko
    ci z podwyższonym będą chcieli się leczyć to za 10 lat w statysykach wyjdzie wyraźny
    spadek zachorowań na nerki, oczy, płuca. Mniej będzie zawałowców i tych po wylewach.
    A za 50 lat wśrod tych co się leczą może być tyle samo zachorowań na inne choroby z
    którymi nadciśnienie ma związek co wśrd tych co nie mają nadciśnienia.

  • 26. Data: 2015-08-02 22:30:52
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-08-02 o 15:00, Budzik pisze:

    > Powtarzam - nie mylmy pobrania krwi z nakłuciem w celu zbadania cukru.
    > Takie nakłucie nie boli, jest delikatnie odczuwalne (cos jak
    > uszczypniecie), pobierasz krople krwi i juz.

    Nie opowiadaj bo boli, ukłucie w czubek palca który jest mocno
    unerwiony jest bolesne w przeciwieństwie do pobierania z żyły.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 27. Data: 2015-08-02 22:37:15
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie pierdol, z żyły też boli.

  • 28. Data: 2015-08-02 23:00:20
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Gof g...@s...invalid ...

    > Przy tych badaniach, z tego co się dowiedziałem, pobierają krew z
    > żyły, a nie z palca.

    Dlaczego?

  • 29. Data: 2015-08-02 23:00:20
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Przecież napisałem że nie jest uciążliwe tylko nieprzyjemne. Ogarnij
    > się facet bo jesteś mlodszy niż ja a zaniki pamięci i problemy ze
    > zrozumieniem słowa pisanego masz ogromne.

    Dopytuje bo nie rozumeim, co jest nieprzyjemnego w uszczypnieciu w palec...

    Pomine argumenty ad personam - to nie ja kiedys napisałem, ze w dupie mam
    bycie wiarygodnym na newsach...

  • 30. Data: 2015-08-02 23:54:34
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Gof,

    Sunday, August 2, 2015, 9:48:29 PM, you wrote:

    > Przy tych badaniach, z tego co się dowiedziałem, pobierają krew z żyły,
    > a nie z palca.

    Pobieranie z żyły a nie z palca, to ,,oszczędzanie" na paskach do
    glukometru.

    --
    Best regards,
    RoMan