  • 11. Data: 2016-08-28 10:21:04
    Temat: Re: Bydgoszcz - Wetlina
    Od: Piotrek Paradysz <p...@g...com>

    Sprawa nieaktualna, droga Dukla-Komancza-Cisna po remoncie

  • 12. Data: 2016-08-28 12:31:59
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Cavallino,

    Saturday, August 27, 2016, 11:10:37 AM, you wrote:

> [...]

    Wyjątkowo zły pomysł, nad ranem senność nie do opanowania.

    > Ale do przejechania od prawie 700 do prawie 800 km.
    > A gdzie czas na postoje, tankowanie itd?

    Da się zrobić w 8 godzin.

    > Średnia 100 na polskich drogach jest mało realna, nawet nocą.
    > No chyba że wózek jakiś sportowy, goniony na autostradzie grubo powyżej
    > dozwolonych limitów.

    Chyba jednak przesadzasz. Trasa krótka ma poniżej 700 km, trasa z
    największą ilością dróg dwujezdniowych - 790 km. Czas przejazdu według
    Google obecnie - ok. 8h30m. Moim zdaniem A1/Gierkówka/A4 da się
    pokonać szybciej ale jest spore ryzyko zaśnięcia z nudów :(

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 13. Data: 2016-08-28 13:06:41
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 28.08.2016 o 12:31, RoMan Mandziejewicz pisze:

    > Wyjątkowo zły pomysł, nad ranem senność nie do opanowania.

    > Da się zrobić w 8 godzin.

    > Chyba jednak przesadzasz. Trasa krótka ma poniżej 700 km,

    I nocą duża szansa trafienia w jakąś furmankę, albo nietrafienia w
    zakręt....

    > trasa z
    > największą ilością dróg dwujezdniowych - 790 km.

    No właśnie.
    Tak jak pisałem - postoje, tankowanie, nie do zrobienia bez sporych
    szybkości.

  • 14. Data: 2016-08-28 13:13:52
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Cavallino,

    Sunday, August 28, 2016, 1:06:41 PM, you wrote:

    [...]

    > I nocą duża szansa trafienia w jakąś furmankę, albo nietrafienia w
    > zakręt....

    Furmankę i to w nocy? No ju ż nie przesadzaj.

    > No właśnie.
    > Tak jak pisałem - postoje, tankowanie, nie do zrobienia bez sporych
    > szybkości.

    Ale większość masz na drogach dwujezdniowych. Utrzymanie na nich
    średniej powyżej 100km/h nie stanowi najmniejszego problemu.

    A z postojami trzeba sobie i reszcie wytłumaczyć - albo krótkie
    postoje na siusiu i jedzenie w aucie i jeden duży postój albo dzielimy
    trasę na dwa dni. Przy trasie tego rzędu nie ma mowy o postojach co
    100km i podziwianiu zabytków.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 15. Data: 2016-08-28 14:01:48
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 28.08.2016 o 13:13, RoMan Mandziejewicz pisze:
    > Hello Cavallino,
    >
    > Sunday, August 28, 2016, 1:06:41 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Furmankę i to w nocy? No ju ż nie przesadzaj.

    MOże być pijany rowerzysta wracający z imprezy jak wolisz.

> [...]
    > średniej powyżej 100km/h nie stanowi najmniejszego problemu.
    >
    > A z postojami trzeba sobie i reszcie wytłumaczyć - albo krótkie

    I tak przez 8h?
    To ma być katorga czy jakiś wakacyjny wyjazd?

    > i jeden duży postój albo dzielimy
    > trasę na dwa dni. Przy trasie tego rzędu nie ma mowy o postojach co
    > 100km i podziwianiu zabytków.

    Co 100 to może nie, ale przez te 9 h (w 8 IMO nie ma szans) to ze 2
    dłuższe, kilkunastominutowe postoje trzeba zrobić, dla rozprostowania
    gnatów kierowcy.
    Oraz niezasypiania w nocy chociażby.

