  • 21. Data: 2017-11-24 17:07:53
    Temat: Re: Centra. kogutkozenka chora wyobraźnia.
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > bede robil zeby co dwa dni przez chwile byl na pierwszym miejscu.
    Taki stalking? :-)

    Robert

  • 22. Data: 2017-11-24 17:59:11
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .11.2017 o 09:10 WojtekR <w...@o...pl> pisze:

    > Odpowiedź jest w tej ksiązce. Idź do biblioteki i przeczytaj
    > i nie wypisuj bzdur wyssanych z twojego palca.
    > Przy okazji może znajdziesz nowszą książkę.

    Wszystko co napisał Kogutek w tamtym wątku na temat akumulatorów to
    prawda, ma tez rację w tym, że rady z książki dotyczącej obsługi
    akumulatorów z lat 60-80 należy traktować bardzo "ogólnie". Współczesny
    akumulator to nie prom kosmiczny ale znacząco różni się od swojego
    odpowiednika sprzed kilkudziesięciu lat.
    We współczesnych autach są alternatory dające 150-250A i niewiele mniej
    "dostaje" rozładowany akumulator zaraz po rozruchu.

    TG

  • 23. Data: 2017-11-24 19:53:14
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jaki stalking, nie wyrazaj sie. Zwyczajnie nie wiem i chcialbym sie dowiedziec. Taki
    glod wiedzy.

  • 24. Data: 2017-11-25 07:03:25
    Od: "WojtekR" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Wszystko co napisał Kogutek w tamtym wątku na temat akumulatorów to
    > prawda,

    > TG

    Kogutek w tamtym wątku pisał o przechowywaniu akumulatora
    i napisał same bzdury, bez podania źródła.

  • 25. Data: 2017-11-25 11:39:29
    Od: "WojtekR" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    >No i co z tego ze nie o tym? Jak masz kaprys to zaloze nowy temat,
    >adresowany w tytule do Ciebie. W nim beda pytania na ktore nie chcesz
    >odpowiedziec. I dokad nie odpowiesz albo pojdziesz w pizdu bede robil zeby
    >co dwa dni przez chwile byl na pierwszym miejscu.

    koguciku
    Jak widać lubisz pisać głupoty. Napisz sobie następną głupotę.

  • 26. Data: 2017-11-25 17:09:16
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Skoro prosisz to czemu nie.

  • 27. Data: 2017-11-27 08:26:43
    Temat: Re: Centra Futura - czy cos innego?
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    Użytkownik "miumiu" <a...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Moj noname (niby zrobiony przez Boscha) kupiony 7,5 roku temu wlasnie daje
    > oznaki przedśmiertne. Na przymrozku kilka dni temu ledwo uruchomił
    > samochód za drugą próbą. Trzeciej już by chyba nie uciągnął. Właśnie go
    > regeneruję zgodnie z tym co można znalezc w internecie. Dam znać w
    > przyszłym tygodniu jak poszło :P

    Operacja się udała, pacjent nie żyje haha ;) Serio, najwyraźniej w wyniku
    regeneracji padła jedna cela, reszta cel daje 10,5V co wystarczyło jednak
    żeby uruchomic samochód i pojechać do sklepu po nowy akumulator :P Więc cała
    zabawa z regeneracją wg mnie nie ma sensu. Regenerowanego tez bym nie kupił
    bo to ruletka.

    Pzdr