  • 11. Data: 2012-07-23 10:24:39
    Temat: Re: Ciekawostka/?miesznostka
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 23.07.2012 Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> napisał/a:

    > trzeba było matołowi powiedzieć, że lewym pasem sie nie jedzie jeśli prawy
    > jest wolny

    Po tej uwadze zaczął bluzgać :)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 12. Data: 2012-07-23 10:25:40
    Temat: Re: Ciekawostka/śmiesznostka
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 23.07.2012 Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał/a:

    > Czyli bez niespodzianek ;->

    Przecież to nie on...

    Krzysiek Kiełczewski

  • 13. Data: 2012-07-23 10:52:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.07.2012 10:25, Krzysiek Kielczewski pisze:

    > Przecież to nie on...

    Może i nie on,
    ale jakiś jego klon ;)

  • 14. Data: 2012-07-23 12:51:08
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-07-23 09:55, to pisze:
    > begin Marek Dyjor

    > Jeśli poruszał się z maksymalną dozwoloną prędkością to mógł jechać lewym
    > i nawet dobrze, że to robił.

    Wybacz ale pie*dolisz głupoty ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 15. Data: 2012-07-23 13:05:39
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Marek Dyjor

    > wróć na kurs prawa jazdy...

    Chyba Ty.

    > nawet jakby jechał 200km/h to gdy miał prawy pas wolny to winien był
    > jechac tym pasem.

    Po co? Żebyś mógł jechać 250 i stwarzać zagrożenie? Na drogach obowiązują
    limity i należy ich przestrzegać.

    --
    ignorance is bliss

  • 16. Data: 2012-07-23 13:17:13
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-07-23 13:05, to pisze:
    > begin Marek Dyjor

    > Po co? Żebyś mógł jechać 250 i stwarzać zagrożenie? Na drogach obowiązują
    > limity i należy ich przestrzegać.

    ha ha ha
    limitów przestrzegać, a bardziej fundamentalnych praw już nie.
    To, tradycyjnie nie zawiodłeś.

    "Zasada ruchu prawostronnego obowiązuje na wszystkich drogach. Zarówno
    na jezdniach jedno i dwukierunkowych. Oznacza to, że w przypadku
    poruszania jezdnią jednokierunkową o większej liczbie pasów ruchu,
    kierujący pojazdami są obowiązany zajmować prawy pas. Jazda lewym pasem,
    w sytuacji gdy prawy pas jest wolny będzie stanowić wykroczenie drogowe.
    Kierujący pojazdem, korzystając z jezdni dwukierunkowej co najmniej o
    czterech pasach ruchu, jest obowiązany zajmować pas ruchu znajdujący się
    na prawej połowie jezdni (art. 16 ust. 3)"

  • 17. Data: 2012-07-23 13:22:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.07.2012 13:17, nazgul pisze:

> [...]
    > czterech pasach ruchu, jest obowiązany zajmować pas ruchu znajdujący się
    > na prawej połowie jezdni (art. 16 ust. 3)"

    I po co dokarmiasz tego bęcwała?

    On i tak nie zrozumie, bo ma MISJĘ.

  • 18. Data: 2012-07-23 13:26:32
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-07-23 13:22, Andrzej Lawa pisze:
    > W dniu 23.07.2012 13:17, nazgul pisze:

    > I po co dokarmiasz tego bęcwała?
    >
    > On i tak nie zrozumie, bo ma MISJĘ.

    przepraszam.

  • 19. Data: 2012-07-23 13:45:11
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Andrzej Lawa

    > Może i nie on,
    > ale jakiś jego klon ;)

    A może Twój, Andrzejku?

    --
    ignorance is bliss

  • 20. Data: 2012-07-23 13:46:38
    Od: to <t...@i...pl>

    begin nazgul

    > ha ha ha
    > limitów przestrzegać, a bardziej fundamentalnych praw już nie. To,
    > tradycyjnie nie zawiodłeś.

    Ograniczenia prędkości to najbardziej fundamentalny z limitów. To one
    odpowiadają za większość śmiertelnych wypadków na naszych drogach. Osoba
    jadąca lewym pasem z maksymalną dozwoloną prędkością nie przeszkadza
    nikomu stosującemu się do przepisów. Nie można dać się terroryzować
    piratom drogowym, niech sobie ćwiczą na torze albo grając w NFS.

    --
    ignorance is bliss