  • 16. Data: 2016-08-28 20:23:20
    Od: Yakhub <a...@t...te>

    Dnia Sun, 28 Aug 2016 08:46:58 +0200, Shrek napisał(a):

    > Mi tam się ta droga podobała. Ale rzeczywiście w nocy to słabo. W dzień
    > nie ma problemu - jak jedziesz 100-110 to koła nie wpadywują w dziury;)

    Podobać - to mnie też się podoba. Fajnie się tam jeździ. Nawet kilka lat
    temu wazelinowałem tę trasę na Pręgierzu.

    Ale po nocy, w dodatku mając za sobą jazdę przez całą Polskę to jednak
    ciężko.

    --
    Yakhub

  • 17. Data: 2016-08-28 20:53:32
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Cavallino,

    Sunday, August 28, 2016, 2:01:48 PM, you wrote:

    [...]

    > I tak przez 8h?
    > To ma być katorga czy jakiś wakacyjny wyjazd?

    To ma być przejazd z punktu A do punktu B. Albo się starzejesz albo
    kapelusz w uszy już uwiera :( / :P

    > Co 100 to może nie, ale przez te 9 h (w 8 IMO nie ma szans) to ze 2
    > dłuższe, kilkunastominutowe postoje trzeba zrobić, dla rozprostowania
    > gnatów kierowcy.

    Dwa postoje po 15 minut wydłużą przejazd o pół godziny zaledwie. Tyle
    zazwyczaj trwają postoje na siusiu właśnie.

    Ja pisze o jednym długim postoju - 45 minut, jak w ciężarówce - po 4
    godzinach. Posiłek, kawa, chwila odprężenia.

    > Oraz niezasypiania w nocy chociażby.

    Podróż w nocy odrzucam. Niepotrzebne ryzyko.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 18. Data: 2016-08-29 10:03:54
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    > Hello Cavallino,
    >
    > Sunday, August 28, 2016, 1:06:41 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Furmankę i to w nocy? No ju ż nie przesadzaj.

    Kiedyś wpakowałbym się w jakiś kombajn czy inną maszynę, zero
    oświetlenia, nawet odblasków brak. Na szczęście jak jechał ktoś z
    przeciwka to zauważyłem, że coś przysłoniło na moment jego światła.
    Naprawdę niewiele wtedy brakło.

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2016-08-29 10:22:54
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    > Podróż w nocy odrzucam. Niepotrzebne ryzyko.

    A ja w długie trasy jeśli mogę, to jeżdżę głownie w nocy, w weekend. Z
    wielu powodów. Po pierwsze dziecko śpi i nie marudzi (żona zresztą też),
    po drugie pusto na drogach, po trzecie mało jest takich, którym się
    bardzo śpieszy.
    Taka jazda jest wręcz przyjemnością w porównaniu do jazdy krajówką w
    dzień w tygodniu, gdzie ciągle ktoś z przeciwka wyprzedzając spycha Cię
    na pobocze, TIRY wymuszają jazdę 90km/h w terenie zabudowanym, co
    kawałek stoisz w korku z niewiadomego powodu, itd itp

    Ważne, żeby się kilka godzin przespać przed wyjazdem. Poza tym biorę
    redbulla i pociągam łyka co pół godziny i często robię (max. co 2h)
    przystanki. Powietrze w nocy jest rześkie, więc nie muszą być długie.
    No i przydadzą się koce dla śpiących pasażerów, w aucie nie może być za
    ciepło.

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2016-08-29 13:08:53
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Yakhub pisze:

> [...]
    > temu wazelinowałem tę trasę na Pręgierzu.
    >
    > Ale po nocy, w dodatku mając za sobą jazdę przez całą Polskę to jednak

    Właśnie ta końcówka nie po nocy a już w dzień zależnie kiedy wyjechał to
    miedzy 6-9 jasno i brak ruchu.