  • 131. Data: 2012-07-26 13:11:22
    Temat: Re: Ciekawostka/?miesznostka
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:jup6d3$orh$...@i...gazeta.pl...
    On 2012-07-25 11:39, J.F wrote:

    >A tam pamięta. Sprawdził. Co istotnego pominąłem? Człowiek się całe
    >życie uczy... i głupi umiera;)

    Punkt 8, gdzie sa wyjatki od pkt 7.2 :-)

    A w ewentualnej dalszej dyskusji to pkt 10, w ktorym nie wiadomo -
    uwzgledniac pkt 8, czy tylko 7 ...

    J.

  • 132. Data: 2012-07-26 14:44:17
    Temat: Re: Ciekawostka/śmiesznostka
    Od: to <t...@i...pl>

    begin anacron

    > Ty wierzysz w to co piszesz?

    Oczywiście.

    --
    ignorance is bliss

  • 133. Data: 2012-07-26 14:44:51
    Od: to <t...@i...pl>

    begin J.F

    > Kiedy to prawda - jakby tak wszyscy przestrzegali, to by bylo wypadkow o
    > polowe mniej.
    >
    > A jakby tak w calym kraju wprowadzic 20, to smiertelnych by nie bylo
    > wcale :-)

    Dokładnie. :> Niestety, piraci drogowi stawiają własną przyjemność z
    zapierdalania ponad bezpieczeństwo niewinnych rodzin z dziećmi.

    --
    ignorance is bliss

  • 134. Data: 2012-07-26 14:45:26
    Od: to <t...@i...pl>

    begin MarcinJM

    > Jest w tym samym stopniu co ktos jadacy autostrada 200km/h

    Nie, jazda z prędkością 200 km/h to już o krok od wypadku!

    --
    ignorance is bliss

  • 135. Data: 2012-07-26 17:19:12
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-07-26 01:19, Krzysiek Kielczewski wrote:

    > Wystarczy, że wyprzedzany sygnalizuje zamiar skrętu i już strona ma
    > znaczenie ;-p

    No tak, tu był ten haczyk:P

    Shrek

  • 136. Data: 2012-07-26 17:27:42
    Od: MarcinJM <m...@g...pl>

    W dniu 2012-07-26 14:45, to pisze:
    > begin MarcinJM

    > Nie, jazda z prędkością 200 km/h to już o krok od wypadku!

    A 187?
    Pieprzysz glupoty, ot co.

    MarcinJM gg: 978510
    kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
    przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

  • 137. Data: 2012-07-26 17:44:40
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-07-26 13:11, J.F wrote:
    > Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup

    > Punkt 8, gdzie sa wyjatki od pkt 7.2 :-)

    No racja. Czyli nawet na oznakowanym zakręcie można. Co ciekawe,
    Krzysiek K. narzekajacy na niską znajomość przepisów, też najwyraźniej
    nie znał, bo nie sprostował:P

    Shrek.

  • 138. Data: 2012-07-26 17:53:57
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-07-26 09:15, nazgul wrote:

    > zapewne po to, żebyś nie miał tych wątpliwości, które tutaj wykazałeś.

    Zakłada się, że prawodawca umieszcza poszczególne ustępy w jakimś celu.
    Skoro wybór prawej jezdni jest w sposób oczywisty określony przez
    poprzedni ustęp o ruchu prawostronnym, to jaki wobec tego jest cel
    ustępu o tym, że masz zająć pas na prawej jezdni, jeśli nie taki, że
    możesz zająć dowolny pas na tej jezdni? Innymi słowy to którą jezdnią
    masz jechać określa 16.1, to którym pasem w szczególnym przypadku jezdni
    jednokierunkowej 16.2, to który w przypadku ogólnym 16.4. Inaczej 16.2
    nie ma sensu.

    Shrek.

  • 139. Data: 2012-07-26 18:16:12
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On 2012-07-26 13:11, J.F wrote:

    >No racja. Czyli nawet na oznakowanym zakręcie można. Co ciekawe,

    Ale niekoniecznie z prawej strony, bo patrz pkt 10 doslownie.

    >Krzysiek K. narzekajacy na niską znajomość przepisów, też
    >najwyraźniej nie znał, bo nie sprostował:P

    A kto by to wszystko spamietal. I jeszcze przeprowadzil analize w
    kilka sekund, ktore ma na decyzje.

    Podsumowujac ... po ch* takie przepisy :-)

    J.

  • 140. Data: 2012-07-26 18:28:33
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-07-26 17:53, Shrek pisze:

    > Zakłada się, że prawodawca umieszcza poszczególne ustępy w jakimś celu.

    skoro po przeczytaniu 16.1 chcesz jechać lewym pasem jezdni
    1-kierunkowej, to prawodawca umieścił dalsze punkty właśnie dla ciebie.

> [...]
    > masz jechać określa 16.1, to którym pasem w szczególnym przypadku jezdni
    > jednokierunkowej 16.2, to który w przypadku ogólnym 16.4. Inaczej 16.2

    o czym dyskutujemy?
    wcześniej było którym pasem na autostradzie mamy obowiązek jechać
    defaultowo, i to jest raczej jasne.
    A teraz czego chcesz? żebym się tłumaczył za sposób sformułowania PRoD?