  • 101. Data: 2012-07-25 08:12:51
    Temat: Re: Ciekawostka/?miesznostka
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    .
    W dniu 2012-07-25 01:22, to pisze:
    > begin Tomasz Gorbaczuk

    > Nie, mam obowiązek jechać możliwie blisko prawej krawędzi jezdni. A co to
    > znaczy "możliwie blisko" to już w danej sytuacji ja ocenię. Gdy widzę z
    > tyłu potencjalnego mordercę jadącego z prędkością 200 km/h to możliwie
    > blisko prawej będzie po lewej.

    wprowadź to w czyn
    najlepiej w tej sytuacji
    http://www.youtube.com/watch?v=XnNf89bv0Mc
    przysłużysz się PMS i ogólnie społeczeństwu.

  • 102. Data: 2012-07-25 08:16:29
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-07-24 19:44, to pisze:
    > begin nazgul

    > Podzielisz się z grupą swoimi pozostałymi złotymi myślami?

    za trudne było?

    > PS. Czy jesteś tym nazgulem, który w 1998 roku prowadził stronę porno?

    chciałbyś odzyskać tantiemy za foty i filmik?

  • 103. Data: 2012-07-25 09:47:46
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Michoo,

    Wednesday, July 25, 2012, 12:48:36 AM, you wrote:

    > Psychopatyczne to jest jak jedziesz spokojnie 140-150 lewym pasem i
    > wyprzedzasz tiry jadące w pewnych odstępach a na zderzaku Ci siada jakiś
    > pojeb i miga długimi, awaryjnymi, klaksonem popiskuje, bo nie może
    > poczekać aż miniesz pobliską grupkę.

    Masz rację to TEŻ jest psychopatyczne. Tylko nijak się ma do
    poprzedniego i jest zupelnie nie na temat.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 104. Data: 2012-07-25 11:16:25
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> wrote in message
    ho.pl...

    > Duże [ciach] bo generalnie się zgadzam. Ale powyżej to walnąłeś bzdurę:
    > oni po prostu nie mają pojęcia o przepisach, wszystkich...

    O tym, ze nie znaja, to w sumie masz racje. Ale w tym sie zawiera tez
    niewiedza o podniesieniu predkosci, wiec bzdury nie walnalem :-P

    --
    Axel

  • 105. Data: 2012-07-25 11:39:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" napisał w wiadomości
    Dnia 24.07.2012 Shrek <u...@d...invalid> napisał/a:

    >Ja nie twierdzę, że te przepisy są o codziennie spotykanych
    >przypadkach.
    >Ja twierdzę, że większość kierowców ich nie zna.

    Co dobrze widac powyzej - Shrek cos tam pamieta z kodeksu, ale mocno
    nie wszystko.
    Zreszta te przepisy o wyprzedzaniu sa akurat mocno pop*ne :-)

    J.

  • 106. Data: 2012-07-25 13:34:26
    Temat: Re: Ciekawostka/śmiesznostka
    Od: to <t...@i...pl>

    begin nazgul

    > chciałbyś odzyskać tantiemy za foty i filmik?

    Po prostu pytam czy to Ty. Czy to Ty?

    --
    ignorance is bliss

  • 107. Data: 2012-07-25 16:16:39
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 24.07.2012 to <t...@i...pl> napisał/a:
    > begin Krzysiek Kielczewski

    > Czyli bawi Cię, że łamiesz przepisy. CBDO!

    Nie.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 108. Data: 2012-07-25 16:17:22
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 25.07.2012 Shrek <u...@d...invalid> napisał/a:

    > No i co z tego, ze nie zna, skoro w praktyce ten przepis nie ma
    > zastosowania?

    Oczywiście, że ma.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 109. Data: 2012-07-25 16:18:05
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 25.07.2012 J.F <j...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Co dobrze widac powyzej - Shrek cos tam pamieta z kodeksu, ale mocno
    > nie wszystko.
    > Zreszta te przepisy o wyprzedzaniu sa akurat mocno pop*ne :-)

    Ano są.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 110. Data: 2012-07-25 16:19:54
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 25.07.2012 Axel <a...@p...BEZSPAMU.com> napisał/a:

    > O tym, ze nie znaja, to w sumie masz racje. Ale w tym sie zawiera tez
    > niewiedza o podniesieniu predkosci, wiec bzdury nie walnalem :-P

    Zawierać sie zawiera. Ale za bardzo sugeruje, że o innych przepisach
    cokolwiek wiedzą :)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski