  • Data: 2019-04-13 06:19:01
    Temat: Canon A400 - wyświetlacz
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jest sobie stary aoarat Canon A400, do którego mam pewien sentyment.
    Ostatnio padł w nim kabel flex od LCD - po przyłożeniu palca do dolnej
    części obudowy ekran zaczął się wyświetlać dziwne wzory, a w końcu stał
    się zupełnie czarny.
    Demontaż potwierdził moje przypuszczenia - flex był pęknięty przy
    brzegu. Proba naprawy stopem Lichtenberga nie przyniosła efektu.

    Stąd moje pytanie: czy gdzieś jeszcze dałoby się kupić taki wyświetlacz?
    Ktoś (Chińczycy) sprzedaje części zamienne w rozsądnych cenach? Może te
    wyświetlacze są względnie standardowe i były stosowane w innym sprzęcie,
    w związku z czym dałoby się z czegoś pozyskać część zamienną?