  • 91. Data: 2012-07-25 01:19:28
    Temat: Re: Ciekawostka/śmiesznostka
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Michoo

    > Psychopatyczne to jest jak jedziesz spokojnie 140-150 lewym pasem i
    > wyprzedzasz tiry jadące w pewnych odstępach a na zderzaku Ci siada jakiś
    > pojeb i miga długimi, awaryjnymi, klaksonem popiskuje, bo nie może
    > poczekać aż miniesz pobliską grupkę.

    Ament!

    --
    ignorance is bliss

  • 92. Data: 2012-07-25 01:19:51
    Od: to <t...@i...pl>

    begin PlaMa

    > kiepska prowokacja :D Nikt nie może być aż tak głupi :D Jaki cel ma ten
    > trolling?

    Ale o co Ci właściwie chodzi? Nie zgadzasz się z czymś, co napisałem?

    --
    ignorance is bliss

  • 93. Data: 2012-07-25 01:20:20
    Od: to <t...@i...pl>

    begin PlaMa

    > to nic! Jak jedzie maksymalną prędkością to nie powinien nawet
    > kierunkowskazów używać! Bo po co? I tak nikomu drogi nie zajedzie bo
    > nikt szybciej od niego jeździć nie może

    Kierunkowskazy to powinien być nawyk, lepiej używać za często niż
    zapomnieć.

    --
    ignorance is bliss

  • 94. Data: 2012-07-25 01:20:34
    Temat: Re: Ciekawostka/?miesznostka
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 24.07.2012 Axel <a...@p...BEZSPAMU.com> napisał/a:
    > A wczoraj, po zrobieniu 700 km po PL, stwierdzam, ze ludzie nie maja pojecia
    > o podniesieniu max. predkosci na trasach szybkiego ruchu

    Duże [ciach] bo generalnie się zgadzam. Ale powyżej to walnąłeś bzdurę:
    oni po prostu nie mają pojęcia o przepisach, wszystkich...

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 95. Data: 2012-07-25 01:21:04
    Od: to <t...@i...pl>

    begin PlaMa

    > ... i to kierowcy mają egzekwować ich przestrzeganie?!

    A dlaczego nie? Jak zobaczysz, że dres napieprza babcię po głowie to jej
    nie pomożesz, bo od egzekwowania przepisów jest policja? Jak ktoś jedzie
    z prędkością 200 km/h po autostradzie to robi praktycznie to samo.

    --
    ignorance is bliss

  • 96. Data: 2012-07-25 01:22:10
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Tomasz Gorbaczuk

    > Jeśli jadą lewym pasem - wyprzedzamy prawym (niebezpieczne, ale
    > dozwolone), jeśli jadą prawym - wyprzedzamy lewym (nakazuje to: "24.3.
    > Kierujący pojazdem jest obowiązany przy wyprzedzaniu przejeżdżać z lewej
    > strony wyprzedzanego pojazdu, z zastrzeżeniem ust. 4, 5, 10 i 12.")
    > Wyprzedzanie jest dozwolone, poza manewrem wyprzedzania masz obowiązek
    > jechać po prawej jezdni.

    Nie, mam obowiązek jechać możliwie blisko prawej krawędzi jezdni. A co to
    znaczy "możliwie blisko" to już w danej sytuacji ja ocenię. Gdy widzę z
    tyłu potencjalnego mordercę jadącego z prędkością 200 km/h to możliwie
    blisko prawej będzie po lewej.

    --
    ignorance is bliss

  • 97. Data: 2012-07-25 01:22:46
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Krzysiek Kielczewski

    > Czyli jedno i drugie.

    Czyli bawi Cię, że łamiesz przepisy. CBDO!

    --
    ignorance is bliss

  • 98. Data: 2012-07-25 01:23:21
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Krzysiek Kielczewski

    > Ja nie twierdzę, że te przepisy są o codziennie spotykanych przypadkach.
    > Ja twierdzę, że większość kierowców ich nie zna.

    Ja znam zajebiście każdy przepis. Jeśli czegoś nie wiesz, zapytaj,
    pomogę. :))

    --
    ignorance is bliss

  • 99. Data: 2012-07-25 06:17:49
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-07-25 01:17, Krzysiek Kielczewski wrote:

    > Ja nie twierdzę, że te przepisy są o codziennie spotykanych przypadkach.
    > Ja twierdzę, że większość kierowców ich nie zna.

    No i co z tego, ze nie zna, skoro w praktyce ten przepis nie ma
    zastosowania? Ja też wielu przepisów nie znam/nie pamiętam. Ty również.

    Shrek

  • 100. Data: 2012-07-25 07:55:19
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-07-24 20:48, Shrek pisze:

    > Nie. Byłby, gdyby nie 16.2.

    to już nawet nie jest śmieszne.
    16.4 precyzuje co się dzieje na prawej jezdni z 16.2
    suma logiczna.