  • 11. Data: 2019-07-16 21:31:59
    Temat: Re: Ceny serwisu
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Klima kilkadziesiąt zł + czynnik, wymiana opon z grouponem jakieś 60
    > zł. Za lenistwo i korzystanie z najbliższego punktu widać płaci się
    > dodatkowo.

    To bardziej przyzwyczajenie jazdy w to samo miejsce, rowniez dlatego ze
    jeszcze niedawno ceny były bardzo ok.
    2 lata temu płaciłem za uzupełnienie klimy 100 albo 150zł.
    To samo z oponami - kilka lat temu wymieniałem opony po 12zł za sztuke,
    potem po 50zł za komplet. Potem 80 brutto. Ale zaproponowane 100zł netto
    to juz drogo i nastepnym razem poszukam czegoś tanszego przy czym 60zł
    jest juz pewnie nieosiagalne po ja najczesciej opony typu C.
    Ale moze jakis grupon bez obostrzen sie trafi.

    To samo jest z czesciami - przykładowo dzis dostałem info ze cena
    wymienionch czesci to 160zł. Ok, nie majatek ale wchodze na allegro a tu
    to samo kosztuje 80zł. Czasami mozna zamowic i poczekac, czasami czas
    wazniejszy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"

  • 12. Data: 2019-07-16 21:32:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik s...@g...com ...

    > Godne wynagrodzenie należy się nie tylko nam, gdy do południa
    > jesteśmy w pracy, ale również tym, od których kupujemy coś po
    > południu.

    Z kim dyskutujesz?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    by Jenka

  • 13. Data: 2019-07-17 12:50:33
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 15.07.2019 o 19:11, Maciek pisze:

> [...]
    > A zakres nie był jakiś straszny:
    >
    > - wymiana oleju
    > - wymiana filtra oleju, powietrza, kabinowego
    > - ozonowanie klimy
    > - wymiana sworznia wahacza
    > - wymiana tulei met-gum wahacza
    > - diagnostyka komputerowa układu hamulcowego (ABS mi głupiał)
    > - czyszczene złaczy na pompie ham.
    >
    > Nie kłócę się z cenami cześci i materiałów, ale każda jedna usługa kosztuje
    > teraz 30-50 zł, a np. diagnostyka stówkę.
    >
    > Czy to są teraz normalne ceny? Warsztat jest dobry, nigdy mi niczego nei

    Zależy o co pytasz, o cenę "biedronkową", czyli karteczka z jedną ceną
    przy towarze, a rzeczywistą cenę płacisz dopiero przy kasie. Tak mnie
    zrobił ostatnio w konia serwisant klimy. Przez telefon mowa o 150ciu zł,
    w kasie płacę 250 z informacją że tylko dzięki swojemu sympatycznemu
    wyglądowi placę "tak mało", bo powinno być jeszcze więcej. I tym różnią
    się usługi w ASO a u różnych naciągaczy. Przynajmniej tak jest w
    konińskim  ASO Hyundaia, wjeżdżasz na warsztat, mechanik robi wycenę i
    dostajesz do podpisania kosztorys (do tego czasu nie płacisz nic).
    Opiera się on na cenach części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i
    roboczogodzinach. Wymianę węża wspomagania kierownicy wycenili na 40,
    "pan Heniu" w swoim warsztacie  poinformował mnie że zrobi to za
    200złociszy.

  • 14. Data: 2019-07-17 17:28:05
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 16-07-2019 o 21:31, Budzik pisze:
> [...]
    > wymienionch czesci to 160zł. Ok, nie majatek ale wchodze na allegro a tu
    > to samo kosztuje 80zł. Czasami mozna zamowic i poczekac, czasami czas

    Najczęściej jest tak, ż mechanik kupuje to w lokalnej hurtowni, w której
    i Ty możesz kupić, za połowę jego ceny.
    Czyli zwłoki czasowej brak.
    Ja najczęściej kupuję w Berafie w Luboniu - jak czegoś nie ma, to jest
    na następny dzień.
    Ceny - j.w., czasem taniej niż na alledrogo.

  • 15. Data: 2019-07-17 18:35:38
    Od: p...@g...com

    Mam inne doświadczenia. Intercars dla ziutka z ulicy jest bardzo drogi ale warsztaty
    maja do 30% zniżki. W Niemczech jako Motointegrator są często najtańsi na eBay ale że
    warsztat w Szczecinie to znów jadą do pl qz

  • 16. Data: 2019-07-17 18:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

> [...]
    > jest na następny dzień.
    > Ceny - j.w., czasem taniej niż na alledrogo.

    dzieki za podpowiedz.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."

  • 17. Data: 2019-07-17 19:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik p...@g...com ...

    > Mam inne doświadczenia. Intercars dla ziutka z ulicy jest bardzo
    > drogi ale warsztaty maja do 30% zniżki. W Niemczech jako
    > Motointegrator są często najtańsi na eBay ale że warsztat w
    > Szczecinie to znów jadą do pl qz

    Potwierdzam - akurat intercars to ceny ma z kosmosu - tez to
    przetrenowałem.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia

  • 18. Data: 2019-07-17 20:33:25
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Nie kłócę się z cenami cześci i materiałów, ale każda jedna usługa kosztuje
    > teraz 30-50 zł, a np. diagnostyka stówkę.

    Bo autoryzowany komputer na kilka marek np. VAG kosztuje 15k zł, używka
    4k zł. Amortyzację tego, mechanik ma rozłożyć sobie na 10 lat? Ogólnie
    stwierdzenia typu "jemu to zajęło tylko 15 min" są dziecinne.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 19. Data: 2019-07-17 21:36:34
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-07-17 20:33, Mateusz Bogusz wrote:

    > Bo autoryzowany komputer na kilka marek np. VAG kosztuje 15k zł, używka
    > 4k zł. Amortyzację tego, mechanik ma rozłożyć sobie na 10 lat? Ogólnie
    > stwierdzenia typu "jemu to zajęło tylko 15 min" są dziecinne.

    A Ty mówisz, że jemu zajęło to tylko 15 min?

  • 20. Data: 2019-07-18 12:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mateusz Bogusz m...@o...pl ...

> [...]
    > używka 4k zł. Amortyzację tego, mechanik ma rozłożyć sobie na 10
    > lat? Ogólnie stwierdzenia typu "jemu to zajęło tylko 15 min" są

    Czyli trzeba isc w druga strone. Wyposazenie warsztatu to pewnie
    kilkadzieisat kPLn.
    No to taka 15 minutowa wymiana swoznia to z pincet powinna kosztowac :)
    Ale spoko, nastepnym razem wymienie sobie sam :))))
    Nawet jak mi to zajmie godzine to 100 na godzine jest całkiem spoko
    zarobikiem. O satysfakcji nie wspominajac.

    Jakis czas temu robiłem inna rzecz.
    Czas pracy około 30minut, moze godzina chociaz zdziwiłbym sie.
    Cena - prawie 200zł czesci plus 150zł robocizna.
    Cena na allegro czesci - 90zł.
    Czyli jak zrobie w 2h chociaz nie wiem co by mi miało tyle czas zajac to
    jestem 260zł do przodu... Cóż...

    No i satysfakcja - bezcenne :))))

    --
    Pozdrawia... Budzik